Jeste, decko radi u BG. Tablice su ostale jer je prijavljen na VA.
Moje turbo igračke
Collapse
X
-
Nije taj od 190, trazio sam TT, obisao sela po Srbiji, odem u selendru da vidim stranca TT, predjem 300 km sa slep prikolicom da zateknem auto u vocnjaku, naberem kilo jabuka i vratim se kuci. Isao u Nemacku dva mi se prodaju ispred nosa, a i bolje, jer bi me ovde registrovani kostali preko 6000 a 2001 godiste. Onda se smorim vise i rekao necu nigde ici van Valjeva, posle par dana se pojavi auto u Valjevu, covek doterao iz CH. Odem i pazarim. U boljem je stanju od svih sto sam gledao do sada. Zao mi je sto nije onaj od 190 ks sa 6brzina. Ovaj je 150 ks quattro, 2002 godiste. Ima servisnu istoriju komplet. Dobio sam i 5 felni 16 uz njega sa gumama. Glanc novi diskovi i plocice napred, i skoro novi pozadi. Ono sto je falilo jedan xenon crkao zamenio sijalicu, i zadnji podizac danas skinuli da vidimo sto ne radi puko klizac, narucen drugi oko 600 kinti je. Narucene gumene patosnice originalne, i sledece nedelje servis. Ono sto je u planu zamena ovih dugmica sto su izgulljeni, plin jer trosi kao mutav, i naravno chip kao slag na tortu
Hteo sam ja u jednom momentu da kupim Punta, Klia, ali ne vredi ne mogu protiv sebe. A da mucim sebe zbog par iljada ustede na registraciji, gorivu, itd necu.
Comment
-
-
Hoces da ti posaljem cip I onaj file, mozda tebi bude dobar,!
Dobra kola, a jos bolji pogon! Samo ne dozvoli da ga precipuju, ja iskreno nikad ne bih pomisljao na cipovanje, iako bi valjalo jos snage. Nek bude sa srecom, da se navozas, a narocito po snegu!
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Comment
-
-
Pa ne znam koliko ce dobiti, po podacima sa neta moze do 190 ks, e sad meni to deluje kao dosta optimisticno. Nije on spor lepo ide, ne fali mu snage. Ali je dosta tromiji od Skode. Bilo bi dobro cipovati, spakovati plin i onda na valjke da se vidi koliko izbacuje na plinu..
Comment
-
-
Moze cipom dosta da se izvuce, sigurno 30 -ak, al se bojim drugih problema. Meni je auto isao dosta agresivnije, potezao nenormalno, cini mi se trosio manje, ali po svemu radio u siromasnioj smesi, a tu su pokazatelj svecice I turbo. Najveci problem su bile vibracije koje je retko ko osecao, al definitivno auto nije isao tecno kao bez cipa. Verujem da bi na duge staze mogao ocekivati prevremenu zamenu zamajca, mozda I ostecenje motora, a sve je profi bilo odradjeno u CH uz zamenu celog racunara.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Comment
-
-
Ne znam, Zverko tera na plin cipovanog i ne zali se. Mislim da cu i ja isto. Pogotovu sto ce na plin ici bolje cipovan nego sad na benzin po njegovim recima. E sad, na duze staze, ne planiram da se vencavam sa njim iskreno. Vozim godinu dve svaki auto, ako nesto crkne menjam i kraj price, ne drzim auto non stop u crvenom. Eno Zeljkova Oktavija (moja bivsa srebrna RS) jos ide na plin bez problema. Ne mogu da izdrzim finansijski potrosnju Audija na benzin, kupio sam ga, stavicu plin, cipovacu, opravljacu, klasicna srpska posla..
Comment
-
-
Ne mislim da je plin losa stvar na ovom motoru, svaki koji sam vozio radi odlicno, nego jednostavno jos uvek nisam stavio jer trenutno slabo vozim, a iskreno ne znam sta da radim sa tockom 17 kad stavim bocu. Plin sam platio drugaru, al sam za sad odustao od postavljanja, tako da cekam jos koji update Poljaka!
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Comment
-
-
Promeni bar naslov teme. Moje turbo igračke ili smisli neštoYou know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
Comment