Najzad slike RD2 TIBURON
Collapse
X
-
Najzad slike RD2 TIBURON
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?Tags: None
-
-
Jbg dial up je cudo ... evo stiiiiiiizuuu, inace auto je 10 mesec 2001,kupljen u yu,od opreme ima sve sto je moglo osim koznih sedista,znaci dva airbaga,abs,manuelnu klimu,el retrovizore,alu felne 15 koje uskoro menjam za 17, presao pravih 95kk, motor 2000ccm 139ks i takoooJackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Nikakva ovo i jeste coupe, jedino sto se u nekim zemljama prodavao kao tiburon a negde kao tuscani
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
pa to je isti motor koji se i dan danas prodaje u tom kupeu. taj kupe osim u izgledu i ceni nesto mi se ne cini da je napredovao u tehnickom smislu.
recimo kad sam ja gledao taj kupe krajem 2004 godine nov sa porezom je kostao oko 17000 i to sa bogatom opremom koja je ukljucivala i kozna sedista.
danas taj kupe koji se ne razlikuje bas mnogo od ovog koji sam ja gledao kosta 24000.ex - fabia 1.9 tdi
golf 2.0 tfsi
Comment
-
-
Pa i nije bas isti motor, ovo kod mene je beta 1 (stari mitsubishi gvozdeni blok i hyundai glava sa konstantnim otvaranjem ventila) ovaj novi je beta2 full alu sa varijabilnim otvaranjem ventila(koji se meni iskreno i ne svidja previse, a sto se tice tehnike ceo je nekako narastao ali po meni ne bas pozitivno jer je za kupe po meni pretezak, moj sa full opremom jedva da ima 1200kg). A sto se cene tice ovaj je kostao oko 20000e sa popustom uzet za nekih 18000
2.0 L inline 4 cylinder Beta (RD Tiburon: 1997FX, 1998-2002)
140 hp @ 6000 rpm and 180 N?m (133 ft?lb) torque @ 4800 rpm.
2.0 L inline 4 cylinder Beta II CVVT on the inlet valves (GK, GS)
138 hp @ 6000 rpm and 184 N?m (136 ft?lb) torque @ 4500 rpm.
A evo i dyna mog motora koji je isao u elantru
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
@Laki , znas sta i meni se svidja
, hvala na podrsci...
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Ma sta mi rece,svidja ti se? Bas cudnoOriginally posted by civii meni se svidja
, hvala na podrsci...
Ma nema na cemu samo kazem da se meni ova kolica svidjaju do OO
Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Comment
-
-
Motor prljav(lenj sam ,perem ga uskoro), muzika jos stoji kuci(mora da skinem krilo koje sam ionako cuknuo da provucem 35kvadrata+, opet sam lenj, i tako, posto trenutno imam vremena na pretek uskoro.....Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Posto ce opet da mi treba neki software za palm os , evo stizu slike samo za tebe....Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-


Comment