malo da osvezim temu...kao sto neki vec znaju preko onih matorih gundjala Marinca i Borisa,juche smo se malkice trkali,nazalost moju upao sam u najgoru klasu A3(2000ccm -3800ccm),tako da je bilo susreta sa raznim autima,i na moju srecu utvrdio sam dokle sam stigao sa ovom mojom krntijom.zagrevanje je pocelo oko 9 i trajalo do 15 casova(6 sati vremena da probas,ustelujes izmenis ovo ,ono) i uglavnom se kod mene svodilo na neko vreme koje je variralo u samo nekih 0,3 sec...prvo sam probao start sa TCS i to iz vise kombinacija obrtaja,pa posle to isto ali bez TCS...bez tcs je start mnogo bolji samo se mora paziti na odredjen broj obrtaja da ne bi bilo mnogo slajfovanja...Toyo je dokazao svoj potencijal,i sa izborom gume sam apsolutno prezadovoljan.
e sada vreme je se kretalo oko 15,2-15-4 sa reakcijom..na zalost mnogih sam semafor je bio tako uradjen da nema puno vremena izmedju zutog i zelenog(nema zuto-zuto-zuto-zeleno),jer po stiskanju starta samo kratko zasija zuto i vec je zeleno,tako da je najbolje vreme reakcije postignuto u toku dana od oko 300 auta nekih 0,5sec ..organizatori obecali izmenu sledeci put(mirdzini poljaci )..uglavnom u mom slucaju zadnji put kada sam vozio za kvalifikaciju sam vozio 15.5 nesto i vreme reakcije je od toga bilo oko 0,8 nesto...sto znachi da sam 1/4 milje uspeo da izvezem za nekih 14,7 nesto sekundi sto ni ja nisam ni u ludom besu ocekivao.
moglo je i bolje iskreno ubijala me reakcija,koju ako skinem da na 0,6 onda nekako zaserem saltanje u trecu,ili ako odradim reakciju dobro zeznem start sa slajfanjem,i praktichno ukakim prvu koja doslovno prvih par metara izvrti tockove na 8000 o/min..
uglavnom ono sto je na kraju ispalo najbolje (et+rt)je nekih 15,4 nesto gde sam imao losiju reakciju ali bolje vreme na stazi.izlazna brzina mi je bila od 145kmh do nekih 152kmh..
e sada izvadio sam iz auta sve osim moga sedista(normalno panele nisam dirao jer bi upao u trkacku klasu),i sipao oko 25l shell Vpower,od kojih sam 10l zduvao do mesta trka,i tamo na preostalo gorivo sipao 1,5l ethanola ...da li je pomoglo ili ne,ne znam
na putu do tamo sam imao susret sa vw sciroco mislim da je 2.0tsi ili tfsi,i moram reci da je prelep auto.vozac je bio dovoljno raspolozen da se potegne i sa mnom i sa rodjakom u audiju(kome smo za ovu priliku odvrnuli Pbox na max)i mogu reci da je sciroco brz auto pogotovo posle 220kmh jer to brzina gde je mene stigao i poceo obilaziti.dali je on spor ili ja brz necu komentarisati.audi je ga vec na 180 ostavio podaleko tako da smo malo usporili da sacuvamo malo goriva.tamo na mestu dogadjanja,bilo je isto zanimljivo pogovo u free run sam pokusao sa bmw e 34 v8 540i,kojeg sam dobio sa pola sekunde (bez reakcije)na stazi.tu sam malo dobio vise samopouzdanja,i video da moze i bolje.takodje u trci koja je bila ispred mene isao je 325i e 36 koji je vozio 0,2 sec losije vreme od mene.na zalost nismo se sreli do kraja.i tako dalje,ne bih da zapocnem neku dalju raspavu jer bi verovatno bio doveden do toga da mi neko kaze da neveruje,sto mene cisto zaboli ona stvar.
na samom pocetku trke morali smo proci tehnicki pregled,i tu se odlucivalo gde u koju klasu spadas.pokusaj alfinog vozaca sa 156 gta i kompresorom da se ubaci u A3 klasu je propao jer su ga provalili posle malo boljeg zagledanja.na kraju je upao u klasu sa korvetama i napravio 15,7 vreme sa reakcijom ...
