Jos jedna CRX 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • markokg1982
    CBC Senator XXL
    • 19.05.2007
    • 409
    • Kg-Bg

    upravo tako. stavljena je druga glava koja je takodje moja tj sa mog motora koji sam menjao, i nije pre trosila ulje
    sicajevi su vidljivi a da su bili u toliko losem stanju da izazovu ovoliko trosenje ulja, primetio bi to dexoni sigurno

    ..............
    http://www.youtube.com/watch?v=CWvkqhcItY8

    Comment

    • dexony
      CBC Veteran
      • 02.06.2007
      • 182
      • Beograd

      Dogovor sa Markom je da mu ne razvalim kanale da bi decko mogao da vozi na plin i da mu motor ne rikne za 15ooo km zato i nisam spustao glavu do OO........ Samo sam je poravnao. Vodjice proverene i u granici tolerancije. Iskreno sumnjam na glavu da je porozna posto je prvi motor prolupao,a moze da prolupa ( ili zakuca)samo ako ostane bez ulja, i sumnjam na glavu iako je uradjen hidro test( ne znam gde i ko?) nisam je ja nosio Nije mi prva glava koju sam frizirao pa sam ubedjen da je sve uradjeno kako treba. Stojim iza svega sto sam uradio i ne postoji nikakva masina ili covek koji ce me ubediti da sa takvim radom nismo dobili ama bas nista. Zao mi je sto ste se igrali sa kompovima i stavljali malo malo pa neki da navodno probare kako to radi. Vozio sam auto pre i posle i mogu da primetim razliku . Uostalom kakom to sada mi ide do OO a pole kada mu se stavi papir pod nos vice nismo dobili nista. Prvo Mita je posumnjao u ispravnost merenja i skidanja ECUa PM7 a posle i Mugen u ispravnost merenja dina. Sagledaj cinjenice, da zanemarimo sirenje kanala, da je ceo sistem ociscen od prljavstine i garezi pa bi sigurno dobio barem 2 KSa.
      Sta se desava sa trosenjem ulja nemam pojma,motor ne dimi na iber, drugi put stavljene gumice na usisne ventile od MITSUBISHI lansera MADE IN JAPAN,a izduvne NOK koje sam na stotine montirao i nikada nisam imao problema ali moze da se desi da su i one riknule, gde nisam naplatio ponovno menjanje gumica a potrosio silno vreme da bi coveku izasao u susret . Posto ja nisam nabavljao delove vec sam montirao donete ne mogu da garantujem za iste i kako Marko kaze da me je ispostovao do kraja tako sam i ja njega. Uradio sam sve sto smo se dogovorili cak i vise. Stoga mislim da nisam ostao duzan bilo sta ,a prethodni motor je trosio ulje, po mojoj konstataciji gumice ventila. Molio sam Marka da ne vozi brzo ali me nije poslusao posto se malo malo trkao sa nekim. Moze da se desi da je povukao na karike ali ipak sumnjam na ispravnost glave. Uostalom PLIN i usteda za neki friziran motor ne idu zajedno.
      CIVIC COUPE

      Comment

      • Bane R
        CBC Senator XXL
        • 27.03.2006
        • 1769
        • Beograd

        Ljudi, mislim da se treba fokusirati na ovo što eM priča!

        Originally posted by M-power
        veoma mi je krivo kada vidim tako nesto, ulozio si novca dosta a dobitak nikakav.

        To sto sam procitao da je dexoni uradio na motoru je dobitak reda 4-6KS, jer glava nije spustana i nisu frezovani sicevi vec je samo odradjen venturi na njima. To sto je razbusivao kanale nema neke preterane veze na konkretnom motoru.

