Kod tog auta mi se svidja jedino zvuk a ovo sve ostalo je nedostojno imena abarth.Da samo chipneš JTD-a na kojih 150-160ks imaš ovog kako hočeš a da ne govorim kolika je ušteda pri registraciji i potrošnji.To je čisti limuzinski motor dodatno umrtvljen poluautomatikom.Ostaje ti zadovoljstvo da imaš stilla koji je u rijedak na ovim prostorima,ali nažalost eto..upravo to su bili razlozi zbog kojih ga je tržište odbacilo
Tvoj Stilač je u extra stanju i razmislio bi o njemu jedino u varijanti s ručnim mjenjačem(ako postoji) u kombinaciji s plinom.Ne znam..nekako nemam povjerenja u taj selespeed opčenito..kao ni u sve ostale poluautomatike unatoč tome što su praktični ali po iskustvu prijatelja koji servisira alfe i fiat od polovnih selespeeda treba bježati.Ovaj tvoj Stillo izgleda skroz o.k.,a i vidi se da je u dobrim rukama
Stilo Abarth
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
a da samo chipnes abartha i eto te preko 200ks. Jer moze odgovor da li ima bez selespeeda, ti to znas sigurno. Ozbiljno sam razmisljao o tim kolima, voleo bih da mi das malo informacija, kako se ponasa u voznji, koliko je skup za odrzavanje, da li ima problema oko nabavke delova, neke skrivene mane. Hvala
A da auto ti izgleda ekstra. Svaka cast. Pozdrav
Comment
-
-
Neko je spomenuo chipanje abartha(možda do 5ks)..slabo ima od toga vajde ipak je to atmosferski benzinac..možda jedino što kolega kaže da pomaže malo podić okretaje što bi pomoglo možda da motor pri šaltanju u višu bolje i linearnije ubrzava jer bi bolje prihvatio..inače ne znam što n isu ubacili motor iz coupea(turbo petak)pa bi bilo veselja.Kad može u Brava može i u Stilla
Ovdje u HR su prodavali nove po 10000 eura sa full opremom.Pod tim novim se podrazumjevaju vjerojatno 2god stari fiati koji doista imaju 0km na satu ali ne znam o čemu se točno radilo..bio velik interes i razgrabljeno bilo sve u kratkom roku
Comment
-
-
Da postoji verzija sa manuelnim menjacem i zove se Stilo GT. Menjac je potpuno isti kao u Abarthu ali bez hidraulicne kontrole. Po fiatovim podacima ima potpuno iste performanse u sta ja cisto sumnjam. Isto je i po alfi za 156 selespeed i TS. Licno nisam nikad video ni vozio stila gt, ali predpostavljam da bolje startuje od abartha ali posle je verovatno potpuno isti. Selespeed nije bas tako spor kao sto se prica nego je glavni problem start. Nagazis po gasu, on malo razmisli pa tek onda krene i to sa pustanjem kvacila vec na 1500 obrtaja i tu vec ode puno vremena...
Sto se tice odrzavanja nije nista skuplje od obicnog stila JTD. Ja sam menjao kaiseve, sve bobine, senzor ulja i prednje diskove za 30K km koliko ga vozim. Bobine su jeftinije nego za Bravo HGT, 4000 din kom, diskovi i plocice prednje 100 eur. Jedna od glavnih mana je letva volana koja je falicna sve do 2003. Istu letvu ima i stilo 1.8. Prolupaju krajevi letve pa dobije vertikalnog lufta i onda lupa preko neravnina. Sa menjacem sam imao 0 problema, radi ko sat, kad menjam ulje trazim da mi urade i kalibraciju potrosenosti kvacila pa posle toga malo blaze menja brzine. U voznji je potpuni vrh, odmaras levu nogu i stiskas dugmice na volanu, a ni to ne moras ako te mrzi. Na autoputu upalis tempomat i do 00. Prvo sam imao 16" sa 205/55 gumama pa sam posle stavio 17" 225/45 i razlika u lezanju i upravljivosti je drasticna, jedino je malo neudobniji. Glavna i najveca mana abartha je potrosnja, u gradu od 13-15, a na otvorenom min 10. Razmisljam da stavim plin ali malo je skuplji posto ima 5 cilindara i plasticnu granu, verovatno cu ga uskoro prodati pa kupiti neku dizel alfu 156 restyling.
Comment
-
-
Stilo Abarth: koliko te izadje registracija za 2.4 170, ako nije tajna, jer mene za mog Megane II 1.9 dci 120 izadje 24.000 din. pa me cisto zanima jel mnogo skuplje.
PS cuo sam da je za Chrisler PT Cruser 2.4 registracija oko 38.000 din???
Comment
-

Comment