Jos o jednom yugicu DejanV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kilson
    Moderator
    • 09.10.2004
    • 3216
    • NoviBGD
    • AR 75 GT

    #61
    NASLOV: Jos o jednom yugicu DejanV

    Poshto smo utvrdili koji je bmw bio u pitanju, zamolio bih uchesnike da se ostatak diskusije NASTAVI u okviru naslova teme, kako ne bih krenuo sa eliminacijom suvishnih postova!

    Hvala!
    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

    Comment

    • starac vujadin
      CBC Senator XXL
      • 27.08.2005
      • 2617
      • Stari grad

      #62
      Prost primer - naidje on sa tim vozilom na tramvajske sine. On mora preko njih ne brze od 5 km/h ako ne misli nesto da zakaci, a ja ih preskocim sa 50 km/h bez problema. Ili, provlacenje izmedju vozila - Ferarri je sirok i nizak, a Yugo je uzan (sto je gadno za komfor voznje, ali jako korisno u gradu).

      Ja sam svoj spusteni Yugo ( to ne ekstremno spusten) vozio preko sina isto 5 km/h...trebace ti puno ramena ako ih preskaces tako

      Comment

      • Lucky
        CBC Veteran
        • 08.12.2004
        • 184
        • Prokuplje

        #63
        Ramena su Italijanska ,
        300e par

        Cisto da se zna

        Comment

        • DejanV
          CBC Senator XXL
          • 19.07.2005
          • 682
          • Beograd

          #64
          Originally posted by Yugo Sport
          Ramena su Italijanska ,
          300e par

          Cisto da se zna
          Prvo, izvinjavam se sto kasnim sa odgovorom, pre sat i po sam se vratio iz Amsterdama - gde sam izmedju ostalog imao zadovoljstvo i da se malo druzim sa nasim Cannonball-cem Goranom (dfast).

          Da, ramena jesu italijanskam kostala su 300 evra par, plus 120 evra za one gumice. Zacudi, iz nepoznatih razloga, nisam zapisao ime proizvodjaca, ali saznacu.

          Da li to vredi ili ne se jako lako moze utvrditi - postavi se pista, stave se ljudi na pocetak i na kraj, pa se meri vreme potrebno da se predje data razdaljina, koja bi po logici stvari trebala da obuhvata mnogo sto gadnijih krivina.

          Drugi nacin je da svako koga to zanima, lepo sedne u Yugica i sam ga provoza, moze i po poligonu, i tu ce se videti kako lezi i koliko je upravljiv. A potesacm sve da sam od samog pocetka govorio da je meni upravljivost, lezanje na drumu i kocenje kudikamo bitnije od motora. Jer, sta mi vredi motor koji zbog loseg ostalog ne mogu da iskoristim?

          Pozdrav,
          DVV
          Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

          Comment

          • zec
            CBC Senator XXL
            • 05.01.2005
            • 450
            • bgd

            #65
            Mene zanima sistem hladjenja.
            Konkretno termo prekidac (ukljucuje ventilator)
            - na kojoj temp se ukljucuje i do koje temp hladi?
            - da li je promenjen kada je promenjen motor?
            "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

            Comment

            • DejanV
              CBC Senator XXL
              • 19.07.2005
              • 682
              • Beograd

              #66
              Sistem za hladjenje se oslanja na dve tacke.

              Jedna je klasican hladnjak. Originalno sam Yuga dobio sa Floridinim alu hladnjakom, koji sam posle 11 godina zamenio novim, istim takvim. Pumpa za vodu je zamenjena onom za FIAT Uno Turbo, termostat onim za Lancia Delta Integrale, zamenjena su sva creva. I termo davac ce biti zamenjen onim za Lancia, koji je dvostepen i ima sopstveni relej, cime se rasterecuje onaj mucenik od osiguraca.

              Druga tacka je ubacen Valeo hladnjak za ulje, opet za Lancia Delta Integrale. Smestio se izmedju hladnjaka i pocetka fara kao da je to mesto bas za njega i planirano.

              Rezultat je odrzavanje temp. motora na 90 stepeni. Ventilator za sada okida na 95-96 stepeni, dok ga ne zamenim.

              Pozdrav,
              DVV
              Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

              Comment

              • DejanV
                CBC Senator XXL
                • 19.07.2005
                • 682
                • Beograd

                #67
                Originally posted by zec
                Mene zanima sistem hladjenja.
                Konkretno termo prekidac (ukljucuje ventilator)
                - na kojoj temp se ukljucuje i do koje temp hladi?
                - da li je promenjen kada je promenjen motor?
                Motor koristi isti DMB blok, ali FIAT glavu, sto je bila nuznost zbog ubrizgavanja. SVE je razbuseno sto se razbusivati moglo. Dalje, hod je produzen sa 55,5 na 63,9 mm, cime je radna zapremina porasla na 1.300,25 ccm.

                Posto je na dinamometru pokazao da ima tacno 85 KS na tockovima, mozemo pretpostaviti da u motoru ima 97-100 KS u trenutnom stanju (koje nije konacno).

