Jos o jednom yugicu DejanV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DejanV
    CBC Senator XXL
    • 19.07.2005
    • 682
    • Beograd

    Jos o jednom yugicu DejanV

    Eto, proslo okupljanje u Polimlju je dalo i malo prakticnih rezultata. Tamo sam cuo da Egon radi sa dinamometrom, pa sam ga zamolio da mi rezervise termin za subotu u 13 casova. Uredno smo sin i ja stigli desetak minuta ranije, pogledali kako se to radi na jednom vozilu koje je vec bilo tamo, i onda premerili nasa vozila.

    Egon nas je vrlo domacinski malo prosetao i do susedne garaze u kojoj se igraju Dr Frankenstein-a, pa od FIAT Berone X1/9 kupea prave niskoleteci mlazni avion. VRLO impresivno! Nista lepse nego videti ozbiljan rad!

    Pozdrav,
    DVV
    Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #2
    A rezultati sa Dyna nas ne interesuju pa nam to necete reci?
    Edit: Pozeljan sken


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • DejanV
      CBC Senator XXL
      • 19.07.2005
      • 682
      • Beograd

      #3
      Oooops! Pardon!

      Elem, sinovljev Yugo je pokazao 65 KS u spicu, 60 KS 4.600-6.300 o/min, o. momenat maksimum oko 103 Nm pri oko 3.600 o/min. U odnosu na standardni Yugo 1.3, ima: ugradjen hladnjak za ulje Valeo (isti kao Lancia Delat Integrale), vecu usisnu granu, Weber/Abarth 34/34 dvogrli karb, SF filter i 2u1 izduvnu granu. Urose, ako ti deo ovog spiska zvuci poznato, u pravu si, to je skinuto sa mog Yuga.

      Moj Yugo opet ima 8 strana teksta u MS Word formatu sta je sve uradjeno na njemu (ne zezam se!). Od kljucnih stvari, ima uvedeno ubrizgavanje (Marelli/Weber - Radenkovic), Bosch Motor Sport brizgaljke, Raid (nemacki filter), Cobra izudvnu granu, sirene ventile, Valeo hladnjak za ulje i alternator, itd, itd, itd. Felne su Alessio 5,5 J 13, gume su Tigar 185/60 R 13. On je pokazao ravno 85 KS na tockovima, rezultat sa kojim sam IZUZETNO zadovoljan, jer prema proracunima, u motoru bi trebalo da ima 95 KS, sto znaci da je gubitak jedva malo veci od 10%. Maksimalni obrtni momenat je dao u rasponu 4.500-5.600 o/min, oko 107 Nm, sa spicom od oko 110 Nm.

      Vrteo sam motor do 7.200 o/min, nisam hteo da me limiter sece na 7.500 o/min.

      Posto mi je upravo (KONACNO!!!) kupljena potrebna bregasta, u sledecoj i poslednjoj iteraciji, dobice relativno ostru bregastu, kompresija ce sa sadasnjih (otprilike) 9,3:1 otici na 10,8...11:1 i dobice cetiri leptira (Nemacki, Bing, 4 x 34 mm). Po proracunima, trebao bi da ima 124 KS i oko 122 Nm, sto smatram impresivnim za motor od 1.300 ccm prirodno aspiriran, SOHC sa skromnih 8 ventila. Sto je najlepse, ECU je programiran za bezolovno gorivo od 94 oktana, dakle za realne uslove pod kojima zivimo - alternativa (na preklop) je drugacija mapa za 100+ oktansko gorivo, kao recimo Shell V+ Power Racing i slicno. Ponekada uspem da se dokopam kante ili dve.

      I bas to je razlog zbog koga sam otisao da ga premerim. Bice JAKO zanimljivo videti koliku snagu ce imati na tockovima kada se sve to zavrsi. Ako dobijem 110 KS na tockovima, bicu zadovoljan.

      Pozdrav,
      DVV
      Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

      Comment

      • CLD
        CBC Senator XXL
        • 08.02.2005
        • 1225
        • Belgija - ranije Luna-Chico

        #4
        Lepo, lepo nema sta.

