pitanje sad strucno .. posto sam menjao i spaner PK kaisa i PK kais, a pre nego sto sam zamenio spaner PK kaisa kad smo skinuli je bio potpuno labav, otisao skroz, tako da sad kad je nov tu, cuje se zujanje i u leru a i kad se da gas .. bio sam sada u servisu, koji mi je radio i kaiseve i sve, i ustanovio je da su lezaji alternatora ti koji zuje i da je novi spaner jak u odnosu na stari da se se zato nije culo na starom ..
on hoce sam da mi uradi to, a da nabavim samo lezajeve, ja sam zvao sve zive kazu da se to kod elektricara uzima, e sad dal da auto odvezem kod svog elektricara i on sam da mi sve odradi, i cisto da prekontrolise alternator, ili je lezaj maciji kasalj za zamenu pa moze i ovaj u servisu da menja pa da se pomucim da nadjem deo ? sta bi vi radili ?
@shonsy: ovaj gore kaze da mu se upalila lampica za ulje ako se radi stvarno o lampici onda zaobidji taj auto a ako se radi o pokazivacu nivoa onda otvori cetvore oci...
Izgubio bi sa 190kom k'o od sale 140KS & 1400kg VS. 120KS & 935kg
(ima ova moja previse dodatne opreme pa je bas teska)
Inace koja je razlika kad je auto lagan i brz u voznji VS. tezak i brz auto. Kod teskog se na neki sasvim drugaciji nacin oseti ubrzanje, ili je to neka moja predrasuda nemam pojma... Ali osmeh se u VTSu sam nabacuje na lice
Nego reci mi koliko sekundi od 0-100 po katalogu treba ovakvom autu da znam da li imam sanse sa 190E 2.5-16 (model fabricki bez KAT sa 204KS i 1360kg) sa njim
e to je pitanje koje niko nema odgovor ! neki kazu 7.2 neki 8.6 ?! isto na 400m fabrika kaze 16.1sek, a englezi me ubedjuju po forumima saxa, da svaki ide ispod 16s stock .. 15.8 ..
mislim da nema saxo sanse protiv 2.5 tog sa 204ks. ali kad stavis na papir odrzavanje, registraciju, itd tad je saxo stvarno na zavidnom nivou, jer ti sa 1.6 deres vecinu besnih masina .. gledam poznanik ima C 200 kompressor onaj coupe kao (cale mi ima karavana takvog) to su 120kw motori, pa to nema ali nikakve sanse sa ovim malim cudom
ali opet mislim da na autoputu od 150++ da je ipak tad prednost i kubikaze i vece konjaze itd itd .. mada saxu kazu neki da ide bolje od 100-200 nego od 0-100 mada ja nemam bas takav osecaj
a ja se istripovao da je tvoj taj 2.5, taj 2.0 nema sanse sem ako te drugar pusiti 50metara
Saxo ide 8.7 do stotke serijski, oni malo opremljeniji modeli su i oko 9 sekundi. Mislim da je 16.1 realno za 402 metra, ispod toga sa serijskim, neolaksanim autom, tesko da ide. Jedino uz neke super gume s kojima mozes startati sa 5000 o/min, meni je maksimum na 3500 o/min, preko toga samo vrtim gume u prazno, a jedva se krecem.
odakle ti sad pa taj podatak 9 sekundi ? i 8.7 nigde nisam nasao, samo 7.2 i 8.6 sek .. a na 400m jbga tako su pisali i to bez olaksavanja (vadjenja sedista itd. ) uglavnom kako god, ja se ne trkam i sl. ali tako su pricali iz nekog iskustva ljudi.
a kad stavis 16.1 na onoj listi ubrzanja to je daleko bolje od mnogo mnogo mocnijih i skupljih auta ..
e to je pitanje koje niko nema odgovor ! neki kazu 7.2 neki 8.6 ?!
a ja se istripovao da je tvoj taj 2.5, taj 2.0 nema sanse sem ako te drugar pusiti 50metara
Naravno da 2.0 nema sanse
Uff prognoze bas dosta variraju. Malo mi je to neverovatno da on sa 120KS ide 7.2 iako je dosta lagan, ovo 8.6 mi deluje verovatnije mada mi je to opet nekako puno, obzirom na osecaj koji sam ja danas imao kad sam ga cepao tu po ulici stvarno leti mali zvrk
Ali, ako stvarno ide 7.2, onda ni 2.5-16 protiv njega skoro da nema sanse jer on sa svojih 204 KS ide po katalogu 7.7 e sad kolicina (tezina) opreme kod jednog i drugog, kakve su gume i vozac, ovo, ono, sve je moguce
BTW Ovaj drugi 2.5-16 sa KAT i 195 KS ide jos gore, odnosno 8.4 sekunde
Comment