                U ovom stanju ga vozim nekih 4 meseca bez ikakvih problema, a dve godine sam ga vozio na karbu, kada je imao desetak KS manje. Opet bez problema, ako se izuzmu ocajno losi domaci termo davaci, koji cesto okidaju tek na 110 stepeni, a ponekada uopste ni ne okinu. Zato su "jeftini".

                Pozdrav,
                DVV
                Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                Comment

                • DejanV
                  CBC Senator XXL
                  • 19.07.2005
                  • 682
                  • Beograd

                  #68
                  Originally posted by starac vujadin
                  [quote:2ucmjv95]Prost primer - naidje on sa tim vozilom na tramvajske sine. On mora preko njih ne brze od 5 km/h ako ne misli nesto da zakaci, a ja ih preskocim sa 50 km/h bez problema. Ili, provlacenje izmedju vozila - Ferarri je sirok i nizak, a Yugo je uzan (sto je gadno za komfor voznje, ali jako korisno u gradu).
                  Ja sam svoj spusteni Yugo ( to ne ekstremno spusten) vozio preko sina isto 5 km/h...trebace ti puno ramena ako ih preskaces tako
                  [/quote:2ucmjv95]

                  Pa ne znam bas ... evo ova sluze vec dve godine bez problema. Doduse, ni ja ih bas ne ispitujem na trajnost, uglavnom vodim racuna koliko mogu, ali ponekada, ponekada, ...

                  Pozdrav,
                  DVV
                  Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                  Comment

                  • civi
                    CBC Senator XXL
                    • 26.07.2005
                    • 1492
                    • Pozarevac

                    #69
                    Znamo svi kako to ide ponekad , odvrnes muziku nagazis po gasu preleces preko rupa,sahti i sina.... a sutra kad upalis auto bez muzike(jer si umoran od sinocnog izivljavanja) nesto krcka lupa stucka,nove viljuske , spone amortizeri,gume.... pa sledeci put razmisljamo
                    Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                    - Kako to misliš, kočim?

                    Comment

                    • DejanV
                      CBC Senator XXL
                      • 19.07.2005
                      • 682
                      • Beograd

                      #70
                      Pa nije bas tako, ali umem ponekada da zaboravim na sve i zgazim ga do kraja kada naleti neki bas bezobrazan pacijent. Po sistemu, ha, Yugo, daj da ga malo zezam. Pa jos ako vozi neki SUV, ili Golf 2 GTD, odnosno Astru 1.7 TDI (ili kako vec) ...

                      Istina, ja ga vozam gotovo iskljucivo po gradu, gde je ipak malo bolje od proseka (valjda?) ...

                      Pozdrav,
                      DVV
                      Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                      Comment

                      • 24v
                        CBC Senator XXL
                        • 11.12.2004
                        • 479
                        • Beograd, Karaburma

                        #71
                        Dejane nemoj pogresno da me shvatis ali zanima me zasto se stalno jurcas tj uporedjujes sa dizelima?? I u predhodnim postovima pominjes dizele na uzbrdici na auto putu???

                        Jel to slucajnost ili je tvoj auto brzi samo od dizela?
                        I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

                        Comment

                        • DejanV
                          CBC Senator XXL
                          • 19.07.2005
                          • 682
                          • Beograd

                          #72
                          Ne, nego sto kod nas postoji u praksi jedna prilicno jasan stav u opstoj populaciji (dakle, izuzimajuci veliku vecinu ovde, ali ovde nije opsta javnost) da ako hoces sportske osobine, kupis dizel pa se jurcas. Samo pogledaj stanje na drumovima - po mome iskustvu, startovace te na jurcanje ljudi u dizelima u bar 80% slucajeva.

                          Na primer, primetio sam da se u tome posebno isticu vlasnici Astri 1.7 TDI (ili vec kako). Zasto - zaista ne znam. Isto vazi i za Golf 2 GTD - njih valjda zavede ono "GT" ispred "D".

                          Ide to tako, svako vreme ima neke svoje specijalne slucajeve. Recimo, pocetkom pa sve do sredine 90-ih, vlasnici Toyota Corolla i Mazda 323 automobila, inace sasvim dobrih sami za sebe, su se u dosta velikom broju slucajeva ponasali kao da vize Jaguare, a ne Toyote. Imam par takvih u sirem drustvu, ali sam se toga nagledao i van njega.

                          Sto se moga auta tice, ocekujem da ce biti gotov do kraja godine, pa onda mozemo lako da proverimo koliko je brz. Ne moram da budem brzi, ali cu naterati svakoga, ali SVAKOGA, ma sta imao, da bas sprzi masinu jureci se. Za motor od 1,3 litra, to je u svakom slucaju izuzetan rezultat, a dovoljno sam iskusan da od njega ne ocekujem da bude brzi od vozila sa sa preko 200 KS, bar ne tek tako.