        Comment

        • Uros Piperski
          CBC Senator XXL
          • 31.01.2005
          • 2978
          • Beograd

          #5
          Ako se racuna sa prosecnim gubicima od 20% u menjacu (sto je sasvim realno za jugov menjac), onda se dobija snaga od 100ks u motoru sto je jako dobro. Steta sto merenje niste vrsili sa karburatorom i stock glavom. Bas me zanima koliko bi pokazao.
          Za kad planirate ostale modifikacije? Ko ce to da vam radi?


          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

          Comment

          • DejanV
            CBC Senator XXL
            • 19.07.2005
            • 682
            • Beograd

            #6
            Ako sve bude kako treba, bice KONACNO gotov negde do novembra; ako ne, onda tek na prolece.

            Po proracunima, trebalo bi da ima 124 KS pri oko 6.800 o/min i oko 120 Nm pri oko 4.800 o/min. Kompresioni odnos bi bio 11:1, svaki cilindar bi imao sopstveni leptir od 34 mm (sto po onome sto pise na sajtu britanske firme Jenvey, specijalizovane za tjuning, jeste dovoljno za 35-36 KS po cilindru, plus do 10% vise za dobro usagalasen sistem).

            Potsecam, moj cilj je da motor bude ogranicen snagom ISKLJUCIVO svojom zapreminom, rezimom na koji je podesen i odsustvom turbo punjaca. Ako postignemo 124 KS, imacu specificnu snagu od 95,38 KS/litru, sto smatram impresivnim bilo kako, a posebno za klasican SOHC motor sa 2 ventila po cilindru.

            Sem toga, moj cilj je bio dobijanje jednog GT vozila, a ne trkackog autmobila, i jos manje dragstera. Nema veze to sto ce on i te kako moci da povuce, obzirom na 6,69 kg/ks mereno na fabricki nacin (tj. uzimajuci snagi sa zamajca, a ne sa tockova). To svakako znaci nekih 7,2 sekunde do stotke, ili tako nekako, maksimalna brzina oko 205 km/h (sada, sa recimo 95 KS u motoru, postigao je 192 km/h prema kontrolnom racunaru).

            Koncepcija GT vozila podrazumeva mnogo napora oko lezanja, a ne samo oko motora; i zaista, ja se mnogo vise ponosim njegovim lezanjem nego brzinom, mada, ko zna, mozda ce se i to promeniti. Otud italijanska ramena, Uno Turbo kvacilo, diskovi napred vazduhom hladjeni, diskovi pozadi, giban sa 4 lista, itd.

            Ukratko, cilj je sto je moguce bolji osecaj u voznji, a ne ovo ili ono. Celina, a ne delovi.

            Pozdrav,
            DVV
            ----------------------------------

            cosworth ::
            DejanV ::
            Ne Oba Yuga su parkirana negde oko nadvoznjaka Ruzveltova/Cvijiceva


            AAAAA!!!! Tacno sam znao!


            Vise nema privatnosti!


            Citat:
            Vas je policijski plav, ATS model A felne, kamionski cajgeri? Taj mi je uvek delovao nekako sumnjivo zbog visine i ugla tockova...



            Pardon, ne znam o kakvim "kamnionskim" cajgerima je rec? To su Veglia-Borletti brzinomer i obrtomer, na koje je Carlo Abarth zalepio svoje bele nalepnice, sa sve svojim rakom. Vidim da ljudi vole bele pozadine, ali se meni licno to ne dopada, ja bih radije da je pozadina crna; no, bi sta bi, tako sam ih kupio, tako i sada stoje.

            Za uzvrat, vrlo prijatno sam bio iznenadjen izuzetnom korelacijom onoga sto cajgeri pokazuju i onoga sto pokazivao Egonov racunar na dinamometru. Nekako od Italijana ne ocekujem tako nesto, od Nemaca i Svajcaraca da, ali eto, umeju i Italijani da iznenade i to prijatno. Cajgeri za nivo goriva, temp. rashladne tecnosti i pritisak ulja u motoru su na centralnom grebenu, ispod radija. Takodje Veglia-Borletti. Jos mi ostaje da ugradim cajgere za napon (voltmetar) i temp. ulja u motoru, i gotov sam.

