Sito na uljnoj pumpi solidno zaprljano mahom silikonom kojim je dihtovan motor…


Na autu je najkraci saabov menjac od 2.0 atmosferca, lamela korpa I zamajac su stavljeni od aera, sve je ukazivalo da se ranije neko igrao sa ovim autom…
Dok je motor bio napolju I rasturen, u mojoj glavi se motalo svasta, da li da ostane 2.0 ili da idem na 2.3
Da li da ostane najkraci menjac ili da stavim srednji sa donora I jos mnogo pitanja I podpitanja,
Na tu temu nisam samo razmisljao nego se malo I radilo
Nabavljen motor 2.3 atmo iz saab 900ng, za celih 70 eura, naravno bez papira

Nabavljeni I klipovi I klipnjace od 2.3 turbo motora.

Sve je bilo spremno da se predje na 2.3, ali sam na kraju odustao od toga, reseno je da auto bude “normalan” da se ugradi plin da se stavi srednji menjac I da se odradi stage 1 ili stage 2 znaci ugrubo oko 250 konja, za koliko je I plinski uredjaj bio spreman.
U medjuvremenu odradjeno par stvari koje su cekalo da se odrade pre ili kasnije…
Visak delova

Motor sklopljen

Doslo vreme da se sastavlja sve nazad za 3 dana je odradjeno vise nego za prethodnih 6 meseci. Auto sastavljen upaljen provozan, dosipano ulje za servo, pa je provozan ponovo
Motor nazad u autu

U ovom trenutku nisu znali da ih ceka ista sudbina

Trenutak istine
Auto dobio formu ponovo

opran i napravljeni prvi metri posle sklapanja

Zanimljiv snimak rada kazaljke za temperaturu
Na autu je najkraci saabov menjac od 2.0 atmosferca, lamela korpa I zamajac su stavljeni od aera, sve je ukazivalo da se ranije neko igrao sa ovim autom…
Dok je motor bio napolju I rasturen, u mojoj glavi se motalo svasta, da li da ostane 2.0 ili da idem na 2.3
Da li da ostane najkraci menjac ili da stavim srednji sa donora I jos mnogo pitanja I podpitanja,
Na tu temu nisam samo razmisljao nego se malo I radilo
Nabavljen motor 2.3 atmo iz saab 900ng, za celih 70 eura, naravno bez papira
Nabavljeni I klipovi I klipnjace od 2.3 turbo motora.
Sve je bilo spremno da se predje na 2.3, ali sam na kraju odustao od toga, reseno je da auto bude “normalan” da se ugradi plin da se stavi srednji menjac I da se odradi stage 1 ili stage 2 znaci ugrubo oko 250 konja, za koliko je I plinski uredjaj bio spreman.
U medjuvremenu odradjeno par stvari koje su cekalo da se odrade pre ili kasnije…
Visak delova

Motor sklopljen
Doslo vreme da se sastavlja sve nazad za 3 dana je odradjeno vise nego za prethodnih 6 meseci. Auto sastavljen upaljen provozan, dosipano ulje za servo, pa je provozan ponovo

Motor nazad u autu
U ovom trenutku nisu znali da ih ceka ista sudbina
Trenutak istine
Auto dobio formu ponovo
opran i napravljeni prvi metri posle sklapanja

Zanimljiv snimak rada kazaljke za temperaturu

Comment