da li si se slucajno raspitivao oko bregastih? postoji prica da na 2.5 motor idu od spidera 3.0 12v, ne znam da li su iste i sa motora iz 164-ke?!
za bregaste na 12v motore stvarno neznam, ali sto se tiče 24v, znam da na 2.5 motor idu bregaste od 3.2 i u kombinaciji sa većim cijevima - onim kromiranim tj. (stave se cijevi sa 3.0 24v) motor ide ko lud i dobije se preko 20 ks..
da, na 2.5 24v su cevi 42mm, a od 3.0 ili 3.2 su 45mm, tako da to ima smisla!
kod mene su 39mm pa se zanosim da nadjem 42 i probam!
evo i malo price na tu temu...
There are two 24v versions for the 164. The 210 bhp and the 230 bhp. The 230 bhp version was delivered in two models. The 164 24v QV (Motronic M1.7) and the 164 Q4 (Motronic M3.7), the 4 wheel drive topmodel of the range. The ONLY difference in engine between the 210 and 230 QV version are the intakerunners. A rolling road test gave this easy result. When you replace the "thin" intakerunners from the 210 bhp version with the thick intakerunners from the 230 QV version you simply gain 20 bhp and about 10 Nm at 5000 RPM.
ma nadji 3.0 to su isti blokovi. 2.5 je slab. mislim nije za bacit ali 3.0 je ipak puno jaci i ima svakom cosku a 2.5 bas i ne. jedino ak imas vec negdje.
TS power - yebale vas bošpumpe hidrošpaneri remeni i klackalice nova stranica
Comment