            Oko visine - auto je spusten 4,5 cm. Uglovi tockova - naravno da su izmenjeni, sto zbog drugacije mehanike iza njih, sto zbog izmenjene gemoterije celog vozila, sto zbog 185/60 R 13 Tigar guma. I zbog kocnica, obzirom da su i pozadi diskovi.

            Jos da si zavirio u motorni prostor ...


            Citat:
            A Vaseg sina, ne mogu da se setim da li je crveni ili metalik sivi, fancy sestokrake, tako nekako, prolazim cesto tuda, a znam da sam registovao takvog jednog...


            Boja visnje, Yugo In. Tacno, ima AEZ sedmokrake felne, koje je meni drpio! Gume Avon 175/65 R 13.

            Evo, trenutno smo parkirani jedan iza drugoga, na silaznom delu nadvoznjaka ka D. Tucovica. Najcesce smo tu negde. Preko puta "Polimlja".

            Pozdrav,
            DVV
            ----------------------------------
            Uzgred Cosworth-e, prvo ozbiljno vozilo u koje sam u zivotu seo, koje me je zarazilo ovako, je bio jedan Ford Escort Cosworth. Bilo je to davne 1967. godine, u Engleskoj. To je bila "street legal" verzija, motor 1.599 ccm, DOHC, 16V, 2 Weber 45 DCOE karba i 122 KS. Rally verzija je imala 165 KS, a verzija za brzinske trke 185 KS. Skola rally voznje, tada sam imao 14 godina. U to vreme, Escort Cosworth je upravo skidao Minija sa trona kralja relija, i bio je car narednih 4-5 godina. Jedina konkurencija mu je bio Renault-Alpina, 1,6 litara, 166 KS, ali ukupna masa tik ispod 600 kg!

            Ima necega u toj recici "Cosworth". Znaju i oni ponesto. Jos onda.

            Pozdrav,
            DVV
            -----------------------------------
            Citat:
            Pardon, ne znam o kakvim "kamnionskim" cajgerima je rec? To su Veglia-Borletti brzinomer i obrtomer, na koje je Carlo Abarth zalepio svoje bele nalepnice, sa sve svojim rakom. Vidim da ljudi vole bele pozadine, ali se meni licno to ne dopada, ja bih radije da je pozadina crna; no, bi sta bi, tako sam ih kupio, tako i sada stoje.


            Prilicno su velikog precnika, to mi je privuklo paznju, i to mi se dopalo, pa su delovali kao skinuti sa Turbo-Zete. Nije mi ni na kraj pameti bilo da su to abarthovi satovi. Ni ja nisam neki ljubitelj belih satova. Kod mene u Yugu su zuti. :lol:


            Citat:
            Jos da si zavirio u motorni prostor ...


            Hteo sam, ali nisam imao prigodan alat sa sobom. :lol: :lol: :lol:


            Citat:
            Uzgred Cosworth-e, prvo ozbiljno vozilo u koje sam u zivotu seo, koje me je zarazilo ovako, je bio jedan Ford Escort Cosworth. Bilo je to davne 1967. godine, u Engleskoj. To je bila "street legal" verzija, motor 1.599 ccm, DOHC, 16V, 2 Weber 45 DCOE karba i 122 KS. Rally verzija je imala 165 KS, a verzija za brzinske trke 185 KS.


            Citao sam u predstavljanju.


            Citat:
            Skola rally voznje, tada sam imao 14 godina.


            Izgleda da sam je prerastao za nekoliko godina.


            Citat:
            Ima necega u toj recici "Cosworth". Znaju i oni ponesto. Jos onda.


            Citao sam celu istoriju. Itekako da ima.
            ----------------------------------------------------
            Nema ni potrebe za alatom, ja nemam sta da krijem, neka zaviri ko god hoce, nema problema. Stvar dogovora.

            Kao sto mislim da je pomalo smesno pricati o tome kako se vozi - sednes za volan i obrnes krug, onda nemam sta da ti pricam, sve ti je jasno mnogo bolje nego sto bih ti ja ikada ispricao.

            Niti je tajna sta i kako je uradjeno. Koga zanima, neka pita, uglavnom znam sve na pamet, a sto ne znam, zavirim u dokumentaciju. Nju naravno imam, obzirom da se i sam bavim razvojem tehnickih uredjaja (mada nema veze sa automobilizmom, vec sa elektronikom), na sopstvenim ledjima sam iskusio sta znaci nemati je - moze dobro da boli ponekada. Ali je uglavnom JAKO korisno.

