Kako nema?Tu sam ja
Hehe...
Tetkova ergela, nesto trece
Collapse
X
-
Eto, Tetak, dobio si Njutn-metre, nadam se sa sledecom izmenom da dodju i Kilovati
Znao sam da se voznja u autu bez obrtnog momenta nece oduziti
, ide lepo kao prazno al oseti i prljavstinu na cipeli 
Dakle, chestitam na putu ka cilju
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
-
Pa kako da sa vama izadjem na kraj ako ne pokupim neka lična iskustva?Do sada je tu bilo oko 30-tak raznih modela(u vlasništvu) tamo od 1980 pa do danas.Amera, priznajem, nije bilo na meniju....
Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
Pre neki dan citam neku temi i vidim nesto kako na octaviji ovo, pa ono... i nista mi nije jasno, a sad sam malo bolje pogledao i imam sta videti... pa cestitam Tetak na novom prevoznom sredstvu za zimu
A kad leto dodje...
SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran
... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
ma sve je to u redu i prtljaznik od 500l i potrosnja i sve to , al nikako mi nisu jasni sa mestom pozadi.........
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Šta reći..... klincima se pozadi dopada, ali Tetka je imala primedbu na prostor ispred zadnje klupe uz komentar da su zaista mogli da na račun zaista ogromnog prtljažnika naprave više prostora u zadnjem delu kabine!Meni naime osim za odmor toliki prtljažnik uopšte nije potreban!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
Comment