Calibrator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • calibrator
    CBC Član
    • 16.12.2006
    • 47
    • zagreb

    #31
    Originally posted by GSi
    Sto se ne hvalis?
    evo da napravim onda rezime dosad učinjenog!!
    nije me bilo dugo,radilo se...i to krvavo!
    sve sam uspio sam napravit a tim je i zadovoljsvo veče!!
    za cilj sam si postavio imat potpuno zdravu i ispravnu calibru turbo,
    nije lagan a bogami ni jeftin zadatak...odrekao sam se mnogih stvari
    zadnjih mjeseci al nemože mi biti žao...ona je tu,spremnija nego ikad!!
    ovo je moj zadnji projekt i sa ovim autom završavam priču oko prerada,
    s godinama se toga nakupilo a i konstantno bacanje novaca me več izludilo!
    tako sam odlučio promjenit doslovno i zadnju maticu na ovom autu
    i zaokružit priču jednom zauvijek!!

    evo i nešto slika učinjenog(nisam slikao cjeli projekt al ima...)!!

    nekakav slijed događaja bi bio:
    novi plinski amortizeri kayaba excel-g


    spidanovi homokinetički zglobovi!!


    zvučnici za prednja vrata...ground zero titanium 80w rms-a


    zadnje mrcine


    novi knock senzor!


    kod zamjene filtera goriva dobro je malo zavirit u njega da se šokirate...prestrašno!!


    stavljen manometar za gorivo,sad tražim od lancie FPR s mogučnošču podešavanja pritiska!


    sagem-ove svječice f3-1 stupanj hladnije


    i boshova lambda lsh24,samo za turbake...a kompatibilna mi je i golfova lsh20!



    sat za boost...


    i kučište za nju...


    oil catch can za skupljanje uljnih para...suha turbina i usisna grana...


    nešto metara crijeva za vakum i ulje...


    očiščene dizne i nove gumice!


    novi lonac inox MK!
    na calibrama ne trpim fuš i kič...sve mora pratit liniju i bit funkcionalno!!
    ovaj je napravljen po mojoj želji i nacrtu,80cm-ska mrcina od inoxa,ulaz fi70,protočni naravno,s izlazima 2xfi90 i do 180kw.(5god.garancija)


    montirano...to je sad to što sam htio...a zvuk je neopisiv...



    novi bilsteinov set za balans štangu i vilice...


    identičan restriktor kao na xe-u,nalazi se i na let-u...pa je red da ga se ukloni!!
    vidi se koliki prostor zauzima na usisu!


    bušilica i borer 4...pošto su šarafi zapertlani najlakše je izbušit glavu i šarafi sami ispadnu!!


    čir odstranjen...


    evo ga...protočniji,ispolirani usis i bolji odziv!!


    nastale rupice se čepe tekučim metalom ili se nitaju!!

    kod strica u garage...
    mjenjano-prednji amortizeri,ležajevi amortizera,homokinetički,manžete,gumice,kugle na vilicama...


    tri sata posla...


    ...sada je riješeno kompletno podvozje


    motor rastavljen...
    klipovi i klipnjače su ko bog,još uvijek u toleranciji ovalnosti i istrošenosti
    tak da nema smisla zamjena!
    u ponedjeljak ih nosim na posao da si istokarim kanale za karike i to je to!



    radilica,cilindri bez ijednog risa...tragovi tvorničkog honanja još su vidljivi
    tak da ni tu neče biti specijale!
    ovalnost je 0.011mm tak da je stanje ko bog!



    4 sata posla i amen...glava je isportana i ispolirana!
    pa kod Gregureka na strojnu obradu-ravnanje,izmjena svih siceva i vodilica!

    usisna grana gotova...





    stiglo nešto dijelova pa da se vikend popuni!

    -Nippon karike,leteči
    -AE ventili,vodilice
    -Goetze međuploča-nikad ulje ne pusti!!
    -Glaser šarafi glave,klipnjača
    -GM španer,rolica,vodena pumpa
    -GM seleni serva,alternatora











    motor sam konačno zatvorio,sad čekam glavu da se završi strojna obrada
    pa bi se sljedeči tjedan i ova priča pomalo privela kraju...





    danas uzeo novu remenicu za radilicu i nešto bakrenih matica za ispušnu/usisnu granu!



    stigla glava...konačno!!
    sad je to to-nove vodilice,sicevi,sve ispolirano i spremno!



    ventili na mjestu!



    kamen po kamen...



