Peugeot 206

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #61
    Pa klipovi i klipnjace su kovani, kao i dosta jaca korpa i bolja lamela.

    Kontrola ubrizgavanja i paljenja "skida" se sa standardnog Marelija i prebacuje na "DTA Fast" E48EXP ECU.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #62
      Dobra alternativa, za 1000 ? koliko kosta tesko da nalazis bolje.
      Veliki + je da nemoras da placas MAPING jer ima automaping prema lambdi
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • Nenad
        CBC Senator XXL
        • 06.01.2005
        • 1364
        • BBgd/Mow

        #63
        Boost,
        hoces da kazes da ne mora da modifikuje karte ubrizgavanja goriva i ugla paljenja? Ako je tako kako?

        Pitam zato sto se spremam da povecam natpritisak na mom kompresoru (stavljam manju remenjacu) i razmisljam da li da radim korekciju karata ili ne i da li da stavljam kovane klipove klipnjace itd.
        2 Faza ce biti Autorotor kompresor (zamena mog Eaton-a) i proizvodnja IC-a (pokusacu da uradim konstruktorski kao Kleemann za MB).
        Cilj je da izvucem 330-350 ks ali da kola mogu da koristim svaki dan.
        Boost or bust...

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #64
          Moraju da se modifikuju mape, ali ECU to fakticki sam odradi, zakacis ga, povezes na lambdu, i on sam "popuni" mapu odrzavajuci stohiometrijski odnos prema podacima sa lambde. Doduse malo mora da se igram sa paljenjem jer hocu da ga namestim malo "unazad" (zbog loseg goriva kod nas i N2O), ali ni to nije neka crna magija, ECU kupi podatke sa knock-a i eventualno pomera paljenje ako namirise detonaciju. Sve u svemu, celo podesavanje obicno traje max. 2 sata ( uglavnom stelovanje hladnog paljenja, lera itd...)

          Nenade, sto se tice samo mapa goriva za tvoj slucaj, pokusaj ili neki piggyback ili eventualno ovo:

          www.gmcmotorsport.co.uk --> ENGINE --> ENGINE MANAGEMENT --> ERL MF2
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • Nenad
            CBC Senator XXL
            • 06.01.2005
            • 1364
            • BBgd/Mow

            #65
            Ja sam mislio da probam sa novom verzijom Unichip-a od Dastek-a, on ima tacno to sto mi treba - podesavanje goriva i paljenja. Klasicni piggyback su skupi zato sto imaju gomilu funkcija koje meni nece nikad trebati. Vise za sportska kola (trke ili drag).
            Boost or bust...

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #66
              Pa to je bio moj prvi izbor, Unichip, ali odlucio sam se za ovo jer Unichip je malo zeznuto namestiti da radi sa trubicama i zbog jos par stvari...

              Ofaj MF2 je zgodan jer se podesava rucno, srafcigerom ako treba

              Usput, upalio sam auto danas Radi fino, sve u redu, osim sto je izgleda zastopao jedan hidropodizac, ali valjda ce proraditi...
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • DELracing
                CBC Veteran
                • 08.04.2005
                • 127
                • BGD

                #67
                Ne ide mi u glavu gde se stavlja protokomer i da li se uopste stavlja(kako cita)?

                I interesuje me kod obicnog cipovanja da li MAF zadrzava istu funkciju ili ne
                Ford Puma 1.7 16V
                Saab 9-3 1.9 TID

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #68
                  Originally posted by DELracing
                  Ne ide mi u glavu gde se stavlja protokomer i da li se uopste stavlja(kako cita)?

                  I interesuje me kod obicnog cipovanja da li MAF zadrzava istu funkciju ili ne
                  Nema protokomer i nikad nije ni imao. Da moze da radi s njime, stavis ga na izlaz iz filtera, pre ulaza u airbox i gotova stvar.

                  Radi sa TPS i MAP-om. Moze i samo MAP, ali za auta koja nisu striktno za trke koristi se i MAP za kompenzaciju kod ubrzavanja sa recimo 50%.

                  Pogledaj one zlatne distancijale, vide se na slici, iz njih se crevima vuce vakuum, pa odatle u malu vakuumsku komoru na koju je zaboden MAP i vakuum kocnica.

                  Valjda ce da radi...
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #69
                    Gledam nesto ove slike, pa velim da postavim makar nesto od slika koje imam, odnosno kako makina SADA izgleda, minus rollbar koji je kasnije stavljen:





                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • tenzo RS
                      CBC Senator XXL
                      • 01.11.2004
                      • 309
                      • Krusevac
                      • Saab 9-3 TiD

                      #70
                      ...jos pre par godina sam vidjao tvoja auto na trkama i uvek, ali uvek kad ga vidim bio mi je extra...znaci kao da si ga pakovao po mom ukusu...a uvek mi je zapadao za oko, ni manje ni vise nego, auspuh... ...sad ces da kazes pa od svega sto ima tebi se svidja ono sto se ne vidi...
                      ...podseca me na ove SP i ST...pa eto...

                      ...iskreno...izuzev boje maske...sad je jos lepsi...
                      8 i 300...u firungu !!!

                      trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

                      Comment

                      • civi
                        CBC Senator XXL
                        • 26.07.2005
                        • 1492
                        • Pozarevac

                        #71
                        Felne su EXTRA a i onaj stari obrtomer ti je bio do J...
                        Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                        - Kako to misliš, kočim?

                        Comment

                        Working...
                        X