        Svaki auto ima mapu ispisanu do jedno 5% obrtaja pre blokade.
        U tvom slucaju ti na 6100 imas max. snagu a uspevas motor da navrtis cak 25% u vislje obrtaje za celih 1500obrtaja vise od obrtaja gde je postigao max snagu sto je znak da motoru disanje ne predstavlja problem. Treba ispratiti gorivom i motor koji se vrti na 7 ili 7,5 soma treba da ima maximalnu snagu na jedno 6700 ili za drugi na jedno 7100 o/min sto ti ocigledno nemas sto se ocigledno vidi da nemas goriva jer ti snaga kroz obrtaje ostaje identicna sto znaci da ecu daje max. kolicinu goriva a obrtaji rastu samo padom opterecenja motora.
        Za taj tvoj hondin motor 7 hiljada nije nista i on tu treba da razvija max. snagu.
        Tu ti radi matematika 900 obrtaja koji ti fale je 15% povecanja snage sto je 15-20KS koji ti fale.

        Resenje je chip ili regulator pritiska ili vece dizne sa jedno 15% vise protoka ili kombinacija svega ovoga
        Potreban mi je i fabricki podatak za taj motor koja je max snaga i pri koliko obrtaja.

        Dexoni nije mogao tu nista da ti s****...nego jednostavno su pare potrosene na pogresne stvari- mnogo para malo dobitka.

        Hondinim motorima nikada nije bio problem disanje vec gorivo
        Nadam se da si razumeo sta sam hteo da ti objasnim.

        Ako hoces mozes i ovaj post da prekopiras u svoju temu.
        Takođe, bilo bi lepo da Egon ili Igor kažu koju reč što se tiče merenja snage, odnosno optužbi da merenje nije tačno.

        Ja sam hteo posle servisa, koji me čeka, da odem na merenje najviše zbog Marka i da uporedimo iskustva i rezultate, samo što je moj motor sređivan po fabričkoj specifikaciji.

        Comment

        • markokg1982
          CBC Senator XXL
          • 19.05.2007
          • 409
          • Kg-Bg

          Dexony, prvo da ti se zahvalim sto si konacno odlucio da postujes ovde u ovoj temi da zajedno sa svima nama pronadjes uzrok i resenje za moj auto.
          Originally posted by dexony
          Dogovor sa Markom je da mu ne razvalim kanale da bi decko mogao da vozi na plin i da mu motor ne rikne za 15ooo km zato i nisam spustao glavu do OO........
          ovo je istina! obecao si da ce se dobiti umesto 30ak konja, kada se glava razvali, dobiti 15ak da bih dobio siguran motor koji me nece ni jednog trenutka izneveriti na putu
          Originally posted by dexony
          Samo sam je poravnao. Vodjice proverene i u granici tolerancije. Iskreno sumnjam na glavu da je porozna posto je prvi motor prolupao,a moze da prolupa ( ili zakuca)samo ako ostane bez ulja, i sumnjam na glavu iako je uradjen hidro test( ne znam gde i ko?) nisam je ja nosio
          kada je motor zakucao, popravljao sam kola kod Novice i Dalibora koji su mi savetovali da, pored ravnanja uradim i hidro test da bismo bili sigurni da je sve 100% ispravno pre nego sto je vratimo na auto.JA SAM JE NOSIO gsp-om u rancu na ledjima iako je teska 15ak kilograma, na ravnanje i hidro test (ulica Dimitrija tucovica pri vrhu sa desne strane gde je ogroman servis a cekao sam u parku preko puta da se sve to zavrsi i dobio sam pismenu garanciju hidro testa

          Originally posted by dexony
          Nije mi prva glava koju sam frizirao pa sam ubedjen da je sve uradjeno kako treba. Stojim iza svega sto sam uradio i ne postoji nikakva masina ili covek koji ce me ubediti da sa takvim radom nismo dobili ama bas nista.
          pa dobro, ako je uradjen dino pre postavljanja glave, vlasnik auta koji poznaje svoj auto u dusu tj JA ti kaze da razlike nema sto pokazuje i drugi dino tj DOBIJAS PISMENI DOKAZ da nije dobijeno nista, probaj sam sebi da odgovoris na ovaj tvoj post jer ja stvarno nemam reci

