Pa ne znam sta da vam kazem sem ovoga...Svi 16sto-ventilski motori vole malo vece obrtaje...stoga nece se ni ovo mnogo buniti ako se promeni brzina na 2500-3000 verujte mi...e sad Wiz je u pravu donekle ali ne skroz, manje ce se on potrositi/sjebati ako ga vozis do 3000 nego kada ga gazis i odmah ugasis po stajanju...fora je da je ulje uvek cisto i tu je caka!
filteri ulja i goriva su prioritet pored ulja! A aditive bi zaobiso u najdaljem krugu...imaju mnogo vise losih strana nego dobrih...
Najbolje je sipati tamo gde stranci sipaju...(e sad zasto ovo kazem, razmislite) "Zmaj" prema zapadu , "OMV" prema jugu
edit: TurBina se ne drka ako se vozi sa njom to vam je isto kao radilica...nemojte pogresno razmisljati...samo je odrzavajte!!!!
filteri ulja i goriva su prioritet pored ulja! A aditive bi zaobiso u najdaljem krugu...imaju mnogo vise losih strana nego dobrih...
Najbolje je sipati tamo gde stranci sipaju...(e sad zasto ovo kazem, razmislite) "Zmaj" prema zapadu , "OMV" prema jugu

edit: TurBina se ne drka ako se vozi sa njom to vam je isto kao radilica...nemojte pogresno razmisljati...samo je odrzavajte!!!!
Comment