Evo da bacim koju sliku, neki su vec pitali. :-)
Inace nemam vremena, radim dosta, tako da dosta sporo i ide sa radovima na autu.
Auto je kupljen od coveka koji ga je verovatno iz finansijskih razloga zadnjih godina slabije odrzavao, sto se naravno odrazilo na moj dzep. Do pre 30 000 km sve je redovno radjeno, i onda je auto bio zapostavljen. Odrzavan je tek toliko da mu je menjano ulje a ostalo je krpljeno. Naravno imao je srecu da dodje u moje ruke i nadam se da cu imati dovoljno zivaca da sredim svaku sitnicu.
Pri kupovini su uocena ne tako strasna limarijska ostecenja, koja ce se srediti kad budem imao vremena da auto ostavim par dana kod majstora. Uglavnom hauba i prednji branik, izresetani kamencicima, zadnji branik i desna strana imaju par cesanja. Inace auto je ceo u prvoj boji, i to je bio razlog zasto sam ga i uzeo, jer vise volim sam da sredim to, nego da uzmem nesto sto ne znam koliko je lupano, ili zasto je farbano. Raduje me to sto je auto generalno zdrav, nema korozije, i dosta je utegnut u voznji. Sa 180 konja ide prilicno dobro, turbo kad uhvati zalet auto sasvim dobro povuce, i sto je meni najneverovatnije ne trosi mnogo. Na otvorenom putu auto ne prelazi 7, u gradu 10 po bord-u.
Sa ugradnjom gasnog uredjaja, tek se vozam jeftino.
Pisano je o problemu sa gasom, ali je na srecu sve brzo reseno, uz naravno jaku volju majstora a i mene da sve bude kako treba.
Od delova koje sam zamenio to su:
lambda sonda,
karter koji je malo pustao,
prednje plocice,
sajle od rucne,
gumice balans stangle,
prednji selen blokovi,
odbojne gume amortizera,
crevo iber laufa (5500 din
)
davac temperature,
ulje Mobil 1 50w 40 i filteri ulja i vazduha,
plastika oko meraca ulja koju sam ja slucajno dokusurio.
Jos ima da se zameni zadnji podizac i to je to za sada.
Veliki servis je uradjen pre 30 000 km, kad je zamenjen i set kvacila i amortizeri, tako da je bar to trosak manje. Takodje gume na autu su solidne, sto je jos jedan +.
Takodje ce u najskorije vreme da se presvuce volan, i auto ceo opere dubinski jer je ocajno prljav. Takodje i ove nalepnice lete prvom prilikom. Farove smo ja i kolega rele ispolirali uz dosta muke, jer je fabricka zastita bila kameno tvrda, ali ceo dan smirglanja je dao rezultate
Danas sam malo vremena posvetio pranju motora, pranju auta, ciscenju prostora oko vrata, kao i oko kedera koji su bili opako prljavi. Pa evo koja fotka
Pre pranja














Inace nemam vremena, radim dosta, tako da dosta sporo i ide sa radovima na autu.
Auto je kupljen od coveka koji ga je verovatno iz finansijskih razloga zadnjih godina slabije odrzavao, sto se naravno odrazilo na moj dzep. Do pre 30 000 km sve je redovno radjeno, i onda je auto bio zapostavljen. Odrzavan je tek toliko da mu je menjano ulje a ostalo je krpljeno. Naravno imao je srecu da dodje u moje ruke i nadam se da cu imati dovoljno zivaca da sredim svaku sitnicu.

Pri kupovini su uocena ne tako strasna limarijska ostecenja, koja ce se srediti kad budem imao vremena da auto ostavim par dana kod majstora. Uglavnom hauba i prednji branik, izresetani kamencicima, zadnji branik i desna strana imaju par cesanja. Inace auto je ceo u prvoj boji, i to je bio razlog zasto sam ga i uzeo, jer vise volim sam da sredim to, nego da uzmem nesto sto ne znam koliko je lupano, ili zasto je farbano. Raduje me to sto je auto generalno zdrav, nema korozije, i dosta je utegnut u voznji. Sa 180 konja ide prilicno dobro, turbo kad uhvati zalet auto sasvim dobro povuce, i sto je meni najneverovatnije ne trosi mnogo. Na otvorenom putu auto ne prelazi 7, u gradu 10 po bord-u.
Sa ugradnjom gasnog uredjaja, tek se vozam jeftino.

Pisano je o problemu sa gasom, ali je na srecu sve brzo reseno, uz naravno jaku volju majstora a i mene da sve bude kako treba.
Od delova koje sam zamenio to su:
lambda sonda,
karter koji je malo pustao,
prednje plocice,
sajle od rucne,
gumice balans stangle,
prednji selen blokovi,
odbojne gume amortizera,
crevo iber laufa (5500 din

davac temperature,
ulje Mobil 1 50w 40 i filteri ulja i vazduha,
plastika oko meraca ulja koju sam ja slucajno dokusurio.
Jos ima da se zameni zadnji podizac i to je to za sada.
Veliki servis je uradjen pre 30 000 km, kad je zamenjen i set kvacila i amortizeri, tako da je bar to trosak manje. Takodje gume na autu su solidne, sto je jos jedan +.
Takodje ce u najskorije vreme da se presvuce volan, i auto ceo opere dubinski jer je ocajno prljav. Takodje i ove nalepnice lete prvom prilikom. Farove smo ja i kolega rele ispolirali uz dosta muke, jer je fabricka zastita bila kameno tvrda, ali ceo dan smirglanja je dao rezultate

Danas sam malo vremena posvetio pranju motora, pranju auta, ciscenju prostora oko vrata, kao i oko kedera koji su bili opako prljavi. Pa evo koja fotka
Pre pranja















Comment