            Pozdrav,
            DVV
            -------------------------------------
            neman ::
            jedno pitanjce koliko vam trose ta cudovista......????????

            posto sam ja imao jugica 1.3 innocenti sa 32/34 weberom, bregastom od ritma...i jos nekim delovima od fiata i trosio mi je oko 11l

            PA ne mogu da zamislim koliko vasi trose.......!!!!!!!!!!


            Evo, bas sinoc sam ga tankovao i svodio malo racunicu, i mene to zanima. Ispalo je da je prevalio 164 km na 15 litara, sto znaci 9,15 litara na 100 km. To podrazumeva 100% gradsku voznju, nisam mrdao van grada sa njim, sem jedom do aerodorma. Mnogo bitnije, to podrazumeva puno zezanja po gradu, sistem "put the pedal to the metal". Ni malo nezne voznje.

            I sa pozicijom preklopnika na normali. Naime, posto mapiranje jos nije gotovo, i nece biti dok se ne kompletira, ugradjen je jedan preklopnik koji je u gornjoj poziciji normalan, dakle ono sto se ocekuje da treba da bude, a u donjoj poziciji daje oko 20% vise goriva motoru; sluzi za uporedjivanje prilikom mapiranja (mapa A prema +20%). Ocigledno, kada spustim preklopnik, pice oko 22% vise goriva, a efekti ce biti minimalni, jedva primetni tek na gornjem ekstremu.

            Ako ga vozim po gradu skroz civilno, 100% po propisima, zadrzace se na negde oko 8 litara.

            Ali ja imam ubrizgavanje, ne karbove; dok je isao na onaj Webere/Abarth karb, em je trosio vise, i to za dobrih 2 litra vise, em je trosio skuplje gorivo (98 oktansko, a sada 95 BMB). Sa dva Weber 40 ili 45 DCOE, ne smem ni da pomislim koliko to loce ...

            Pozdrav,
            DVV
            --------------------------------------
            mire ::
            jesi li ti dejan v. veselinovic?

            ako jesi onda si mi poznat od pre doosta godina po desavanjima na sezamu, tv politici, pc press-u i tako to


            Glavom i bradom, a bogami i auspuhom.

            Pomagao sam malo Zoranu Zivoticu neke davne 1989. godine da uopste nastane Sezam, tada kao BBS casopisa "Racunari".

            Poslednjih 7-8 godina vise ne pisem, moj stomak ne moze da podnese toliku kolicinu prljavstine koja se u tom sektoru natalozila. O ekonomskim odnosima da i ne govorim.

            Pozdrav,
            DVV
            ---------------------------------
            cosworth ::
            Mislim stvarno, ne znam cemu toliko frka oko teh. spec. tog motora?
            Nece vas pojesti niko, niti ce neko odmah otrcati u radionicu i uraditi to isto. A sve i da uradi, pa sta?
            Krijete to ko zmija noge...


            Ja imam 128 blok, dakle fabricki 80x55,5 mm. Prvo sam prosirio precnik za 0,5, a onda produzio hod na cuvenih 63,9 mm; tako je postalo moguce koristiti klipove i klipnjace sa Una Turba. Postoji jos jedna radilica, koja bi mi omogucila hod od 67,4 mm, odnosno 1.372 ccm, ali nju je tesko nabaviti, jer koliko znam, proizvodi se jos samo u Argentini. I tu je kraj mogucnosti moga motora, odnosno bloka. Sve i da moze jos da se busi, bice opasne frke sa hladjenjem.

            138 blok fabricki ima 86x55,5 mm. I on se moze razbusiti za tih 0,5 mm, i na njemu se hod moze produzavati do 67,4 mm, cime bi mogao da se prosiri do 1.580 ccm. Koliko je meni poznato, postoji jos mogucnost da se kupe veoma skupi kovani klipovi iz SAD ($850 set od 4, plus prevoz, carina i PDV, sem ako ih neko ne prenese licno), koji podizu zapreminu na 1.646 ccm (ili tako nekako, vise se ne secam tacno). I tu je kraj sirenja tog bloka.

