Najzad slike RD2 TIBURON
Collapse
X
-
Najzad slike RD2 TIBURON
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?Tags: None
-
-
Jbg dial up je cudo ... evo stiiiiiiizuuu, inace auto je 10 mesec 2001,kupljen u yu,od opreme ima sve sto je moglo osim koznih sedista,znaci dva airbaga,abs,manuelnu klimu,el retrovizore,alu felne 15 koje uskoro menjam za 17, presao pravih 95kk, motor 2000ccm 139ks i takoooJackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Nikakva ovo i jeste coupe, jedino sto se u nekim zemljama prodavao kao tiburon a negde kao tuscaniJackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
pa to je isti motor koji se i dan danas prodaje u tom kupeu. taj kupe osim u izgledu i ceni nesto mi se ne cini da je napredovao u tehnickom smislu.
recimo kad sam ja gledao taj kupe krajem 2004 godine nov sa porezom je kostao oko 17000 i to sa bogatom opremom koja je ukljucivala i kozna sedista.
danas taj kupe koji se ne razlikuje bas mnogo od ovog koji sam ja gledao kosta 24000.ex - fabia 1.9 tdi
golf 2.0 tfsi
Comment
-
-
Pa i nije bas isti motor, ovo kod mene je beta 1 (stari mitsubishi gvozdeni blok i hyundai glava sa konstantnim otvaranjem ventila) ovaj novi je beta2 full alu sa varijabilnim otvaranjem ventila(koji se meni iskreno i ne svidja previse, a sto se tice tehnike ceo je nekako narastao ali po meni ne bas pozitivno jer je za kupe po meni pretezak, moj sa full opremom jedva da ima 1200kg). A sto se cene tice ovaj je kostao oko 20000e sa popustom uzet za nekih 18000
2.0 L inline 4 cylinder Beta (RD Tiburon: 1997FX, 1998-2002)
140 hp @ 6000 rpm and 180 N?m (133 ft?lb) torque @ 4800 rpm.
2.0 L inline 4 cylinder Beta II CVVT on the inlet valves (GK, GS)
138 hp @ 6000 rpm and 184 N?m (136 ft?lb) torque @ 4500 rpm.
A evo i dyna mog motora koji je isao u elantru
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
@Laki , znas sta i meni se svidja, hvala na podrsci...
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Originally posted by civii meni se svidja, hvala na podrsci...
Ma nema na cemu samo kazem da se meni ova kolica svidjaju do OOVozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Comment
-
-
Motor prljav(lenj sam ,perem ga uskoro), muzika jos stoji kuci(mora da skinem krilo koje sam ionako cuknuo da provucem 35kvadrata+, opet sam lenj, i tako, posto trenutno imam vremena na pretek uskoro.....Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Posto ce opet da mi treba neki software za palm os , evo stizu slike samo za tebe....Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
Comment