U neka njemu lepa davna vremena (`94), moj matori je kupio ovaj auto (S4) nov.
Na satu nije bilo ni 10.000 km kada je pocelo da se desava da auto trza dok vuce. Tacnije, i dalje je on mogao da ide do 240kmh, ali bez da mu se naglo pritiska papucica gasa. Samo vrlo lagano. Veliki je to problem jer ne mozes da pretices druge kako treba. Na 50kmh, obilazis autobus, na pola "putanje" auto izgubi snagu.
Odemo do lokalne ekipe koja izmedju ostalog radi Audi, na konsultacije, i gazda kaze majstoru: Mali skidaj turbinu!
...kakvo, bre, skidanje turbine na novom autu... u garanciji...
Odvezemo ga u ovlasteni Autokomerc koji se tada nalazio na NBG, majstor ode i vraca se sa knjigom. Mi pitamo za kompjuter, a on pada od smeha... kaze: Ajde vi lagano u Nemacku...
Tada sam ziveo i u Segedinu i odvezemo ga u Porse Hungarija u Budimpesti. Madjari su ga popravljali celi dan. Kazu: Sredjeno!
...nista nije bilo sredjeno...
Dva meseca kasnije, na moru u Grckoj, u solunskom servisu Audija, grk kaze: Mi cemo da pokusamo. Posle sat vremena se vratio, izvinio i rekao da oni to ne mogu da srede...
Naravno, zapucamo u najblizi "pravi" servis, u Bec. Inace, relativno blizu Segedinu. Doceka nas test vozac, chikica od 100 godina. Mi mu objasnimo sta nam se desava, a on kaze: Ah zo, kain problem. Cimne majstora da donese nesto. Skine fabricki losu shelnu sa creva za vazduh, pritegne novu i kaze: gotovo. 5 minuta je to trajalo. Normalno, auto radi kao sat.
Pogodite gde smo do daljnjeg servisirali auto...
Inace, jedva smo docekali da auto predje tih 10.000km da ga malko stisnemo. Posle sredjivanja kvara, isao je kao N.E.V.R.E.M.E.
COVECE kakva prica....toliko potrosenog vremena i para.
Stvarno moze da te snadje takva neka glupost i da pomislis ko zna sta li je....kad ono kada nabije pritisak on curi gde netreba pa se motor zabrljavi strasno
Jos jednom ne verujem
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
evo stigoh a umedjuvremenu je makina bila kod cika doktora. sredjeno curenje ulja na ulazu u turbinu kako i curenje ulja na servo pumpi. pronjeneno kuciste MFTS pa ne pusca vise ni rashladnu tecnost. ostalo jos: uh... od ovoga ima da me svrbi dzep do kraja godine. elem, komplet kocenje, dakle prednji i zadnji diskovi i plocice i termostat posto je trenutno na njemu stavljen neki sa manjim toplotnom vrednscu. to bi bilo to za sada e da, ovo sto je vlada pisao za Boost leak, izgleda da i ja imam isti problem ali idem sad kod naseg gurua da promenimo shelnu pa ce vidimo dal ce da stuca.
poz
prednje plocice vec stigle iz UK . izasle 50e. zadnje uzo kod eMa ATE . prednje diskove naso kod Sase u arandjelovcu za 250e, polovni doduse posto su novi 260e kom . zadnji diskovi takodje ima kod allmighty gurua
ima plocice ko sto rece vocko ali 182e ATE, prva ugradnja naravno, ili Textar a sto se diskova tice mogu se dobiti samo iz originala. dakle, ni Zimmermann ni Pagid ne pravi te sa celicnom kapom. e sad, moze da se radi konverzija na disk od A100 2.8 koji su btw 288x25mm u odnosu na ove koji su 310x30mm ali mora da se menja sve tj cela ruka posto je kod ovog sve grugacije. elem, sve kupljeno osim zadnih diskova tj ceka se odgovor iz Mass-a i kapiram da cu jos danas voziti sa kartonom ispred hladnjaka jer termostat trenutno otvara na 80°C a treba na 87°C.
Comment