Uff bas mi se svidja Audi, mocna masina.
Audi Coupe URQUATTRO 2.2 turbo!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ne, postoji samo jedan Audi Quattro i to je ovaj, a pravio se od 1980g do 1991g. Prefiks UR mu je dodat kasnije ali ne od strane firme vec ovako izmedju fanova i nigde u katalogu neces naci da pise Urquattro. Negde ga cak zovu i S1.Originally posted by scarab26oces da kazes ako kazes audi quatro, to moze da bude i tvoj, i onaj posle i 80-ica i 90-ka...., a kad kazes UR to je samo ovaj iz 80-ih.
imam samo jednu sugestiju: auto je previse dobar, legenda, i sve naj naj da bi se "igrao" sa njim. vrati ga u fabricko stanje i uzivaj u lepoti. ako ti je do budzenja uzmi neku "konfekciju" pa se igraj sa v8 i slicno. nemoj da shvatis pogresno to je moje misljenje. recimo da imas obican quattro
sa nekim slabijim motorom, pa i nije greota, ali ovaj tvoj je vrh.
Nista ni ne planiram da petljam van granica fabrickog osim mozda chipovanja, a ovaj 20V motor koji planiram da ubacim se fabricki ugradjivao u njega 1990g i 1991g i napravljeno je nesto vise od 1000 komada.
Comment
-
-
nije svaki s2 imao sestostepeni, samo poslednje verzine, oznaka motora je bila aby ili aam , nisam siguran koji od ta dva, i imali su 250ks, dok je 3b od 220ks imao petostepeni..http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Od 1993 godine je ubacivan sestostepeni menjac, a oznaka tog motora je ABY i ima 230KS.Originally posted by ale944nije svaki s2 imao sestostepeni, samo poslednje verzine, oznaka motora je bila aby ili aam , nisam siguran koji od ta dva, i imali su 250ks, dok je 3b od 220ks imao petostepeni..
Pre toga je ubacivan motor 3B sa petostepenim menjacem i 220KS, a u originalni Urquattro je ubacivan takav isti motor samo je imao oznaku RR.
Trenutno neznam koji motor uzimam ali cu ostaviti svoj menjac definitivno.
Pozdrav!
Comment
-
-
Evo cisto da javim da je motor nabavljen (2226ccm, Turbo, 20V, 1991 godiste iz Audija S2) i naredne subote idem da ostavim auto kako bi se izvrsila zamena.
Danas sam slikao enterijer i motor pa cu okaciti slike kasnije.
Pozdrav!
Comment
-
-
jedva cekamo, na slike
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Evo jos jedne odlicne informacije.
Stigao ja do mesta gde treba da ostavim auto, kad ono u garazi stoji kao nov S4 Avant iz Svajcarske 1994 godiste sa jos jacim motorom koji je izmedu ostalog kao nov
Naravno kada sam video u kakvom je stanju ceo auto odmah sam odlucio da ne uzimam onaj 3B motor iz S2 nego ovaj iz S4.
Za razliku od S2 koji ima 2226ccm, 220KS i 309Nm, S4 ima takodje 2226ccm, ali 230KS, 350Nm i mladji je 3 godine od S2.
Prepakuje se kompletan motor bez ikakvih kombinovanja sa turbinama, ipak ne bih da rasparcavam onako lep motor kad radi kao sat.
Sve u svemu dogovor je pao i sledeci vikend bi trebalo sve da bude gotovo.
Pozdrav svima!
Comment
-


























Comment