            Za 138 blok postoji glava sa DOHC i 16V, pravi je neka italijanska firma, koji kosta negde oko 2.000 evra plus sve ostalo, ili schwertz.

            Najzad, konacni korak je ugradnja prvo ubrizgavanja sa 4 leptira, a potom nekog boljeg turbo punjaca. Iz mog bloka bi se moglo izvuci 140-160 KS, uz lep obrtni momenat, dok bi se iz 138 bloka, podignutog na 1.580 ccm, moglo izvuci preko 200 KS; koliko preko zavisi od toga koliko trajnosti motora je covek volja da zrtvuje na oltaru performansi. Po nekim nasim (mojih drugara i mene) proracunima, sa 200 KS i oko 220 Nm, taj motor bi mogao jako lepo da traje, pod uslovom da koristi kovane klipove.

            U stvari, nije toliko ni problem navuci mu snagu, koliko je problem tu snagu preneti na drum. Cim se predje granica od recimo 100 KS na zamajcu, problem trakcije pocinje da se namece kao zapravo dominantni problem, jer sta ce ikome snaga u motoru, ako ne moze da je prenese na drum?

            Poseban problem je Zastavin menjac. Cak i na mom 1.3 litra motoru, obrtni momenat sa turbom bi bio u rasponu 160-170 Nm, sto je vec previse za taj menjac, on to ne bi dugo mogao da izdrzi. Mi mislimo da bi za pouzdan rad i dobar prenos snage on morao da se menja, a to sada vec postaje transplantacija, nije vise klasicni tjuning postojeceg. U tom slucaju, verovatno bi bilo logicnije zameniti i motor i menjac nekim iz FIAT/Alfa/Lancia programa, mada, kada dodje do transplantacije, onda moze sve sto hoces, pitanje je samo koliko hoces da se mucis.

            Eno, jedan Amer je u Yuga strpao V8 od preko 6 litara sa 425 KS. Da bi ga strpao, lepo je morao da presece Yugo po sredini uzduzno i da mu ubaci nekih 40 cm ili tako nekako lima, pa je morao da ga prepravi za zadnji pogon, itd - ali je to uradio. To doduse vise nema blage bozije veze sa Yugom sem sto spolja onako lagano potseca na njega, ali je uradio. Sada jos samo da mu doda dva turbo punjaca, iscedi iz njega 700 KS i pozove Bugatti Veyron-a na drag trke.

            Bolje od toga je malo verovatno, BMW je vec napisao istoriju pocetkom 70-ih, kada je iz 1.500 ccm izvukao ravno 1.500 KS - 1 ccm = 1 KS. Zbog tog motora je u formuli uvedeno prepolovljavanje zapremine ako se koristi turbo.

            Pozdrav,
            DVV
            -------------------------------------
            Dejane, u vasem motoru su prepravljene 1.1 DMB klipnjace
            ---------------------------------------
            To je bilo onda, Urose.

            Sada su neka druga vremena. Citav spisak stvari koje su od onda do sada promenjene, od motora i delova u njemu, pa do zadnjeg gibnja i diskova pozadi. Ni klipovi koje sam onda imao vise nisu isti kao onda.

            Ti bar znas da nas zajednicki kolega N. Radenkovic ne radi stvari na pola, on ili radi, ili ne radi. Citav niz izmena je legao od kada sam izmenuo koncepciju sa karbova na ubrizgavanje. Jeste kostalo kao Svetog Petra kajgana, ali po mome misljenju, vredelo je, a spremno priznajem da je to u velikoj meri subjektivna stvar.

            Sa druge strane, seti se prica od pre dve godine, ja sam bio (mislim?) vrlo jasan - ja hocu GT, a to znaci nista manje od vrhunskog lezanja koji se na Yugu moze napraviti bez totalne prerade svega, sto nikada nema mnogo smisla. Ne verujem da bi prepoznao trbuh auta i sve ispod njega u odnosu na one dane.

            Sem naravno kartera, koji je i dalje beobrazno zut, onako kako si ga ti okrecio, znajuci da to jako pomaze aerodinamici na brzinama preko 240 km/h.

            Nego, da skinem ja bocne migavce da bih poboljsao Cx faktor, a?

