Opel Vectra B CD 2.0 DI 97'-98'

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Skyline GT-R
    CBC Senator XXL
    • 13.02.2005
    • 806
    • Chicago - My Kind Of Town

    Originally posted by Wiz
    Originally posted by Wartburg
    Caletova Astra je 2.0 D(T)I 16V. Ide ko blesava, iako ima samo 82ks. U principu svi dizeli ispod 2l su losiji tako sam barem cuo. Ja se poprilicno vozikam sa Astrom (kad je zaplenim Caletu ). Super auto!
    Di je sa 82ks
    DTI 100ks

    Realno DTI ide nesto malo bolje ali nije tolika ralika kolika je na papiru
    Koliko ja znam, Postoje Dti sa 100 i sa 82 ks.E sad u vozackoj treba da pise razlika, jer imas L-low(slabiju verziju) i H-high(jacu verziju).razlika je valjda u rasprskavanju goriva.

    Comment

    • Wartburg
      CBC Senator XXL
      • 01.02.2005
      • 663

      To ja i pricam al ne vredi.
      Ona je ustvari koliko razumem atmosferac.

      Comment

      • zux
        CBC Senator XXL
        • 10.05.2005
        • 773
        • Beograd-Filmski grad

        DTL=DI=82 ks
        DTH=DTI=100 ks
        naravno oba imaju turbinu

        Comment

        • Darko
          CBC Senator XXL
          • 29.03.2005
          • 528
          • Beograd

          Upravo ovako kako je zux napisao. razlika je u trubini valjda, a detalje ce nam objasniti neko od kolega dizelasa koji se malo bolje u to razumeju...

          Comment

          • Wartburg
            CBC Senator XXL
            • 01.02.2005
            • 663

            Kao sto je Skyline rekao, razlika je u rasprskavanju goriva.
            Kada bi ovu Astru cipovao imala bi i ponasala se isto ko i ova od 100 ks.

            Comment

            • Black Knight
              CBC Senator XXL
              • 13.10.2004
              • 2020
              • Novi Beograd, kicblo

              Originally posted by zux
              DTL=DI=82 ks
              DTH=DTI=100 ks
              naravno oba imaju turbin
              u
              i nikako drugacije

              evo ovako:

              95' - 96' - X17DT - ; 60KW/82KS NA 4400 RPM

              97'- 00' - X20DTL (DI) - 60KW/82KS 4300 RPM
              . . . . . . . X20DTH (TDI) 74KW/100KS 4300 RPM

              00' - 02 - Y20DTH 74KW/100KS 4300 RPM

              00' - 02 - Y22DTR 88KW/120KS 4000 RPM

              00' - 02 - Y22DTR 92KW/125KS 4000 RPM


              JEDINA RAZLIKA JE U IC-U I U PRITISKU U BOSH PUMPI!
              Injection is good,but I'd rather be blown!

              Comment

              • Wiz
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 3104
                • Nish

                Bilo je reci o oba motora razlika je u elektronici IC i pritisku BOSH-a

                Kao sto se vidi iz predhodnog posta

                Comment

                • Darko
                  CBC Senator XXL
                  • 29.03.2005
                  • 528
                  • Beograd

                  Jel ste vas dvoje(Ranko, wiz) zadovoljni sa tim motorom? Mozda mi uskoro iskrsne neka kombinacija za dti pa cisto da vidim sta vi kazete.

                  Comment

                  • BRABUS
                    CBC Senator XXL
                    • 15.10.2004
                    • 2399
                    • London

                    Ja sam imao Astru DI prosle godine. Presao sam nekih 15-ak hiljada bez problema, ali kad sam je dovezo iz Nemacke (imala je 200.000 km), morao sam da mu radim remont turbine (ne potpuni....kostao me 150-200e). Ulje nije trosila. Covek je i dan danas vozi i nema problema. Imam jos par prijatelja koji imaju DI i DTI motore, i svi su zadovoljni.

                    Comment

                    • Darko
                      CBC Senator XXL
                      • 29.03.2005
                      • 528
                      • Beograd

                      Ja sam dosta prica cuo o tome kako su jako osetljivi na nase gorivo. Dizela nikad nisam imao tako da se ne razumem bas dobro u njih. Ovaj 1.6 16v je perfektan motor ali u gradu ako se malo jace vozi popije i 11l sto je dosta pa sam zato poceo da razmisljam o dti.

                      Comment

                      • Eon
                        Moderator
                        • 10.03.2005
                        • 4225
                        • Beograd-NBG-44
                        • Superb 2.0 4x4 DSG

                        A razlika u proizvodjacu turbine?!
                        Koja je kod vas Ranko i Wiz?!
                        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                        Comment

                        • Black Knight
                          CBC Senator XXL
                          • 13.10.2004
                          • 2020
                          • Novi Beograd, kicblo

                          ja nemam dti imam di ali planiram da stavim ic tako da racunam na...

                          nego...zadovoljan...hm...jesam...mozda i vise od toga...ali recimo da ima i par mana...

                          kao prvo nije ono sto bi je vozio

                          drugo malo je vise bucan, nego sto bi trebalo...

                          trece sijalice (svim Opelima) crkavaju ko blesave

                          nemam vise zamerki...sta reci cinjenice govore sve:

                          fabricki amortizeri promenjeni pre dve nedelje

                          trosi svoje druge gume...znaci fabricke bile 5 god.

                          lanac i lancanik se menjaju na 300 k
                          Injection is good,but I'd rather be blown!

                          Comment

                          • Black Knight
                            CBC Senator XXL
                            • 13.10.2004
                            • 2020
                            • Novi Beograd, kicblo

                            Originally posted by Eon
                            A razlika u proizvodjacu turbine?!
                            Koja je kod vas Ranko i Wiz?!
                            nema razlike Garret
                            Injection is good,but I'd rather be blown!

                            Comment

                            • Black Knight
                              CBC Senator XXL
                              • 13.10.2004
                              • 2020
                              • Novi Beograd, kicblo

                              evo jos nekih informacija mozda vam zatrebaju:

                              compresion ratios:

                              G: ε ≤ 8.5 : 1
                              L: ε ≤ 8.5-9.0 : 1
                              N: ε ≤ 9.0-9.5 : 1
                              S: ε ≤ 9.5-10 : 1
                              X: ε ≤ 10-11.5 : 1
                              Y: ε ≤ 11.5 : 1
                              Injection is good,but I'd rather be blown!

                              Comment

                              • Eon
                                Moderator
                                • 10.03.2005
                                • 4225
                                • Beograd-NBG-44
                                • Superb 2.0 4x4 DSG

                                Ja i nemam problema sa sijalicama. Nista mi ne crkava (dobro, ipak jedna H1 sijalica - ali sam je dirao masnim prstima pa je upalio). Motor dobro vuce za dizela, mada bi moglo i bolje. Malo je tvrdje vesanje, ali to kompenzuje boljim lezanjem u krivini.
                                U gradu mu je potrosnja malo visa od ocekivane, ali na auto-putu, pa to je milina.
                                Bio sam za vikend na Kopaoniku, nas dvoje u kolima, klima non-stop, na auto putu oko 130km/h i potrosnja je oko 5,8. A mislio sam da ce biti bar 0.5L vise zbog uspona.
                                Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                                Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                                Comment

                                Working...
                                X