          Originally posted by dexony
          Zao mi je sto ste se igrali sa kompovima i stavljali malo malo pa neki da navodno probare kako to radi. Vozio sam auto pre i posle i mogu da primetim razliku . Uostalom kakom to sada mi ide do OO a pole kada mu se stavi papir pod nos vice nismo dobili nista. Prvo Mita je posumnjao u ispravnost merenja i skidanja ECUa PM7 a posle i Mugen u ispravnost merenja dina. Sagledaj cinjenice, da zanemarimo sirenje kanala, da je ceo sistem ociscen od prljavstine i garezi pa bi sigurno dobio barem 2 KSa.
          stavili smo komp koji si ti vozio PRE I POSLE obrade glave i koji je ostriji, kaze VLASNIK AUTA KOJI POZNAJE SVOJ AUTO a vec sam ti predlozio da plati dino sa pm7 onaj ko bude u pravu da pm 7 nece dati snagu koju ti ocekujes. ciscenje sistema od prljavstine i garezi ima skroz drugu cenu nego sirenje kanala

          Originally posted by dexony
          Sta se desava sa trosenjem ulja nemam pojma,motor ne dimi na iber, drugi put stavljene gumice na usisne ventile od MITSUBISHI lansera MADE IN JAPAN,a izduvne NOK koje sam na stotine montirao i nikada nisam imao problema ali moze da se desi da su i one riknule, gde nisam naplatio ponovno menjanje gumica a potrosio silno vreme da bi coveku izasao u susret.
          predao sam ti auto da dotegnes glavu motora sto spada u cenu koju smo dogovorili za friziranje glave (TO SU TVOJE RECI) a taj novac ti je vec dat a gumice su ti bile pri ruci a inace je to JEDINA STVAR KOJU NISI NAPLATIO
          Originally posted by dexony
          Posto ja nisam nabavljao delove vec sam montirao donete ne mogu da garantujem za iste i kako Marko kaze da me je ispostovao do kraja tako sam i ja njega. Uradio sam sve sto smo se dogovorili cak i vise. Stoga mislim da nisam ostao duzan bilo sta
          doneo sam ti delove koje si ti prihvatio tj uzeo da radis i to nisu delovi za neku drugu marku vec za HONDU kupljene u radnjama za hondu. JA ponavljam da sam te ispostovao od pocetka do kraja, da sam uradio SVE STO SI REKAO a ti si me ostastavio sa autom koji trosi ulje(iskreno trentno me ostavljas sa ovakvim autom jer si mi preko telefona rekao da cemo se cuti da ovo resimo)
          ,
          Originally posted by dexony
          a prethodni motor je trosio ulje, po mojoj konstataciji gumice ventila. Molio sam Marka da ne vozi brzo ali me nije poslusao posto se malo malo trkao sa nekim. Moze da se desi da je povukao na karike ali ipak sumnjam na ispravnost glave. Uostalom PLIN i usteda za neki friziran motor ne idu zajedno.
          Tvoja konstatacija-GUMICE VENTILA i prihvatas da friziras motor takav kakav je a trkao se jesam na kratkoj relaciji sa Mitom al da te podsetim da 5 min posle pakovanja glave kada sam probao auto, ja sam ga vukao do 4,5k a ti si ga vukao do 7k!!!
          Originally posted by dexony
          ja nemam taj luksuz niti zelim da tebi ili bilo kome kome radim bilo sta na kolima a da to ne radi, prdi ili nije zasrafljeno, zalomljeno itd. JA SAM PROFESIONALAC I IMAM SAV ALAT. tvoje je da se zezas i teras pun gas a na meni je sve ostalo. vrlo mi je bitno da mi verujes i da me slusas i nece biti problema. auto ce da radi do jaja
          vazi Deki, dogovor stoji! auto ti je na raspolaganju
          http://www.youtube.com/watch?v=CWvkqhcItY8