            Pozdrav,
            DVV
            ---------------------------------------
            Klipnjace od Una turbo su 8mm duze od 1.1/1.3 klipnjaca. Hod klipa na jednu stranu je sada veci za 4.2mm. Znaci morali bi ste da koristite klip koji ima 12.2mm manju kompresionu visinu. Gde ste kupili takve klipove i koliko su vas kostali?
            Mi smo koristili kratke 1.1 klipnjace i dodatno smo ih skratili, a skratili smo i Uno turbo klipove da bi sve to moglo da stane.
            _________________
            -----------------------------------------
            Urose, za to ces vec morati da se obratis Nikoli, on je to preuzeo na sebe. Od kada je u Nemackoj, nabavka je u principu postala laksa, posebno za nove delove (znas da nikada nisam voleo polovne), ali naravno i skuplja. Uglavnom, on nabavi sve sto treba, a meni istovari racun, aranzman sa kojim smo obojica zadovoljni.

            Iskreno, ja zaista nemam vremena da jurim i trazim te delove od pocetka ove godine, sa 4 sahrane i svim sto to povlaci, ja uopste vise ne kontrolisem svoje vreme. Idi samo jednom na neki nas sud u nekom, bilo kom, procesu i shvatices sta to znaci. Pa se posle pitamo zasto nam je pravosudje tako sporo, a ja imam u toku dve tuzbe i jednu ostavinsku raspravu (iza oca i majke).

            Pozdrav,
            DVV
            -----------------------------------------
            Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

            Comment

            • civi
              CBC Senator XXL
              • 26.07.2005
              • 1492
              • Pozarevac

              #7
              Veliki Pozdrav, inace vec sam procitao vase puno ime i mogu da kazem da sam nekako rastao uz vas rad, od racunara,tv politike pa do pc pressa, nadam se da cete se aktivnije ukljuciti u hi fi forum jer znam da itu imate velikog iskustva ,btw svaka cast za jugica al kad ce slike?
              Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
              - Kako to misliš, kočim?

              Comment

              • mire
                CBC Veteran
                • 15.12.2004
                • 127
                • Beograd

                #8
                e nemoj tako, ja sam se prvi javio sa podsecanjem na racunarsku istoriju

                btw kad ce biti neko okupljanje da mozemo da se vidimo i razmenimo par reci?

                ja sam zemunac
                Mail in function again

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Slusajte ovamo!!! Ti Aco i ti Dejane. U stvari samo DejanV
                  Imas svoju temu vezanu za svoj auto i nema diskutovanja o istom u temi just win-a. Znaci pripazi, tamo ga mozes pitati stvari vezane za njegov auto i malo se prozivati kao i on tebe u tvojoj temi.
                  Ako zelis drugaciji naslov teme ti reci da promenim.

                  Moj predlog je da dodjes na taj Drag jer se tamo dolazi prvenstveno radi druzenja (tu smo mi CB-ovci) i ljubavi prema automobilima i trkama. Malo se oprobate cisto da vidimo (dokazemo) just-u da mu auto nema nesto vise konja od tvog
                  Mozes se potrkati i sa ostalima jer je svaka trka bez obaveze cisto radi zezanja a ako ti se ne trka ne moras u opste. Mada kome se ne trka kada dodje tamo
                  PS: Urose ti umesto da pomognes ti.....

                  Justova tema ce biti zakljucana dok ne ocistim postove koji su prebaceni ili neko to vec drugi ne uradi.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • Lucky
                    CBC Veteran
                    • 08.12.2004
                    • 184
                    • Prokuplje

                    #10
                    Meni se mota po glavi ono iz 'Polarotora' DVV na TV

                    Inace respect za trud i za auto

                    Comment

                    • DejanV
                      CBC Senator XXL
                      • 19.07.2005
                      • 682
                      • Beograd

                      #11
                      Originally posted by M-power
                      Slusajte ovamo!!! Ti Aco i ti Dejane. U stvari samo DejanV
                      Imas svoju temu vezanu za svoj auto i nema diskutovanja o istom u temi just win-a. Znaci pripazi, tamo ga mozes pitati stvari vezane za njegov auto i malo se prozivati kao i on tebe u tvojoj temi.
                      Ako zelis drugaciji naslov teme ti reci da promenim.
                      Prvo, izvinjenje, tamo se stvar jeste bila otrgla kontroli, ali sada je OK.