drugo iznenadjenje je napravio rodjak sa A6 u dizel klasi gde je isao u finale i napravio gresku zbog koje je nemilosrdno diskvalifikovan.iako je imao pobedu gde je samo trebao da odvoza bez greske u startu on je u nervozi negledajuci na "DRVO" potegao na momenat i krenuo napred nekih 20cm i upalio crveno svetlo.on je pravio slichno vreme kao i ja,ali smo konstatovali da nam treba 0,2 sec da bismo bili u rangu sa najbrzim u dizel klasi,seat leon 200 konjica isto ocerupan,te sam mu ja predlozio da povadimo sve iz audija
sta reci sva sedista napolje i skinuli smo u kontinuitetu probano tih 0,2 ili 0,3 sec i bili u igri za finale dizel klase.momak koji je dosao sa nama sa kockicom kabriloletom i 325 motorom je pravio oko 15,8 vreme,stim sto je i on kao i ja bio prazan.na zalost zbog puno auta i puno klasa(10 klasa)i nasu klasu su uleteli i auti sa nadpunjenjem od 2000ccm,tako da nama atmosfercima nije bilo lako.koliko je bitan vozac pokazuje i supra Bp ultimate koja je vozila nekih 15,2 sa reakcijom sto je smesno.medjutim auto nije sve,ima nesto i u vozacu.apsolutan highlite su bili Audiji koji su dominirali takmicenjem,mnooooogo S2 modela i svi su isli mnogo dobro imali smo i nov RS6 na stazi,puko od golfa 1 vr6 turbo syncro,golf vozio nekih 11 sec...pobednik u klasi A6 mislim je bio S2 koji je vozio 11 nesto sa reakcijom,gde je pobedio poljaka koji je vozio sa rs4 koji je taj dan probe radi vozio 9,nesto ali je zbog kratke staze reducirao snagu. http://www.the-others.at/treffen/2008/g ... allery.htm
ovo je malo fotki,vise za koji dan i kada se sri i marinac vrate.
najbrzi civic evrope je isto ucestvovao koji usput ima samo nalepnice od civica i motor,ostalo je tipa nascar sasija sa padobranom-i ona je na zalost izgubila( a na moju sveopstu radost)od mazde 323 gtr
normalno ja sam u bojama kluba nastupio sto cete i videti po fotkama od borisa,i usput njima da se zahvalim na lepom druzenju i na trudu da prevale 100km od Becha i da nadju sami aerodrom
toliko za sada
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
pa jebiga 15,5 je bilo zadnje kvalifikovano,bilo je i boljeg vremena ..uglavnom tesko je napraviti cistih visokih 14 jer je vreme reakcije kao sto sam napisao prosto onako nemoguce skinuti ispod 0,5...inache ovo je bilo FIA certificirano merenje,tako da imam lep papiric za mali ram ..nazalost moje i rodjakovo vreme i jos par takmicara u jednom delu (moje lichno i njegovo najbolje)nismo dobili odstampano,jer je sistem u jednom momentu pao od kompa do stampaca,inace od svakog RUN-a smo imali potvrdu i ja i protivnik za sebe...super organizovano,morali smo biti pre 9 tamo,i sreca nasa jer je u 9 policija blokirala ulaz i skinula jedno dvadesetak tablica zbog raznih netipiziranih stvari ...bio je i jedan tip sa mazdom 323f 1,6 16v u trkackoj klasi(rollbar,nema nista unutra)sa Zex nitrom,i jos mi nudio da mi proda Kit za 1300 eura sve sa ugradnjom ...inache mi je sam rekao da mala 323f trpi oko 250nm(menjac-kvacilo) i on je gurao oko 75 konja shot..isao nekih 14 sa reakcijom...zasto stalno navodim ovo sa reakcijom-jer je kod nas (EU) bitno vreme sa reakcijom.on je mozda vozio i primera 12,8 ali je imao vreme reakcije 1,2sec i samim tim 14 sec vreme...apsolutno tesko ubosti dobru reakciju sa semaforom koji je bio u subotu.
@jnc
sta bre odrao u mojoj klasi ljudi vozili 13 sa reakcijom ...ma ono sto je bilo u mojoj srazmeri(motor-tezina) sam dobio.dovoljno je reci da je stari accord type r imao slabije vreme od mene ...prednje gume su na xedosu u fronclama
sada ce da dobije jedan lep servis,i sledece nedelje stize konacno izduvna,i da sledeci mesec zagovorim dyno opet na istom mestu u Suzuki Cup centru,i da vidim gde sam na papiru ,samim tim i da stavim tacku na xedosa,inache cu da uskoro trazim novu zenu
da..na zalost ni jedan wankel,iako ih je bilo tu -nije ucestvovao.
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
ovaj audi je benzinac turbo ali mislim da je 4 cilindra,covek kaze oko 220 konja...na zalost pola sekunde sporiji od mene
eh da ne zaboravim....malo smo se smejali-na startu prvog free run-a meni padne na pamet,pa iznutra zavrnem spoljna ogledala.samo vidis posle toga svi zivi (vecinom japanci)zavrcu ogledala.verovatno nama japancima pomaze i to,hebiga ko nema dovoljno jak motor gleda na sve
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
pa merenje vremena i jeste odradjeno od tvojih poljaka...ali izgleda da taj dan mu nije islo bas najbolje ako ce te smiriti i 323fgtr je isla ko mutava...
bilo je u
najbrze vreme je kao sto napisah rs4 poljak sa 9,nesto,ali nije isao dalje jer je staza kratka
ali je zato rs4 uradjen bas na bazi poljskog tjuninga ali zato radi
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
Comment