Po sedmi put zaražen virusom - Alfa Romeo 166 TS
Collapse
X
-
Ima tu istine i to je jedan od glavnih razloga sto sam uzeo gume za sve sezone na 147. Ali ipak je 166 dosta tezi i jaci auto pa kontam da je ipak razumno uzeti set letnjih i set zimskih. Osim toga nisu ni preterano skupe, obzirom na dimenziju 225-45 17, cena od 5911 dinara po gumi je i vise nego dobra.
Comment
-
-
Uradjen redovan servis plinskog uredjaja na 179700:
Po recima majstora dizna na cetvrtom cilindru malo zeza ali za sada jos nije za zamenu. Obecao mi je da ce mi zameniti diznu u garanciji ako bude trebalo iako je uredjaj ugradjivan u servisu koji nije ovlascen za BRC.
Za sada servis u Vinci ima samo pohvale sa moje strane iako redovan servis kosta 5000 dinara. Medjutim ako se uzme u obzir da se radi na 20000 km onda to nije uopste skupo.
Comment
-
-
Za koji dan ce prva godisnjica naseg druzenja. Osim incidenta sa svecicom zaista nijedan problem sa autom, pupuOno sto me brinulo najvise je potrosnja ulja koja je za sada u granicama normale za ovaj motor. Generalno gledano auto je u odlicnom stanju obzirom na godine.
Zbog svega navedenog odvezao sam 166 danas kod majstor Dese da odradimo zamenu kompleta zupcastog kaisa, vodenu pumpu i zamenu ulja u motoru i svih filtera. Kaze Desa ne moze na brzinu, mora da zameni sve moguce semeringe a i sad je prilika da se uradi kompletan pregled auta, ociste dizne, klapna gasa...Covek je izuzetno sistematican i detaljan i cilj mu je da auto bude u sto je moguce boljem stanju kad izadje iz njegove radionice. Sto nije slucaj sa vecinom drugih majstora koji gledaj da urade sto vise auta u toku dana da zarada bude veca. Zbog toga od mene najveca moguca preporuka za Desin servis.
Comment
-
-
Zavrsen auto. Zamenjen set zupcastog kaisa (dvostruko nazubljen, prakticno dva zupcasta kaisa), roleri, vodena pumpa, ulje u motoru, svi filteri, ociscene dizne, repariran varijator, ociscena klapna gasa, zamenjeni semerinzi, roler pk kaisa i kais...Sve u svemu auto je sada mehanicki tip top. Vlazila je pumpa za vodu sto ce reci da je bilo krajnje vreme za servis. Sve ukupno 50 tisuca dinara. Idemo dalje
Comment
-
-
Primetio sam još proletos da su se pojavile fleke od vode na nebu oko šibera pa sam shvatio da negde vlaži. Prvo sam pomislio da ne dihtuje dobro, a onda sam čitajući po internetu video da je najčešći problem u zapušenim odvodima za vodu. Pročistio sam odvode ali je problem ostao. Malo sam se raspitivao i odlučio da odvezem auto kod profesionalca koji se bavi šiberima. On je odmah istestirao odvode za vodu i kada je utvrdio da nisu zapušeni malo detaljnije je pogledao šiber i rekao mi da nemam nešto što se zove OLUK. Objasnio mi je da je to poprečni odvod za vodu koji deo vode prebacuje u kanale sa strane i da je verovatno pukao pa ga je neko skinu. U tom trenutku mi je sinulo da kada naglo zakočim čujem u krovu nešto da lupa i da je to verovatno taj oluk. Majstor mi je rekao da nabavim deo i da će on to onda zameniti, ruke 60e. Nazvah auto otpad i čovek mi reče da ne prodaje posebno delove nego samo ceo šiber. Kad sam to čuo odlučim da sam pokušam da izvučem oluk te sam danas pristupio spuštanju neba:
I konačno izvučen na svetlost dana famozni oluk:
Na moju sreću oluk je čitav i neoštećen. Očigledno su šine kojima se kreće šiber bile zaprljane i otvaranjem šibera oluk je zapeo i iskočio a zatim je nabijen u krov otvaranjem šibera.
Oluk opran, namontiran i sve podmazano i sad radi. Na brzimu sam u****o prostor ispod krova i vratio sve na mesto.
Na brzinu sam isprobao da li curi i nisam primetio ništa. Ostaje da se vidi kad budem prao auto ili ako bude kiše ovih danaUglavnom ostalo je 60e u džepu a i nešto sam naučio
Comment
-
-
Stara Alfa zahteva pažnju, to je činjenicaDobro poznata boljka skoro svih modela iz ove generacije je pumpa za gorivo gde se pojavi mikro pukotina na poklopcu i tu počne da se pojavljuje gorivo i ondaK smrdi u kabini. To izgleda ovako:
Vidi se da je neko već nešto radio, ali nekom vrlo invazivnom metodom. Ono što ja praktikujem je jedna vrsta lepka sa filerom. Dobro se očisti površina, sipa se lepak, pa filer. Tako sipam 3 puta i to obično reši problem. Nova pumpa je 150e ako može da se nađe, a lepak je 20Pritom ostane lepka za još ko zna koliko puta da se nešto zalepi.
Dodatno zadihtovano i vraćeno sve nazad
BTW kupljen i set zimskoh guma još pre 20 dana ali nikako da odnesem vulkanizeru da ih montira na felne.
Comment
-
-
Ja koristim taj lepak, baš je dobar, zalepio sam plastiku od staklene police frižidera, tovarimo je i ništa
Comment
-
Comment