                      Nemam nameru ikoga da prozivam, mada moram priznati, malo me nervira cinculiranje; reci brate sta imas, i u redu je, nema frke, ali nemoj cas ovako, cas onako.

                      Moj predlog je da dodjes na taj Drag jer se tamo dolazi prvenstveno radi druzenja (tu smo mi CB-ovci) i ljubavi prema automobilima i trkama. Malo se oprobate cisto da vidimo (dokazemo) just-u da mu auto nema nesto vise konja od tvog
                      Hvala na pozivu, postujem, ali odmah da kazem, mala sansa. Licno ne volim drag trke, nikada ih nisam voleo, iako sam svestan da se najveci broj dranja po gradu takodje moze svrstati u drag ako ne naleti neka krivina.

                      Ja sam poceo voznju u skoli za rally, i ostajem pasionirani ljubitelj rally-ja. To je jedini oblik auto sporta koji koliko-toliko pratim, ostalo me slabo interesuje.

                      Sem toga, voleo bih da ga KONACNO dovrsim, evo rastezem se sa njime vec preko 2 godine (istina, i zbog mog nedostatka vremena). Onda, kada bude gotovo, a vec sada se vidi da ce to biti bas ono sto sam ja hteo, mozemo da razgovaramo.

                      Mozes se potrkati i sa ostalima jer je svaka trka bez obaveze cisto radi zezanja a ako ti se ne trka ne moras u opste. Mada kome se ne trka kada dodje tamo
                      PS: Urose ti umesto da pomognes ti.....
                      Otom-potom. Prvo zavrsetak radova, pa cemo videti za dalje.

                      Justova tema ce biti zakljucana dok ne ocistim postove koji su prebaceni ili neko to vec drugi ne uradi.
                      Ne znam koja je to tema, pogledacu. Nisam valjda opet ja nesto zabrljao?

                      Pozdrav,
                      DVV
                      Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                      Comment

                      • DejanV
                        CBC Senator XXL
                        • 19.07.2005
                        • 682
                        • Beograd

                        #12
                        Originally posted by civi
                        Veliki Pozdrav, inace vec sam procitao vase puno ime i mogu da kazem da sam nekako rastao uz vas rad, od racunara,tv politike pa do pc pressa, nadam se da cete se aktivnije ukljuciti u hi fi forum jer znam da itu imate velikog iskustva ,btw svaka cast za jugica al kad ce slike?
                        Ova tema je pokrenuta od strane moderatora zato sto sam ja otisao malo off topic (malo vise ). Dakle, nisam ni pripremio slike.

                        Nema problema za slike, ako mi neko objasni kako se upload-uju? Onaj gumb "IMG" u gornjem desnom uglu?

                        Napravicu par slika i obesiti ih, sto da ne.

                        Pozdrav,
                        DVV

                        [/img]
                        Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                        Comment

                        • Danilo
                          CBC Senator XXL
                          • 02.10.2004
                          • 908
                          • Beograd, Dorcol

                          #13
                          Posetite www.imageshack.us za postavljanje slika.
                          Promenite velicinu na neku podesnu, recimo 600*450 i uploadujte i link sa slikom stavite u img tagove.



                          Nego, meni bi interesovao taj hladnjak za ulje...
                          Gde ste to nabavili i kako se ugradjuje?
                          www.blindmanmotorsport.com

                          Comment

                          • DejanV
                            CBC Senator XXL
                            • 19.07.2005
                            • 682
                            • Beograd

                            #14
                            Originally posted by Yugo Sport
                            Meni se mota po glavi ono iz 'Polarotora' DVV na TV
                            Ne, nije samo "DVV na TV", nego "DVV o DVD na TV". To je bio Draganov stos.

                            Ja inace imam mnogo postovanja za Dragana Cosica, on je jedan on najkolegijalnijih ljudi koje sam ikada upoznao; e, da nam je malo vise takvih, gde bi nam kraj bio!

