White SAXO VTS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • shonsy
    CBC Senator XXL
    • 11.05.2007
    • 1391
    • London/Beograd
    • Honda CBR 125R

    hehehe pa ja mu zato stalno dajem oduska jer bih na 180km\h potpuno ogluveo! Cenim da ce biti veoma zahebano izdrzati neki duzi put... Nego probaj ti njega malo i po gradu da vidis sto ce biti sreecaaan! Jel nameravas da stavis umesto katalizatora cev ili lonac koji ga imitira? A sto se tice zadnjih lagera...bedak! Najteze je majstorma kad moraju to da rade i svako ce ti dobro ruke naplatiti. Moraju da skidaju sve pozadi... Imas one sto Zverko preporucuje za vts-ove, pa vidi sa njim. Jbg ulozio si brda u tog malog!

    Comment

    • mishio
      CBC Senator XXL
      • 29.05.2007
      • 1204

      ovaj se ne cuje na autoputu, samo nije izolacija ko na mecki

      sto se kata tice, videcu ako moze da se otvori i samo sve povadi, ili cu staviti lonac kao sto je kat i samo jednostavno skinuti sondu iza kata, to englezi rade i nemaju problem

      a za zadnji trap, ****m li ga, meni je taj zadnji desni tocak malo imao nagib jos kad sam ga uzeo, samo sto mi majstor rekao kao teraj nije to nista mora malo da ima, sada je vec veci nagib i bio sam na trapu klima lepo
      to moram odraditi jbga, ali mi bas tesko pada da dam tolike pare za to ali sta da se radi, morace malo da seceka 1.3 mi i registracija

      Comment

      • mishio
        CBC Senator XXL
        • 29.05.2007
        • 1204

        prodje registracija danas, sad krecem u pohod na katalizator i zadnji trap ..

        sto se kata tice tu cu cevku, a za zadnji trap verovatno ce mi raditi micko kod macure ako ne, onda da nadjem sa nekog polovnjaka 106ice pa da skinem i stavim kod mene, samo sto ne znam jel treba samo od 106 Rally da gledam ili kako ?

        Comment

        • Vocko
          CBC Senator XXL
          • 25.04.2005
          • 4556
          • nBGd

          Sta hoces sa zadnjim trapom da radis, nisam shvatio ?

          Comment

          • mishio
            CBC Senator XXL
            • 29.05.2007
            • 1204

            pa posto mi je objasnjeno kako se menjaju lezajevi i kakav je to posao, razmisljam se dal je bolje da nadjem nekog stranca 106icu PUG rally i da skinem trap sa njega zadnji i stavim kod mene ..

            Comment

            • Vocko
              CBC Senator XXL
              • 25.04.2005
              • 4556
              • nBGd

              Pa sumnjam da je to ista laksi posao nego menjanje lezajeva, a i po tome kako pricas izmena lezaja je posao za NASA-u, u sta sumnjam.

              Uostalom sto bi se ti uopste zamarao sa time ? Oteras kod majstora i dovidjenja.

              A i taj trap sto skines, ko moze da ti garantuje da ce na njemu lezajevi da traju 50, 500 ili 5000km ?
              Uostalom mislis da ce to biti jeftinije resenje, tako nabudzeno ? A i koliko cesto, uopste, vidjas P106R ?

              Comment

              • mishio
                CBC Senator XXL
                • 29.05.2007
                • 1204

                pa raspitaj se malo da cujes koliko je zajebano... ima 4 lezaja, cena u ovlascenom je 55evra za lezajeve, a ruke od 200-250evra zavisi koliko je zaribalo
                znam za to da ti delovi koji se stave sa drugog auta isto ne moze niko da garantuje koliko ce trajati ali je dosta manji posao, mada sam sam blizi da menjam lezajeve . ..

                sto se 106rally tice, ima ih u oglasima 3x u delovima se prodaju

                inace zadnji trap je glavna boljka, receno mi je i pre nego sto sam gledao saxa, al jbga, sta da se radi, mora da se menja

                savin mi je trazio od 220-250evra za lezajave, ovih dana cu da odem na jos 2 mesta ponude da dobijem pa da vidim sta je raditi..

                Comment

                • Vocko
                  CBC Senator XXL
                  • 25.04.2005
                  • 4556
                  • nBGd

                  Koliko za zamenu lezajeva ?!??!????!??
                  Pa sta su to toliko zakomplikovali, majku im francusku...

                  I dalje ne mogu da verujem u to sta citam... Ako ti nije problem ukratko ili makar odokativno da napises kako se menjaju lezajevi stvarno me zanima.