    ...12h na poslu,pa u garažu do 12-1h u noći,pa u 4:50 opet na posao!!
    kažu stari ljudi:tak munjen se rodiš i tak munjen odeš...nema pomoči!!

    eto...još malo!


    u nedjelju navečer motor uzubljen i stavljeno ulje...par puta ga na ruke provrtio...
    subota ujutro već u 9 došao sa curom u garažu jer nisam mogao dočekat da ga čujem!!
    ispušna grana još nije bila gore...al morao sam ;D
    samo mu je trebalo ključ pokazat!!



    prvih 30-ak km je odvoženo,radi savršeno!

    smjesa je odlična i sad pomalo u razradu...


    stavljen je EDS-ov stage 3+ i 5 novih mapa za 300+ks-a
    kad sve sjedne ide još jedan upgrade i onda full boost na 1.15





    evo konačno sam pronašao toliko traženi old school volan 300mm!
    odma otišao po glavu za njega i špric u boju auta!!



    nove uši za cali!!



    želju da imam besprijekoran i zdrav motor sam si ispunio!!
    krvavo teško,sad je gotovo pa i muke zaboravim...!!



    back on the road again...







    evo i jedan film kojim je onda podvučena crta!!


    ...i na kraju,hvala svima na pohvalama i potpori...lakše je radit tako!!
    "UDER PRESSURE"
    CALIBRA TURBO EDS STAGE III+

    Comment

    • GSi
      CBC Senator XXL
      • 15.04.2007
      • 1018
      • Zemun

      #32
      Znaci sledeca faza je svadba?
      Posto kazes da neces vise nista sharafiti oko auta.

      Sad malo ozbiljno:
      Sto se tice Kalibre, stvarno je san na javi.
      Jos si je celu sam sklepao.



      Reci mi samo posto sada si vratio kardan i pogon ti radi, jel su ove IRM felne samo za zimski period ili na njima ostaje?
      Posto si imao neke vece felne, zbog pogona pitam posto je dosta osetljiv.
      Dr. Fritz Indra

      Comment

      • calibrator
        CBC Član
        • 16.12.2006
        • 47
        • zagreb

        #33
        pogon je osjetljiv na različite dimenzije guma,koji nesmije biti veči
        od 2mm između sva 4 kotača(jer dolazi do pregrijavanja visko spojke)!
        ovaj set je za zimu a za ljeto ide momo arrow 17'' i gume 215/45!

        znači bitno je da su sve 4 gume iste i da se ne odstupa jako od
        tvorničke dimenzije zbog brzinomjera i to je to!!

        masa ljudi ubije pogon zbog neznanja a tako ga je lako za održavat!!

        ...a što se vjenčanja tiće...
        "UDER PRESSURE"
        CALIBRA TURBO EDS STAGE III+

        Comment

        • GSi
          CBC Senator XXL
          • 15.04.2007
          • 1018
          • Zemun

          #34
          Znaci ne smetaju mu '17?
          To je lepo ondak.


          Znam za pogon, jes ti onda radio nesto na istom posto on ipak sav momenat baca na prednje te je zbog toga potrebna cesta rotacija guma.
          Dr. Fritz Indra

          Comment

          • vracarac
            CBC Senator XXL
            • 04.11.2007
            • 364
            • Beograd
            • Opel Astra G

            #35
            cali je vrhunska!

            Svaka chast! Uzivao sam u slikama i objashnjenjima!
            Opel Astra G 1.8 16V - Opel club Srbija

            Comment

            • calibrator
              CBC Član
              • 16.12.2006
              • 47
              • zagreb

              #36
              Originally posted by GSi
              Znam za pogon, jes ti onda radio nesto na istom posto on ipak sav momenat baca na prednje te je zbog toga potrebna cesta rotacija guma.
              odnos momenta je 70% naprijed i 30% iza...kako nisam slagao
              auto za race orginalni setup bude bio čist ok za svakodnevnu upotrebu!!

              rotacija guma je potrebna jer calibra nema mogučnost podešavanja
              zadnjeg trapa pa se zadnje gume prije potroše i gubi se taj idealni
              odnos...zato pogoni i stradavaju!
              no i tome bi trebalo uskoro doći kraj jer postoje kitovi za zadnji kraj
              za podešavanje nagiba kotača pa če se i to naručit!
              "UDER PRESSURE"
              CALIBRA TURBO EDS STAGE III+

              Comment

              • GSi
                CBC Senator XXL
                • 15.04.2007
                • 1018
                • Zemun

                #37
                Ja zaboravi napisati skoro sav momenat.