                          Pozdrav,
                          DVV
                          Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                          Comment

                          • nele22
                            CBC Veteran
                            • 22.10.2005
                            • 111
                            • BIH , okolina Modrice

                            #73
                            Upravo tako, "U RUKAMA MANDUSICA VUKA,SVAKA PUSKA BICE UBOJITA" ,sve zavisi od samog vozaca i da li je spreman da bude dovoljno OTKACEN u datom trenutku .
                            Samo polako i pun gas ! ! !

                            Comment

                            • starac vujadin
                              CBC Senator XXL
                              • 27.08.2005
                              • 2617
                              • Stari grad

                              #74
                              Nista vise nije sveto. Vlasnici dizela, karavana, dzipova, svi bi nesto da se jurcaju. Tu je kriv i marketing koji ubedjuje vlasnike da svi sve mogu, da svaka vrsta vozila moze da se koristi za sve (hej, kada vidite Seat Cupre sa dizel motorima sa zavesicama, ofarbanim celjustima, skupim felnama, svako bi pomislio da je to masina za jurcanje...). Kad se to iskombinuje sa srpskim frustracijama i kompleksima, eto problema...Nocas sam bio pomalo prisiljen da drzim lekciju napaljenim likovima u BMW 530d (Boze, glupog li auta za izivljavanje, jadna masina sta sve mora da prozivljava...) od pocetka Kneza Milosa, do Banjice...od semafora do semafora, i tako...A inace vise toliko i ne jurcam po gradu (kad se samo setim kako sam se hvatao sa svakim dok sam imao Yuga, kao neki pit bull...), jer ima rupa, imam i uslovnu, a i nije mi toliko gusht...ako se i jurcam onda hocu da iznerviram neku jacu masinu, ali ima ponekad i nekih stvarno drskih koje treba "staviti na svoje mesto". Najsmesnije i najzalosnije je kada im vidis face kada ih oderes - oni prosto ne mogu da veruju da su sporiji...u stvari nista cudno, mogli ste da citate da su Srbi po anketi narod sa najvise samopuzdanja...samo bez pokrica u najvecem broju slucajeva

                              Comment

                              • DejanV
                                CBC Senator XXL
                                • 19.07.2005
                                • 682
                                • Beograd

                                #75
                                Eto, u tri poruke sabrana cela sustina. Drago mi je sto ocigledno nisam jedini sa takvim iskustvima.

                                16V, nemoj pogresno da me shvatis, nemam ja nista protiv dizela, iako licno mislim da je ovo trpanje u automobile postalo ludilo. Veruj mi, ja NIKADA nisam bilo koga startovao na jurcanje, to je protiv mojih uvedjenja, POSEBNO kada se odnosi na normalne vozace, koji voze i gledaju svoja posla. Ja nisam pravio ovaj auto da bih bilo koga izazivao, vec da bih ja licno uzivao u njemu - nista vise. Ali, ako neko bas hoce da okusa srecu, nema problema, tu sam. Ako je neko bas bezobrazan, kao veci deo vlasnika SUV-ova, onda hocu da imam sa cime da mu ocitam bukvicu. Ali ga nikada neci izazivati.

                                A radi se o cistoj fizici, dakle potpuno van domasaja volje bilo koga od nas. Moj Yugo je tezak oko 820 kg. Sa 100 KS u motoru, to je odnos od 8,2 kg/ks. Dosta BMW-ova koje sam ostavio iza sebe su istina imali motore od 2,5 litara i 170 KS, ali i masu od preko 1.500 kg. To znaci (1.500 : 170) 8,8 kg/ks. Dalje, ogromna vecina njih su starije masine, sa bog te pita koliko stotina hiljada km u gepeku i bog te pita kakvim odrzavanjem u medjuvremenu, ako ga je uopste i bilo.

                                Jeste da ja moram na preko 6.000 o/min ako hocu da mu bezim, jeste da ga vucem do 7.200 o/min., ali mi ipak klizim, brzi sam od njega 2-3 km/h ali sam konstano brzi.

                                Kada Yuga podignem na ciljnih 122 KS, masa ce porasti ne vise od +10 kg, ali cu imati odnos od (830 : 122) 6,8 kg/ks, a to znaci 0-100 za 7 sekundi ili nesto malkice manje. To su, kako god da pogledas, VRLO ozbiljne performanse, a zadivljujuce za SOHC 8V 1,3 motor. Ocigledno, glavni sverc ovde je na maloj masi i strava lezanju; da hocu da se odreknem ponecega, na primer zadnjeg sedista, mogao bih jos da oborim masu.

                                Da se razumemo - na otvorenom putu, pod idealnim uslovima, iako bih ja do 100 km stigao brze od pomenutog BMW sa 2,5 litara, na kraju bi on u svim varijantama bio brzi od mene, i to ne 1-2 km, nego za 20+ km/h. Tu nema spora. Doduse, pri 200 km/h na nasim drumovima od donjih postroja nam ne bi ostalo mnogo ...


                                Pozdrav,
                                DVV
                                Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                                Comment

                                Working...
                                X