Evo kako napreduju radovi 

Posto nalazim sve vise rdje resio sam da kupim MIG/MAG aparat za zavarivanje i da sam sredim limariju. Prvobitni plan je bio da ja pripremim "zakrpe" od lima, a da mi komsija bravar zavari. Ali posto ima previse sitnih rupica koje ne mogu da ostavim na kolima iako nisu opasne, resio sam da sve odradim sam i otvorim se za jos 300-400e. A kad mi aparat bude pri ruci odradicu i kompletno ojacavanje i prevarivanje karoserije
Ipak ovo pocinje da lici na restauraciju
, a ja ne mogu da docekam da dodje tuning na red :x .
E da, nasao sam i par pukotina na tipicnim mestima za integrale - spoj A stuba i krova (desno), spoj B stuba i krova (levo) i spoj C (?) stuba i krova (opet desno). Kada operem motorni prostor i izvadim enterijer provericu ostala kriticna mesta. Posle zavarivanja pukotina sledi ojacavanje dodatnim limenim panelima.
Na kraju mozda stavim i rollbar ako smislim kako da bude i korisno (zastita i ucvrscivanje) i funkcionalno (koriscenje zadnjih sedista).


Posto nalazim sve vise rdje resio sam da kupim MIG/MAG aparat za zavarivanje i da sam sredim limariju. Prvobitni plan je bio da ja pripremim "zakrpe" od lima, a da mi komsija bravar zavari. Ali posto ima previse sitnih rupica koje ne mogu da ostavim na kolima iako nisu opasne, resio sam da sve odradim sam i otvorim se za jos 300-400e. A kad mi aparat bude pri ruci odradicu i kompletno ojacavanje i prevarivanje karoserije

Ipak ovo pocinje da lici na restauraciju

E da, nasao sam i par pukotina na tipicnim mestima za integrale - spoj A stuba i krova (desno), spoj B stuba i krova (levo) i spoj C (?) stuba i krova (opet desno). Kada operem motorni prostor i izvadim enterijer provericu ostala kriticna mesta. Posle zavarivanja pukotina sledi ojacavanje dodatnim limenim panelima.
Na kraju mozda stavim i rollbar ako smislim kako da bude i korisno (zastita i ucvrscivanje) i funkcionalno (koriscenje zadnjih sedista).
Comment