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            Polako ljudi.
            Mislim dzaba sada da savetujemo da resimo problem oko izgubljenih (ne dobijenih konja) ako motor nenormalno trosi ulje...treba prvo konstatovati u cemu je problem i resiti ga.
            Ajde prvo pazljiv pregled svih svecica!
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • markokg1982
              CBC Senator XXL
              • 19.05.2007
              • 409
              • Kg-Bg

              ja se slazem. imam vremena tj ne gori mi pod nogama da ovo mora da bude uradjeno odmah iako projekat traje vec 4-5 meseci.
              po meni je nelogicno da su karike tj kao sto sam i pisao, motor mi je pre jaaako malo trosio ulja a sada..
              zbog toga sam ja i predlozio da se uradi generalna na autu i da se vrati kompresija autu i moja skinuta glava tj da napravim fabriku.
              ja cu morati da potrosim jos nekih 150-200evra (lezajevi radilice, karike, gumice ventila, dihtung, ulje i filter) za delove a dexoni bi potrosio svoje vreme od 3-4 dana (ako trebam da doplatim posle kompezacije i za rad pored svih ovih okolnosti, neka bude tako) i da svi budu zadovoljni i da se rastanemo kao prijatelji a friziranje glave.. neka hvala.
              ako ne ovim putem, ja sam otvoren za nove predloge sa dexonijeve strane, mada ne znam sta bi to moglo da bude i naplasen sam ishoda, iskreno
              http://www.youtube.com/watch?v=CWvkqhcItY8

              Comment

              • Igor
                CBC Senator XXL
                • 30.12.2004
                • 394
                • DORCOL REPUBLIKA

                Evo cisto da se objavim u vezi prozivke za dyno da ne radi... nemam sta da ti kazem. dyno se moze nazvati i mesto za velika razocarenja... gde kvazi majstori kao ti se osvescuju a naravno neki kao ti odmah traze gresku u dyno-u... umesto u sebi i svom ne znanju ili gresci negde... na dyno dolaze svi trkaci i traze finim stelovanjima i po konju vise od merenja da merenja... tako da nemam ja koga sta da ubedjujem... nekog tamo majstora koji je svojim tuningom smanjio snagu auta... ni prvi ni poslednji koji je to uradio... samo je decko slucajno dosao to i proverio... posto nakon svake modifikacije cak i filtera svi su ubedjeni da auto ide bolje...samo je svima lakse da pricaju da auto ima vise konja
                Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
                Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

                Comment

                • nikolicji
                  CBC Veteran
                  • 26.06.2007
                  • 133
                  • Beograd

                  Prvo ljudi nemojte se nervirati i zhestiti.
                  @Marko znam da je tvoja muka prevelika da sada budesh opushten.
                  Ja nisam majstor za kola ali sam majstor svoje vrste i imam dosta znanja i chitao sam dosta.
                  eM-ova konstatacija da motor ne dobija dovoljno goriva je apsolutno na mestu. Ako zhelish da isterash auto do kraja po pitanju snage morash obavezno zarachunati i zamenu pumpe za gorivo, meni nije jasno kako ste uopshte razmisljali o povecjanju snage sa istom pumpom.
                  Prva stvar o kojoj se govori o povecjanju snage jeste pumpa i programabilni komp koji mora da se pazhljivo dotera i mapira da bi izvukao maksimum. Sve shto ste uradili je sjajna predispozicija sa kojom se mozhe dobiti mnogo ali mora se motoru dovesti josh goriva. I na prvom merenju rezultati su ukazali da postoji problem u vishim obrtajima.
                  Problem sa uljem je isto tako mogao biti izazvan nepravilnim radom u vishim obrtajima. Ne mogucje je da ne mozhe da se povecja snaga.
                  Pregledaj u specifikaciji koliki je pritisak tvoje pumpe uzmi pumpu vecjeg pritiska sredi ulje i dobicjesh snagu.
                  Shto se tiche generalno uvecjanja snage pregledaj projekat 206 tima 011 sa ovog foruma bicje ti jasno kolike su muke u pitanju.
                  I za kraj jesi li probao da vratish staru usisnu granu sa shtok chistim filterom na dinu.
                  Iskreno voleo bih da vidim ovaj projekat sa uspeshnim krajem jer sam i sam lichno zainteresovan za tjuning. Ali lichno mislim da ste na ushtrb zvuchnih modifikacija izostavili bitne.

