sad stigoh .. glava je napakovana!
vozio sam auto i ide bolje, primecuje se pogotovo na visim obrtajima.
dexoni je takodje provozao i rekao da je u rangu sa nekadasnjim Nebojsinim crx-om za koga kaze da je isao kao mecava i da je sada mnogo drugacije nego sto je isao pre
pogotovo mi je vazno sto mi je prednja grana 4-2 lepo zadihtovana i sada se mnooogo lepse cuje.
Mito, plin je smetao i za prosli dino i to su svi znali da ce tako biti al ako sada skinem plin za drugi dino, svi ti konji koji se dobiju zbog vise vazduha, prepisali bi se glavi a to nije cilj vec je cilj da se vidi koliko je dobijeno sa glavom.
skinucemo ga za drag
u pravu si, realno bi bilo da se testira sa uradjenom glavom i istim protokom vazduha da ne bi dolazilo do zabluda. OK razradjuj to malo pa na stelovanje i na test. Samo napred!!!
cuo sam se sa dexonijem
kaze da bi se dobile prave performanse glave koja je odradjena, motoru TREBA veca kolicina vazduha jer trenutno stanje je da plin mnogo krade i kako sam razumeo, mozes da imas uradjen motor na trecu specijalu pored friziranja glave, on nece brze ici jer je vazduh mnogo ustrojen.
znaci mora da se pravi kompromis da novac koji je otisao na dino ne bude bacen
ovako cemo:
Igor je rekao da mu je plin ukrao 5ks za prvi dino, dexoni kaze da nije ukrao vise od 3ks
znaci, posle 400-500km navikavanja tj prilagodjavanja motora, skida se plin i ide se na dino sa korekcijom od bar 3ks
znaci ako drugo merenje bez plina pokaze 128ks znaci da je glavom dobijeno 128-115=13ks-3ks korekcija prvog merenja=10ks dobijeno glavom
ako neko ima neki predlog, dobodosao je. hvala unapred
Plin hoce da ukrade mnogo vise, pogotovo na hondama kojima treba vazduha na visim obrtajima. Igor je rekao da bi cak mozda pokazao i vise ks od 5...koliko se ja secam price...
Ajde samo ti njega izmeri..bitno je da li si ti zadovoljan ili ne
Imam jedno pitanje kad se vec poteze protok vazduha, npr. ako imam fabricki filter za vazduh i plin koji gusi usis, da li se stavljanjem protocnijeg filtera anulira taj problem ili ne? Govorim o atmosferskom motoru. Nesto sumnjam ali ko zna...
nije merodavno da govorim o tome kako sada auto ide jer mi je receno da sa glupom klapnom od plina ne mogu da osetim pravu razliku koju trebam da osecam.
sada trenutno primecujem razliku pri turiranju tj ostriji je a zvuk je mnoogo bolji, kao sto sam i pomenuo s obzirom da mi je "prdeo" na dihtung izduva i to mnogo pa je povratnim pritiskom pri pustanju gasa pravio i explozije a unutar auta je bila velika buka a sada kada sve funkcionise, u kolima tisina a cuje se dubok tup zvuk ali pozadi
ja nazalost mogu samo ovo da citam al ne mogu da vidim ni cujem ove klipove koje je neman postavio zbog lose konekcije..
okacicu slike prvom prilikom tj videcu da ih postavim jos danas jer sam slikao postavljanje glave a i taman da na brzom netu vidim sta se desava tj zasto nece da radi link sa dino testa
usput se raspitujem dal postoji klapna plina sa velikim precnikom da bar to zamenim jer definitivno plinski uredjaj ostaje
Comment