Hi
clan X9 je vec dobro predstavio ovaj model mazde, stoga da ne ponavljam osnovne karakteristike.
prvu osmicu sam narucila 2003 na sajmu, i docekala je mjesecima kasnije medju prvima. tada se jos dijelio jedan skupocijen limitiran sat (muski
) uz prvih 888 modela auta. prvi model je bio revolution, 231 ks, bez sibera, izostavila sam namjerno navigaciju posto je slaba za te pare. prvom osmicom zavrsim 2005 neslavno u braniku na njemackom autoputu - prvo i jedino upoznavanje aquaplaninga.

2007 kupim ponovo osmicu, uocim prve male izmjene na modelu (tempomat serijski, i neki detalji pod haubom) kod nove mazde izaberem model sa siberom. inace takodjer 231 ks, revolution
samo kratko je ostala serijski. jos dok sam potpisivala ugovor, narucim u USA neke dijelove za motor. ReVi Intake Kit, RAM Airduct kao i kompletni auspuh sistem od katalizatora.
Racing Beat cat back Exhaust
i.. kako to obicno krene.. uz zvuk se lagano mjenja i izgled
nabacuje se kompletan bodykit firme ATHinsberger i lakira (serijski crn) two-tone color "krademo" od forda panther crnu boju i od mazde 6 (koja je nekako u to vrijeme izasla na trziste sa tim lakom) perla bijelu boju. sliku zaokruzuju 19" felge firme Tenzo - R. i tackicu cine sitni detalji kao pinstripes, carbon race look i carbon stripes (peraje)


u unutrasnjosti se takodjer izgled promjenio, klasicno sivo platno smo zamijenili crnim i duz dijelog krova poredali LED diode za zvjezdano nebo. spojeno sa daljinskim otkljucavanjem. diode imaju razlicite boje

serijski bose sistem zadovoljava inace sve potrebe, no trazila sam malo dubljeg basa i odlucim se za rockford fosgate pojacalo sa dva suba. kutiju uklapajuci bijelom kozom, pojacalo prekrivajuci pjeskarenom plexiglas ploxom, naravno RX-8 simbolom

malo se islo po takmicenjima, malo zavrsilo po novinama
Njemacka / Tuning Magazin



Hrvatska / Power Tuning

moja osmica

clan X9 je vec dobro predstavio ovaj model mazde, stoga da ne ponavljam osnovne karakteristike.
prvu osmicu sam narucila 2003 na sajmu, i docekala je mjesecima kasnije medju prvima. tada se jos dijelio jedan skupocijen limitiran sat (muski


2007 kupim ponovo osmicu, uocim prve male izmjene na modelu (tempomat serijski, i neki detalji pod haubom) kod nove mazde izaberem model sa siberom. inace takodjer 231 ks, revolution
samo kratko je ostala serijski. jos dok sam potpisivala ugovor, narucim u USA neke dijelove za motor. ReVi Intake Kit, RAM Airduct kao i kompletni auspuh sistem od katalizatora.
Racing Beat cat back Exhaust
i.. kako to obicno krene.. uz zvuk se lagano mjenja i izgled

nabacuje se kompletan bodykit firme ATHinsberger i lakira (serijski crn) two-tone color "krademo" od forda panther crnu boju i od mazde 6 (koja je nekako u to vrijeme izasla na trziste sa tim lakom) perla bijelu boju. sliku zaokruzuju 19" felge firme Tenzo - R. i tackicu cine sitni detalji kao pinstripes, carbon race look i carbon stripes (peraje)


u unutrasnjosti se takodjer izgled promjenio, klasicno sivo platno smo zamijenili crnim i duz dijelog krova poredali LED diode za zvjezdano nebo. spojeno sa daljinskim otkljucavanjem. diode imaju razlicite boje

serijski bose sistem zadovoljava inace sve potrebe, no trazila sam malo dubljeg basa i odlucim se za rockford fosgate pojacalo sa dva suba. kutiju uklapajuci bijelom kozom, pojacalo prekrivajuci pjeskarenom plexiglas ploxom, naravno RX-8 simbolom

malo se islo po takmicenjima, malo zavrsilo po novinama
Njemacka / Tuning Magazin



Hrvatska / Power Tuning

moja osmica


Comment