                  Sa srecjom i ja se ne bih predavao sa dosadashnjim uradjenim poslom.
                  Lud za Prelude

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    Gorivo gorivo gorivo, pumpa pumpa pumpa, regulator

                    30 konja 15 konja
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • nikolicji
                      CBC Veteran
                      • 26.06.2007
                      • 133
                      • Beograd

                      Za moj prelude dodushe sa elektronskim ubrizgavanjem na preludepower uz svaku modifikaciju po pitanju snage dodaje se zamena pumpe goriva. Pumpa i pri maksimalnoj potroshnji mora imati nad pritisak na regulator protoka da bi postigao maksimum. Kod nas se ne govori puno o tome, ko zna vecj je uradio, ko ne zna se opeche dok ne sazna. Kod nas se samo zvuchne modifikacije nabrajaju.
                      Lud za Prelude

                      Comment

                      • Timothy Leary
                        CBC Senator XXL
                        • 23.04.2006
                        • 439
                        • Beograd

                        nikako da stignem da napisem nesto, vreme postade najskuplji resurs. Apsolutno se slazem sa eMom, bez dodatnog benzina nema dodatne snage, ni pod razno......Dizne ne bi trebale biti problem, unutra bi trebalo da su od 240cc, takve su i u mom vti-ju. O remapiranju smo pricali, sajt gde je bio DIY postpuak za OBD0 i OBD1 je ukinut zbog kradje autorskih prava (navodno), tako da je sad jedina opcija www.hondata.com. Cene su jbiga, takve kakve su i opet najjeftinija opcija nego da se kupuje totalno standalone ecu. E sad mali insajderski infoi Honda u vecini svojih aplikacija, injektore kad se motor priblizi redlinu tera sa skoro 100% duty cycleom. HINT je na pritisak goriva. Evo primer, moj auto sa 1.6 i integra sa 1.8 teraju iste injektore, 240 cc, samo sto je pritisak benzina kod mene 2.5 a na 1.8 3.1 i tako kompenzuju razliku u zapremini. Sto ce reci, da bi najjeftinija mogucnost za neko povecanje snage bila kupovina promenljivog regulatora goriva i igranja sa njim (to jeste malo corava opcija u smislu aj pogodi pravu vrednost, ali no pain no gain ). Ne zaboraviti da povecanje protoka goriva od "dodatnog" pritiska goriva nije linearno......

                        to be continued

                        edit: e da, umalo zaboravih, nemam nikakav podatak o specifikacijama pumpe na d motorima, ali na zalost ne verujem da bi uspela da istrpi neko povecanje pritiska a da ne krene da smanjuje kolicinu ubrizganog goriva .
                        Evo na sta mislim

                        Comment

                        • level3
                          CBC Senator XXL
                          • 29.01.2006
                          • 857
                          • BGD, V.B. Karaburma

                          Ajde ljudi pustite predispozciju za buduci tjuning.

                          Ovde je ta i ta osoba obecala toj i toj osobi toliko i toliko konja za te i te pare.
                          Decko se navukao na pricu o konjima i desilo se sto se desilo.

                          Ako nisi znao, postoji Honda club Serbia za savet. Klub je tu da misli i savetuje svoje clanove a ne neki pojedinac.

                          Razlika je ocigledno prevelika izmedju odlicnog majstora i tjuning majstora.

                          U HR ima 100 Honda majstora ali oni ipak idu na tjuning u SL kod Honde doktora koji je daleko skuplji od HR majstora.

