Boost2Boost B203R SAAB engine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    Pa i nece moci.. kod mene je T3, stara izduvba grana sa TD04 7cm2 kucistem ali je portovan WG kanal i druga je membrana sa jacim federom.
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Srdjan
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 2416
      • Bajina Basta/Beograd

      Jesu li kod vas putevi svi pod snegom? Ima li gde asfalta? Interesuje me kako se ponasaju te gume sa ekserima na snegu a moze li da se voze na asfaltu?
      Lancia Kappa 2.0 20v

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        Pa nema snega na asfaltu, otkud ti to, nego je problem sa previse obrtnog momenta bas na asfaltu sa ovakvim gumama
        Tu do 400 Nm drzi , na mom autu, preko toga je problem , oseti se vrlo lako kad krece da popusta, jer izbacuje blago ceo auto u stranu.

        Inache su gume dobre i zakon za led , za sneg je deo konstrujcije gume u pitanju i da bude sto meksa.
        Ove imaju T oznaku, dakle samo za do 195Km/h ali na kratko se sme preci mariginal.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Delkan
          CBC Senator XXL
          • 14.06.2005
          • 829
          • 60 km From BG,West

          Ej BOOST gledam na ovom drugom snimku kako temp. raste kad si ga "pritis`o"
          BTW Jel` to opet vozis sa skoro praznim rezervarom,nemoj da bude opet buuum na auspuf...

          Comment

          • Saabo
            Moderator
            • 29.09.2004
            • 1724
            • Vrbas
            • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

            Verovatno mu jos ostalo one pene u rezervaru da mu ne pobegne benzin
            SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

            Comment

            • Miljan3
              CBC Veteran
              • 10.12.2005
              • 156
              • under my car

              Pa ljudi moji ovaj Saab jos malo pa ce poletit
              Samo jedan dan iznajmi kakvog dobrog kamermana sto se ne boji brze voznje i napravinam koji film
              05' GSX-R 750(yosh,K&N,PCIII...)
              03' inf. G35-Greddy TT narucen
              95' M3 turbo-Prodat
              97' M3-4 vrata automatik
              95 M3 PTG widebody(3.2 masina +vortech supercharger)

              Comment

              • Saabo
                Moderator
                • 29.09.2004
                • 1724
                • Vrbas
                • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                Ja sam verovatno jedini iz SCG koji bi mogao da bude kamerman (zbog navike na voznju), al bi mi trebalo jos 3 saputnika sa po 6 ruku da drze aparat da se ne drma puno
                SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                Comment

                • SAAB PoWeR
                  CBC Senator XXL
                  • 26.04.2005
                  • 1394
                  • tu iza coska(Milwaukee USA)

                  o da temperatura teli nagore ko sasava
                  a i benzin na minimali hm
                  _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    Simano 40L benzina 15 min ranije, skala NERADI.
                    OBC prikazje koliko je ostalo u rezervaru..

                    Termostat, tromi tip za zimu 88C , 6 stepeni oscilacija, dakle Scandinavisko trziste. Nista nenormalno i ovde.
                    Mozes da primetis da u jednom od filmova temperatura pada pri chepanju takodje.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • Saabo
                      Moderator
                      • 29.09.2004
                      • 1724
                      • Vrbas
                      • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                      Ovde u SCG kad je bio, temperatura mu nije dolazila ni do pola, a kamoli preko kako god da ga vozio
                      SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        Hallo, zimski termostat za scandinaviju je u motoru, sta ocete bre da se smrznem

                        Naime , ovaj termostat radi na takav nacin da u intervalima skroz zatvori prema hladnjaku i za to vreme nabije temperaturu u grejac za kupe
                        Grejach nema nikakav ventil, servo motor upravlja uvek sa koliko vazduha ide preko grejacha u kupe tako da je u kupeu stabilna temperatura bez oscilacija.

                        Na taj nacin se dobije uvek max efekat grejanja u kupeu. Celokupna oscilacija je kao sto rekoh 6 stepeni.

                        Skala ima opseg za normalnu temperaturu od 70-115 stepeni.
                        Na kraju crvenog polja je 130.

                        Motor sa temperaturom rashladne tecnosti sa originalnim sistemom hladjenja kapaciteta 11 litara ima tachku kuvanja na 130 stepeni , pritisak u sistemu je tada 3 bara. (tada, mislim na dyno test i vadjenje 590KS u normalnom saobracaju je nemoguce isforsirati motor da ima problema sa temperaturom).

                        Dakle, nema potrebe za uzbudjenja, sve je OK
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Delkan
                          CBC Senator XXL
                          • 14.06.2005
                          • 829
                          • 60 km From BG,West

                          Ma,nismo mi ni mislili da nesto ne valja,nego daj,bre,JOS movie-a!!!!

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            6 minuta 23 sekunde svakodnevnice.. B203R se koristi svakodnevno i ovo je tip zivota koji zivi

                            http://saab.ath.cx/community/presho/Div ... -16-45.wmv

                            61,3 Mb

                            ================================================

                            Isto samo na 10Mb sa nesto losijim kvalitetom

                            http://saab.ath.cx/community/presho/Div ... 16-455.wmv
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • dekideki
                              CBC Senator XXL
                              • 26.07.2005
                              • 1914
                              • Beograd

                              prvi sam video pa da pohvalim!

                              au bre kakvo obilazenje. u stvari mislim da svi mi koji ne vozimo trke, patimo, u sustini, samo za ovakvim obilazenjem...

                              eh...

                              svaka cast.
                              .

                              Comment

                              • Saabo
                                Moderator
                                • 29.09.2004
                                • 1724
                                • Vrbas
                                • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                                Nije to nista, ja tako obilazim passate tdi
                                SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                                Comment

                                Working...
                                X