                  Comment

                  • mishio
                    CBC Senator XXL
                    • 29.05.2007
                    • 1204

                    pa treba od prilike ceo dan da se radi.. skida se ceo zadnji trap, najveci problem je sto je to sve uglavnom zapeklo i satim treba da se dodje do zamene, pa je isto problem jer mora strugar da radi isto, jer se razjede taj neki deo koji ne znam kako bih objasnio sem rukama , i mora da se napravi kao neki prsten na koji ce novi lezaj doci, da se ne desi i sa novim isto .. uglavnom posao jako zajeban
                    kazu da strugar uzima oko 50evra za svoj deo, da retko koji trapadzija oce to da radi, Micko sto kod Macure radi nece ni da naplati ako cu i ja da odvojim dan za druzenje jer kaze izgubis ceo dan, glupo je naplatiti a nisi nikakav ozbiljan posao uradio ali najjeftinije sto sam cuo je da 200evra izadje je moj majstor meni predlozio da mi preporuci coveka, ovlasceni je tu oko 250e, i moram da zovem lika sto mi je milanche dao da vidim i sa njim

                    ma idi, francuzi jbga, kazu da je to najveca boljka tih vozila al sta da se radi jbga
                    sve mu oprastam kako ide

                    Comment

                    • TurboCharger
                      CBC Veteran
                      • 30.05.2007
                      • 153
                      • BG, Resnik

                      Mozda se tripujem ali mislim da svi koji su imali i koji imaju VTS-a ulazu mnogo...jel se to kvari toliko ili se meni cini ?

                      BTW, ovo pitam posto planiram da ga uzmem jednog dana...

                      Comment

                      • mishio
                        CBC Senator XXL
                        • 29.05.2007
                        • 1204

                        nemam tih iskustava .. nisam imao nijedan kvar, sem evo trap zadnji, mene jedino sta je kostalo a to bi me svaki auto kosta je odrzavanje, sto je normalno, gume, veliki servis, alarm to me je izulo, inace nisam imao da kucnem nikakav kvar ..

                        jedino eto zadnji trap sto me zadesio, ali jbga mora nesto ne moze nista ..
                        cujem da cesto ljudi pucaju na odrzavanje vtsova, verovatno ono koliko para toliko muzike, uzmes vts za 4800e naravno da moras da ulozis, sto je normalno, a ko ga uzme za 5500-6000e taj za te pare mora da bira i da nadje dobar primerak .. moj je davno presao tu cifru

                        danas sa vozio ceo dan bratovog hyundai coupea 2.0, znaci pre saxa taj auto je u mojim ocima kidao kako je isao, sto zbog izduva, osecaja, ali sad mi nekako posle saxa sve sporo, c klasa 200kompressor sa 120kW mi nekako lenja, mada pri vecim brzinama saxa pada naspram kompresora.

                        Comment

                        • TurboCharger
                          CBC Veteran
                          • 30.05.2007
                          • 153
                          • BG, Resnik

                          Pa dobro, to je ok...
                          Pa ja i planiram da dam oko 5500-6000 a ne da uzmem rupu bez dna...

                          A da ide, IDE

                          Comment

                          • mishio
                            CBC Senator XXL
                            • 29.05.2007
                            • 1204

                            pa to, uzmes tako, ili ako naletis neki jeftiniji da nije gazen itd, i ulozis sta treba i vozis se da valja ...

                            ja bih mog spustao, gledam ga danas dok sam vozio hyundaia sa strane fali mu par cm dole, al jbga, kakvi su nam putevi i gde sve vozim nemam srca da spustam

                            Comment

                            • Kanarinac
                              CBC Senator XXL
                              • 08.10.2004
                              • 2870
                              • BG,Weedikovac

                              Evo ti Ziletov broj 0637666400.Pitaj ga kolko shta pa ako ti odgovara teraj kod njega.On vozi 106 rally. a i nije mu prvi saxo kog radi
                              BTW ne znam dal si ga zvao vec.

                              A to da stavljash polovan trap ti ne treba,jer sad mozhe da deluje ok za 4000-5000km da se razhebe i nishta nisi uradio.Tako da bolje novo da uradish i da te ne boli glava.

                              I love my

                              Comment

                              • mishio
                                CBC Senator XXL
                                • 29.05.2007
                                • 1204

                                e njega mi je i milanche dao zvacu ga thx

                                ma da i ja sam pre tome da uradim novo ..

                                Comment

                                Working...
                                X