                            Inace respect za trud i za auto
                            Hvala, ali istini za volju, moja je bila samo opsta koncepcija i placanje racuna, stvarni rad su obavili Nikola Radenkovic, Uros Piperski i Aleksandar Kostic - Beka. Aplauzi su za njih.

                            Sve je pocelo jednom laganom prepiskom izmedju Urosa i mene. Uros je bio toliko ubedljiv (pazite, ne slatkoreciv, nego ubedljiv, dakle dobro potkovan) da naprosto nisam mogao da odolim. A da prica nije cista prica, pogledajte danas, posle dve godine, moje prednje diskove - ako nadjete druge tako jednako ispolirane, a bez riseva u gradu, placam pice. To je stvarno da se divite, kazem ja, a vi izvolite proveriti. Kako koci je vec druga prica - ako treba, zakucava za mesto.

                            Jos dva motiva. Kada sam bio brucos, zarko sam zeleo da imam Alfa Romeo GT Junior, onaj mali obli kupe, design by Bertone (tada je Giorgio Giuggiaro bio sef dizajna u Bertone-u!). Radio sam, davao casove, ali nisam uspeo da sakupim dovoljno novaca. Ostade san neostvaren.

                            Drugi je kada sam kupio Daewoo Nubiru. Podjem ja kao da prodajem Yuga, i skandalizujem se na ponudjene cene. Tu proradi dobri, stari srpski inat - e, necete ga majci, a bogami ni tajci.

                            I umesto da ga prodam, ja krenem da ga radim. Odredim ga za moj "fun car" i krenem. A posto sam certifikovano lud (mada ne i glup), krenem da mu uvodim sto nikada nije imao, kao ubrizgavanje, zadnji diskovi i slicno.

                            Gleda sve to moje dete (19,5 godina) i primi se samo onako. Pa sada za kaznu usput malo radimo i njegov Yugo, a kada se zavrsi moj projekat, sredicemo i njegovog za vrbicu, mada ne na istom tehnoloskom nivou, to je ipak malo preskupo. Doduse, on ima 138 blok, on je u startu imao 1.3 litra, pa cemo se malo svercovati podizanjem zapremine, ali nema nista od ubrizgavanja, jer ona @#$%^& Zastava nije imala EFI modele za prodaju narodu, samo za odabrane prijatelje. Uvodjenje EFI onako kako bog zapoveda kosta oko 2.000 evra, ipak malo mnogo.

                            Ispadosmo mi sada neka tjunerska porodica.

                            Pozdrav,
                            DVV
                            Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                            Comment

                            • DejanV
                              CBC Senator XXL
                              • 19.07.2005
                              • 682
                              • Beograd

                              #15
                              Originally posted by cosworth
                              Posetite www.imageshack.us za postavljanje slika.
                              Promenite velicinu na neku podesnu, recimo 600*450 i uploadujte i link sa slikom stavite u img tagove.
                              Hvala.

                              Nego, meni bi interesovao taj hladnjak za ulje...
                              Gde ste to nabavili i kako se ugradjuje?
                              To je proizvod firme Valeo. Polovan se moze naci 80-100 evra, nov kosta oko 150 evra u Nemackoj.

                              Nije da te dekuraziram, ali ipak dobro razmisli o tome da li ti treba. On radi posao na vecim brzinama i na visokim turama (tj. od recimo 5.000 o/min nagore), u gradskim guzvama u kojima milis maltene da nema efekta. Kod mene je ugradjen jer ja volim da izletim na drum i zavrtim Plavog Groma na 5K i vise. Kod sina je ugradjen vise kao anticipacija onoga sto ce auto tek da bude, nego trenutnih potreba. Meni ga je inace nabavio pomenuti Nikola Radenkovic, u Nemackoj.

                              Pre nego sto to ugradis, razmisli o zameni termostata i termo davaca. Ako nadjes i kupis obe stvari od Lancie, na konju si. Mene su silno namucili original Zastava delovi. Od kada sam stavio Lancia termostat, problema ni na vidiku. A njihov termo davac je dvostepen, mali i veliki gas ventilatora, tako da ti prakticno zakuca temp. motora cak i uzasnim gradskim guzvama. I pride to kosta mnogo manje, a daje strava efekat.

                              Pozdrav,
                              DVV
                              Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                              Comment

                              Working...
                              X