                Sta konkretno kit radi tj sta se steluje?
                Dr. Fritz Indra

                Comment

                • zux
                  CBC Senator XXL
                  • 10.05.2005
                  • 773
                  • Beograd-Filmski grad

                  #38
                  ubedljivo najbolja calibra u okruzenju
                  rekao sam ti i na occ-u sta mislim o autu
                  neka te dugo i lepo sluzi i neka zauvek ostane ovakav kakav je sada (jer mesta za poboljsanje nema)
                  svaka cast druze

                  Comment

                  • calibrator
                    CBC Član
                    • 16.12.2006
                    • 47
                    • zagreb

                    #39
                    Originally posted by GSi
                    Sta konkretno kit radi tj sta se steluje?
                    podešava se negativni nagib zadnjih kotača u skoro nulti položaj!
                    time je riješen problem trošenja rubova guma a time i česta
                    rotacija sva četri kotača!!


                    zima je gotova pa je vračen ljetni setup kotača!!
                    felge uređene,nove gume fulda carat extremo 225/45 zr 17





                    unutrašnjost pic pic...tako mora biti!!



                    dvije ikone...viječni rivali!!
                    ne brinem se...brži sam



                    trenutno motor radi pod tlakom od 1bar,kad dođe novi intercooler,
                    cijevi i pumpa goriva tlak ide na max.deklariranih 1.15bara do 1.3 overboosta!

                    sad se spremam na kompletno lakiranje u novu boju(samo ih je 600-injak proizvedeno s tom bojom).
                    ...no otom-potom!!
                    slike naravno kad radovi počnu!!
                    pozdrav!!
                    "UDER PRESSURE"
                    CALIBRA TURBO EDS STAGE III+

                    Comment

                    • GSi
                      CBC Senator XXL
                      • 15.04.2007
                      • 1018
                      • Zemun

                      #40
                      Koja boja?
                      Dr. Fritz Indra

                      Comment


                      • #41
                        Bas lep autic svaka cast

                        Comment

                        • calibrator
                          CBC Član
                          • 16.12.2006
                          • 47
                          • zagreb

                          #42
                          eto konačno sutra cali odlazi na kompletnu limariju i lakiranje
                          tak da sad imam vremena oko 2-3 tjedna za nabavku još preostalih djelova
                          da onda konačno imam skoro kompletno obnovljen auto.

                          ovaj tjedan nabavljeno:

                          volan OMP racing 300mm


                          novi sat za boost


                          bilstein komplet vilica


                          sajla za ručnu


                          obloge za ručnu


                          zadnje pločice


                          denso iridium


                          prospark-ovi kablovi


                          sljedeči tjedan skupim još ostatak pa kad se cali vrati s lakiranja
                          onda i to sve posložit i amen!!
                          "UDER PRESSURE"
                          CALIBRA TURBO EDS STAGE III+

                          Comment

                          • P.S.Steva
                            CBC Senator XXL
                            • 08.10.2007
                            • 955
                            • Beograd

                            #43
                            Svaka cast!!!Za svaku pohvalu.Taj auto uziva pored tebe
                            Srecno sa radovima,i da te dugo i dobro sluzi
                            Opel Vectra A restajling 1.8i 95'

                            Comment

                            • GSi
                              CBC Senator XXL
                              • 15.04.2007
                              • 1018
                              • Zemun

                              #44
                              Koja boja???

                              Da moze da prica, mislim da bi pored tebe pevala
                              Dr. Fritz Indra

                              Comment

                              • calibrator
                                CBC Član
                                • 16.12.2006
                                • 47
                                • zagreb

                                #45
                                samo 600-injak proizvedenih calibri je imalo tu boju koju sam htio,
                                ali sam odustao i dat ću izmješat boju po svom guštu
                                "UDER PRESSURE"
                                CALIBRA TURBO EDS STAGE III+

                                Comment

                                Working...
                                X