Bilo je baš dosta prašine oko boce. Čime to da zadihtujem?
FIAT Punto mk1 Verde
Collapse
X
-
Ja koristim body 999, trajno rešenje, ne vredi da kupuješ kilo da lepiš malo rupe ako imaš nekog limara u blizini..
Comment
-
-
Primetio sam prethodnih dana da je motor malo promenio zvuk na leru i da radi pomalo nemirno. Skinuo sam usisnu granu, oprao je dobro hemijom, Carbon Cleanerom isprskao karburator sa svih strana i leptir gasa, zamenio filter vazduha, koji je posle samo 6000 km je bio prilično prljav i auto sad radi opet normalno. Ona cev što dovodi vazduh do filtera je bila jako prljava iznutra što je verovatno jedan od razloga zbog čega je filter vazduha bio prilično prljav posle 6000 km od zamene.
Comment
-
-
Puntiša je registrovan i preveden na moje ime. Čovek od koga sam kupio auto me dočekao u Šapcu i pomogao mi da sve to rešimo na najbezbolniji način. Sreća pa je normalan tako da smo sve završili najbezbolnije moguće.
Sve su svemu, reatest 5500 + prenos 3000 + registracija sa novim tablicama i saobraćajnom ~20000 + troškovi agencija ~ 3000 + overe ugovora i ovlašćenja 2000 + gorivo do Šapca i nazad ~ 2000....ispadne kao da sam kupio neznamnija kakav auto a ne Puntišu starog 16 godina
Što bi rekao Dora smrdibube u akciji.
Comment
-
-
Eo moja dva premiuma jedan pored drugog:
Puntiša je dobio BG table i zatamnjena 2 zadnja, bočna stakla. Foliju sam kupio u Centru S a lepili smo drugar i ja i obzirom da smo totalni amateri skroz je ok. Cilj je bio da se detetu na zadnjem sedištu pruži zaštita od sunca. Nismo stigli još zadnje staklo da odradimo jer nam je komplikovano pa dok se nakanimo
Comment
-
-
Prošle nedelje zamenjen set kvačila na ~247250 km. Prema rečima majstora lamela nije bila loša ali korpa je već počela da za****a, kvačilo je bilo jako tvrdo i neprijatno za vožnju a i znao je da zatrese kod kretanja.
Zanimljiv podatak iz servisne knjižice je da je prethodni put menjan set kvačila u avgustu 2010. godine na 180800 i da je bio u pitanju Valeo.
Comment
-
-
Pošto je Puntiša lepo služio prethodnih 10 meseci odlučio sam da ga častim velikim servisom. Zamenjen je ceo set (SKF), svi filteri i ulje (20K), dotegnuta ručna kočnica i proveren termostat. Zamenjen je i filter goriva kao i filter klime koji ja nisam mogao da pronađem gde je zato što ga je neko izvadio i nije stavio drugi
Comment
-
-
Koliko novaca košta taj veliki servis?
Comment
-
-
Pa 4l selenie 20K košta skoro 4000 dinara, ruke su isto toliko i to je već pola cifre. Gde su filter goriva, ulja, klime i vazduha plus kaiševi plus španeri, roleri (šta već ide) i plus vodena pumpa. Poznajući Tomu od ranije svi delovi su kvalitetni i nemam brige sledećih 60-70k km tako da mislim da 130€ nije mnogo.
Comment
-
-
Danas nakon standardnog pranja auta zamalo da se šlogiramCela hauba matirana, šoferka takođe, vozačeva vrata, staklo...
Naprskano specijalnom hemijom:
Nakon toga istrljano oštrijom stranom Sonax-ovog sunđera:
I Puntiša je ponovo zasijao:
Počeo lak da se skida na krovu:
Comment
-
-
Moj te pare nije video od kad ga imam a i dalje je puntoYou know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
Comment