VW Golf...VW Jetta...VW Passat....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #46
    Originally posted by mirdza
    motor bez otvaranja izdrzava do 350KS pri pametnom tuningu. moze i vise ali na kratko
    Odakle znas? Koliko je proverena informacija?

    Inzenjeri reeeetko kad bas TOLIKO predimenzionisu delove... A recimo da su inzenjeri u VW dobri... Iako imaju svoje trenutke
    I fiat/lancia dohc turbo motor "izdrzava" 300ks fabricki, ali niko razuman to ne bi radio...


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • mirdza
      CBC Senator XXL
      • 14.03.2005
      • 2437
      • Katowice (PL) / Banja Luka
      • AGP / W126

      #47
      @ Uros Piperski
      1.8T je najpopularnija baza za modifikacije u PL auopste svi VAG-ovi motori (1.8T, 2.7T, 1.9tdi, ...) su ovdje dobro prouceni i izvlace iz njih podosta snage.
      a ovo o 350KS - pricao sam sa vlasnicima i tunerima i to je po njima granica (300-350KS). prvo se pojave problemi sa klipnjacama i glavom (pucaju ventili i protok je preslab).
      cini mi se da je i Hic nesto pisao o ovm motoru ali ne sjecam se gdje.
      Zovem se Miroslav i pravim igračke.

      Comment

      • *IvanT*
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2005
        • 3234
        • Srbija, Beograd, Kara

        #48
        Sigurna je ta informacija, i to je recimo safe varijanta, gde motor traje kao i sa stock varijantom. Jedine "krupne" (ako su uopste krupne) intervencije na periferijama koje se moraju izmeniti u tom slucaju su IC i Turbo.


        Ipak je ovo glava sa 20V, a ne "cuvena" sa 16.


        @srdjan

        Kocnice su vise nego dobre, ali su felne ogromne, pa disk izgleda smesno.


        @vocko

        Ova devojka je predstavljena, tek kada je zasluzila. Sa predhodnom sam se "zaleteo", pa je ostavila dubok trag "plavuse". Lepa i glupa..
        http://www.lovatogas.co.rs

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #49
          evo mirdza je prvi odgovorio

          Postoji mnogo tipova 1.8T motora a najzahvalniji za tuning su AGU i AEB, jer imaju portovanu glavu. (ima ih jos sa portovanom glavom, ali ova dva tipa imaju drugacije klipnjace i klipove)
          Bez problema izdrzavaju 350kS.
          Ostale varijante, pogotovo iz serija 2001- , daleko teze podnose tuning.

          Evo slike sa svim 1.8T motorima, mozda nekome zatreba:

          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #50
            Ok, cutim =]


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • mirdza
              CBC Senator XXL
              • 14.03.2005
              • 2437
              • Katowice (PL) / Banja Luka
              • AGP / W126

              #51
              Originally posted by IvanT
              Ostale varijante, pogotovo iz serija 2001- , daleko teze podnose tuning
              problem nije samo u hardware-u nego i u eloktronskom leptiru - ECU je "pametniji" i teze ga je preprogramirati. a znam da postoji i problem sa fuel-railom bez regulatora pritiska (ne pitajte me kako radi i ucemu je fazon )
              Zovem se Miroslav i pravim igračke.

              Comment

              • Srdjan
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 2416
                • Bajina Basta/Beograd

                #52
                Jedno amatersko pitanje..

                Sta znaci portovana glava?

                @IvanT

                Koliko te kosta chip a koliko turbina i na kom pritisku radi? Fabricka je na 0.5bar a kod tebe?
                Lancia Kappa 2.0 20v

                Comment

                • *IvanT*
                  CBC Senator XXL
                  • 30.01.2005
                  • 3234
                  • Srbija, Beograd, Kara

                  #53


                  Ovo je slika portovane usisne grane i obicne. Sad zamislis glavu i to je to.
                  http://www.lovatogas.co.rs

                  Comment

                  • Lanee
                    CBC Senator XXL
                    • 30.11.2006
                    • 488
                    • Beograd

                    #54
                    auto je 100 puta lepshi uzivo nego na slici


                    ja sam mislio da ce tranzitno stanje biti kratkog daha
                    ali ipak je ekonomija odradila svoje i doterala mu na noge auto u extra stanju, a josh i turbo heheheh


                    jedino me brine shta ce biti kad sastavim kappu pa stanemo na crtu ?!?

                    koliko se ja secam kappa je fabrichki imala 310 Nm a sad boga pitaj hehehe


                    no autic je super samo ga boostiraj i uzivaj
                    Pa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
                    To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino

                    Comment

                    • *IvanT*
                      CBC Senator XXL
                      • 30.01.2005
                      • 3234
                      • Srbija, Beograd, Kara

                      #55
                      jedino me brine shta ce biti kad sastavim kappu pa stanemo na crtu ?!?
                      Mene nebrine!
                      http://www.lovatogas.co.rs

                      Comment

                      • Jovan HF
                        CBC Veteran
                        • 13.02.2005
                        • 145
                        • BGD-Karaburma

                        #56
                        Bogami na 402m? a posle ko poleti taj je pobedio

                        AUDI A3 1.8T-20V+CHIP
                        www.lovatogas.co.yu

                        Comment

                        • Lanee
                          CBC Senator XXL
                          • 30.11.2006
                          • 488
                          • Beograd

                          #57
                          pa pazi

                          bio bi opushten da je stock na stock auto...

                          ali golf vishe nije stock, ali kappin turbo je sada poveliki bogami
                          Pa te Toyote rade i sa kuhinjskom bocom i baštenskim crevom za gas gurnutim u karburator.
                          To košta 200 evra... Gde? Nema nigde ali je jeftino

                          Comment

                          • Durango
                            CBC Senator XXL
                            • 01.02.2006
                            • 590
                            • Zemun, Srbija

                            #58
                            Auto izgleda kao Monstrum. Svaka cast na styling-u. Mogu samo da zamislim kako ide jer sam pre par dana vozio cetvorku GTI (standardnu) i odusevio me auto. Odlicno vuce, jos bolje koci i lezi savrseno!
                            MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität

                            Comment

                            • *IvanT*
                              CBC Senator XXL
                              • 30.01.2005
                              • 3234
                              • Srbija, Beograd, Kara

                              #59
                              Hvala Vlado!




                              Evo prednosti malog turba koji se lako "zavrti" , ali ce ipak biti zamenjen vecim. Vidi se i maximalni pritisak.
                              http://www.lovatogas.co.rs

                              Comment

                              • MK gti
                                CBC Član
                                • 27.09.2007
                                • 14
                                • Beograd

                                #60
                                Ivane auto je extra. Ja sam nov na forumu pa tek sad reagujem ali nikad nije kasno.Sta je bilo kasnije mislim do sad,turbo ,snaga,moc???

                                Comment

                                Working...
                                X