A kako ces sa prednje strane?, mozda bi bilo dobro da izbrusis te pukotine sa prednje strane, prosiris ih na V, pa da ih popunis poliesterom, pa posle poravnjas.
Samo glasno razmisljam, nisam radio plastiku, jer mislim da se mora fiksirati sa obe strane.
To ne znam ni sam. Niko da mi odgovori u 'stajlingu'.
Prednji branik je popravljan u Matrixu. Oni su unutra naneli jako debeo sloj poliestera, a pukotinu su lepo spojili i nista nisu radili sa prednje strane. Pukotina se vidi tek kada se dobro priblizis. Ja nisam tako dobro spojio pukotinu tako da moram nesto da uradim. Razmisljao sam i da preko spoljne strane nanesem jedan sloj poliestera na velikoj povrsini i onda da izgitujem, odsmirglam itd. Ili, kao sto ti kazes, da prosirim pukotinu i lepo je napunim gitom ili poliesterom... Videcemo sta kazu strucniji i iskusniji.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Vidi, ako su sa unutrasnje strane punili samo poliesterom, postoji mogucnost da se nije dovoljno dobro uhvatio za postojecu plastiku, te da popusta. Unutrasnju stranu treba fiksirati nekom vrstom mrezice, ima onih flahova sa rupama, moze i to. A za prednju stranu poslusaj dfast-a, to je OK.
Nisam radio sa plastikom licno, ali sam bio prisutan za gomilu popravki. Kada ja popravljam glavni materijal su mi popnitne i alu lim.
When you’re racing, it’s life!
Anything that happens before or after, is just waiting!
Hmmm... Ne znam da li se razumemo. Prednji branik koji je krpljen u matrixu je samo sa unutrasnje strane punjen poliesterom (jedno 5mm debeo sloj) i to se dobro drzi, ne popusta.
Ovo sto ja radim je zadnji branik i on nije popravljan. Verujem da ce debeo sloj poliestera dobro drzati.
A razmisljao sam i o mrezici. Da li se poliester lepi za metal i za koji?
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Imam mali problem, mrzi me da citam sve od pocetka, pa jos detaljno.
Da, debeo sloj! Ja ga licno ne volim i nemam poverenja. Vidi, pitacu sutra (tj.danas) svog plasticara, koji poprilicno zna zanat pa cu ti odgovoriti, sa detaljima, koja mrezica, kako, sve u detalje. OK!
When you’re racing, it’s life!
Anything that happens before or after, is just waiting!
kako sam razumeo novi branici, od abs plastike, se rade lemilicom:
- pukotinu za nijansu obrade, jer je na tom mestu doslo do istezanja, zatim flahom sa dve pop nitne fiksiraju pukotinu na mestu gde to ne smeta radu, sa zadnje strane fenom greju plastiku, a kljestima drze odgovarajuci komad celicne sitne mrezice, koju takodje greju, mrezicu utisnu u plastiku nekih milimetar tako da kroz nju prodje nesto plastike, zatim lemilicom tu proslu plastiku razmazu preko mrezice da bolje uhvati, a da je u isto vreme i zamaskiraju da se ne vidi, mozda treba da se doda jos nesto istopljene plastike sa nekog parcenceta (extra, koje plasticari uvek imaju). Kada se to ohladi, fiksirano je i mogu da se skinu flah i nitne, rupice od nitni se zatvaraju na isti nacin, grejanjem. Sa prednje strane se tretira isto, tj. letlampom se topi okolna plastika i razmazije preko pukotine. Pukotina ce biti nesto veca jer si je predhodno nesto racistio, zbog onog istezanja pri pucanju.
- stari branici, ali oni koji nisu od klasicnog poliestera, o tvoj nije, mogu da se rade na isti nacin, treba probati ukoliko se bude dala (nije znao da mi kaze telefonom, ili nije hteo da otkriva delove zanata), ili ici na smolu i mat. To odgovara onoj sinocnoj prici; zarezati u V, naneti sloj kao u Matrix-u smole i mat-a, a sa prednje strane ispuniti sa nesto smole i gitovati. U svakom slucaju predlazem fiksiranje flahom i nitnama, da se nebi razilazilo.
Savet koji su dali je da je mozda nekad jeftinije dati nekom da ti to uradi, nego zeznuti ceo branik. A ja mislim da bi trebao da das nekom da ti odradi samo jedan deo, pokupis znanje i dalje nastavis sam.
Za svaki slucaj covek koji meni radi se zove Buki, zna znanje extra, 064/110-91-65
Nadam se da sam bio jasan, a tesko je preneti celu pricu koju su mi ispricali.
Pozdrav
When you’re racing, it’s life!
Anything that happens before or after, is just waiting!
Sve je jasno. Posto sam vec poceo poliesterom necu mnogo razmisljati o zavarivanju. A ovo sto sam poceo je kao po tvojoj prici tako da je sve ok. Osim sto sam ja umesto flahom i nitnama zasrafio za sto . Hvala puno na pomoci.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Jedina razlika je sto flah i nitne dozvoljavaju da manevrises branikom dok radis, sto ti (mozda) i nije odgovaralo. Uostalom, neki ljudi ne vole rupe po stolu...
pratim temu pooodavno i pre nego shto sam se registrovao...
drugar mi je drzao servis prekoputa te lancije i nikako mi nije bilo jasno kako je neko mogao toooliko da je mrzi i zaboravi... no nije ni bitno sad je kod pravog choveka
mozda trchim pred rudu ali u jednom trenutku se pominje blok motora i josh neki delovi motora ali to je bilo jako davno pa chisto da pitam kakvo je stanje tu jer ja treba za svoju lanciju da vrshljam po otpadima, pa mozesh da mi kazesh shta ti sve treba da ti se raspitam za cene, ako nishta ushteda vremena...
veliki pozdrav podrshke za tebe i samo zelim da istrajesh do kraja...
p.s. danas i sutra imam kola od drugara pa bih svrno chisto da vidim kako napreduju radovi na legendi
naravno AKO SI TAMO i AKO TI NE SMETAM
Pa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino
Comment