Originally posted by GSi

nije me bilo dugo,radilo se...i to krvavo!
sve sam uspio sam napravit a tim je i zadovoljsvo veče!!
za cilj sam si postavio imat potpuno zdravu i ispravnu calibru turbo,
nije lagan a bogami ni jeftin zadatak...odrekao sam se mnogih stvari
zadnjih mjeseci al nemože mi biti žao...ona je tu,spremnija nego ikad!!
ovo je moj zadnji projekt i sa ovim autom završavam priču oko prerada,
s godinama se toga nakupilo a i konstantno bacanje novaca me več izludilo!
tako sam odlučio promjenit doslovno i zadnju maticu na ovom autu
i zaokružit priču jednom zauvijek!!
evo i nešto slika učinjenog(nisam slikao cjeli projekt al ima...)!!
nekakav slijed događaja bi bio:
novi plinski amortizeri kayaba excel-g

spidanovi homokinetički zglobovi!!

zvučnici za prednja vrata...ground zero titanium 80w rms-a

zadnje mrcine

novi knock senzor!

kod zamjene filtera goriva dobro je malo zavirit u njega da se šokirate...prestrašno!!

stavljen manometar za gorivo,sad tražim od lancie FPR s mogučnošču podešavanja pritiska!

sagem-ove svječice f3-1 stupanj hladnije

i boshova lambda lsh24,samo za turbake...a kompatibilna mi je i golfova lsh20!

sat za boost...

i kučište za nju...

oil catch can za skupljanje uljnih para...suha turbina i usisna grana...

nešto metara crijeva za vakum i ulje...

očiščene dizne i nove gumice!

novi lonac inox MK!
na calibrama ne trpim fuš i kič...sve mora pratit liniju i bit funkcionalno!!
ovaj je napravljen po mojoj želji i nacrtu,80cm-ska mrcina od inoxa,ulaz fi70,protočni naravno,s izlazima 2xfi90 i do 180kw.(5god.garancija)

montirano...to je sad to što sam htio...a zvuk je neopisiv...


novi bilsteinov set za balans štangu i vilice...

identičan restriktor kao na xe-u,nalazi se i na let-u...pa je red da ga se ukloni!!
vidi se koliki prostor zauzima na usisu!

bušilica i borer 4...pošto su šarafi zapertlani najlakše je izbušit glavu i šarafi sami ispadnu!!

čir odstranjen...

evo ga...protočniji,ispolirani usis i bolji odziv!!

nastale rupice se čepe tekučim metalom ili se nitaju!!
kod strica u garage...
mjenjano-prednji amortizeri,ležajevi amortizera,homokinetički,manžete,gumice,kugle na vilicama...

tri sata posla...

...sada je riješeno kompletno podvozje

motor rastavljen...
klipovi i klipnjače su ko bog,još uvijek u toleranciji ovalnosti i istrošenosti
tak da nema smisla zamjena!
u ponedjeljak ih nosim na posao da si istokarim kanale za karike i to je to!

radilica,cilindri bez ijednog risa...tragovi tvorničkog honanja još su vidljivi
tak da ni tu neče biti specijale!
ovalnost je 0.011mm tak da je stanje ko bog!

4 sata posla i amen...glava je isportana i ispolirana!
pa kod Gregureka na strojnu obradu-ravnanje,izmjena svih siceva i vodilica!
usisna grana gotova...


stiglo nešto dijelova pa da se vikend popuni!
-Nippon karike,leteči
-AE ventili,vodilice
-Goetze međuploča-nikad ulje ne pusti!!
-Glaser šarafi glave,klipnjača
-GM španer,rolica,vodena pumpa
-GM seleni serva,alternatora





motor sam konačno zatvorio,sad čekam glavu da se završi strojna obrada
pa bi se sljedeči tjedan i ova priča pomalo privela kraju...


danas uzeo novu remenicu za radilicu i nešto bakrenih matica za ispušnu/usisnu granu!

stigla glava...konačno!!
sad je to to-nove vodilice,sicevi,sve ispolirano i spremno!

ventili na mjestu!

kamen po kamen...

...12h na poslu,pa u garažu do 12-1h u noći,pa u 4:50 opet na posao!!
kažu stari ljudi:tak munjen se rodiš i tak munjen odeš...nema pomoči!!
eto...još malo!

u nedjelju navečer motor uzubljen i stavljeno ulje...par puta ga na ruke provrtio...
subota ujutro već u 9 došao sa curom u garažu jer nisam mogao dočekat da ga čujem!!
ispušna grana još nije bila gore...al morao sam ;D
samo mu je trebalo ključ pokazat!!
prvih 30-ak km je odvoženo,radi savršeno!
smjesa je odlična i sad pomalo u razradu...

stavljen je EDS-ov stage 3+ i 5 novih mapa za 300+ks-a
kad sve sjedne ide još jedan upgrade i onda full boost na 1.15

evo konačno sam pronašao toliko traženi old school volan 300mm!
odma otišao po glavu za njega i špric u boju auta!!

nove uši za cali!!

želju da imam besprijekoran i zdrav motor sam si ispunio!!
krvavo teško,sad je gotovo pa i muke zaboravim...!!

back on the road again...



evo i jedan film kojim je onda podvučena crta!!
...i na kraju,hvala svima na pohvalama i potpori...lakše je radit tako!!
Comment