                          Drugo meni je sve ovo smesno, plin + tjuning. Shavtite da ne moze jare i pare bre vise.
                          www.hondaclub.co.rs = SeXution - Revolution - Hondaution =

                          Comment

                          • nikolicji
                            CBC Veteran
                            • 26.06.2007
                            • 133
                            • Beograd

                            Plin necju da komentarishem.
                            Necju da komentarishem ni majstore ni dogovor. Ochigledno je da su obojica nespremni krenuli u projekat.
                            Kazhem da je posao nekompletan.
                            Pogledajte projekat 206 i videcjete muke.
                            Tjuning za razliku od ulichnog stajlinga je nauka ali prava nauka ne majstorstvo.
                            Shto se tiche saveta kluba to je sasvim OK ali imam utisak da je savet kluba ne diraj nishta, a onda se pojavi hondaholic, bez ikakve uvrade ga spominjem auto je sjajan, i svi su vau. A kad neko krene sam onda je pitanje kako, ko, koliko, merenja i sve to. Naravno da treba da se proveri ali isto tako takav projekat se pochinje na papiru sa cenama, potrebnim delovima, potrebnim radom itd. I Marko morao si sam da se rastrchish po netu vidish shta je radjeno, koliko je dobijeno, sa vishe mesta odaberesh zhelje svrstash potrebshtine krenesh u nabavku a onda i do majstora.
                            Ja bar volim da znam shta je radjeno i da sam kazhem shta da bude radjeno.
                            Bez uvrede svima cenim svako vashe mishljenje ali mislim da ovaj projekat izgleda kao farbanje kola bez poliranja nova je boja lepo je ali nema sjaj.
                            Lud za Prelude

                            Comment

                            • level3
                              CBC Senator XXL
                              • 29.01.2006
                              • 857
                              • BGD, V.B. Karaburma

                              Imas pogresan utisak! A kad si ti to bio na nasem zadnjem okupljanju na Banjici pa da imas takvo misljenje.

                              Pojavite se na glavnom sklupu, citate forum i sve znate o klubu. Shije mi ga Djura Hrchak.

                              Za ovo drugo se potpuno slazem. U pitanju su clanovi i simpatizeri koji se pale na tekst i slicke. Zato nisam ni komentarisao u toj temi, ali ako pratris forum mozes procitati da sam istog dana napisao sledece
                              www.hondaclub.co.rs = SeXution - Revolution - Hondaution =

                              Comment

                              • starac vujadin
                                CBC Senator XXL
                                • 27.08.2005
                                • 2617
                                • Stari grad

                                Kada situacija dodje do odredjene kriticne tacke onda prestaje zajebancija. Kakav tuning, kakvi bakraci, nemopjte vise da lozite coveka. Coveku auto trosi ulje, treba postaviti bolesnika na noge, a ne pricati o zlatnoj medalji na Olimpijadi.

                                Od prepucavanja na forumu nema nista, pogotovu sto covek treba opet da ti radi auto. Ako nemas poverenja promeni majstora, ali je to skupa varijanta.

                                Teranje auta odmah posle tuninga nije bas bio smart move, najblaze receno. Trebalo je to postepeno i lagano razraditi sa malim obrtajima, a ne ici odmah na merenje snage i naterivanje po ulicama.

                                Vidi gumice ventila (opet) jer su mozda (opet) spale ili se neka pokidala (ili losa gumica ili neuk majstor). Ne znam da li se kod Honde koristi (nisma to radio na svojoj Hondi) lepak, kod Alfe se stavlja da bolje drze.

                                Posle toga vodjice - neke se lako postavljaju, za neke treba malo vise umesnosti, grejanja...treba biti nezan s njima - opet neuk majstor tu moze da uk...a stvar.

                                Karike - nemoj promeniti samo ako nemaju nikakav zazor, ako imaju bilo kakav - menjaj. To je mator motor i osvezi ga kako treba.

                                Ostalo znas sta sve treba ispocetka menjati. Glavu pogledaj opet.

                                Posle toga lagana razrada, prodji 1500-2000km, pa na kontrolu i promenu ulja.

                                Posle toga vozi, ali zaboravi na voznju "do daske". Vozio sam taj motor, znam ga dobro, ja ne bih prelazio 4500-5000 obrtaja, ako hoces da ti auto traje pouzdano i da ne trosi i ispusta sve zive tecnosti kao gerijatrijski pacijent. Ako ti je smor tako da vozis - prodaj.

                                Odmori od tuninga, skupi snage i para, pa pokusaj neki drugi put...

                                Comment

                                Working...
                                X