Novi clan Chibby i moj Audi 80

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TETAK
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 3034
    • Čačak, Srbija

    #16
    U pravu si Zveri i meni se to dešavalo!Taj deo takodje može da se nadje na otpadu!Mislim da tebi nije daleko mesto Blace, a tu ima jedan od najvećih otpada u Srbiji!
    Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

    Comment

    • Chibbyka
      CBC Član
      • 28.11.2007
      • 71
      • Jagodina

      #17
      ok za automat! Raspitacu se za nov ili za neki polovan.
      Čibi tvoj auto je jako lep i nemoj ga puno budžiti.Predlažem ti nabavku fabričkog spojlera (model Audo 80S) koji ide u boju automobila i odradjen je u vazdušnom tunelu tako da je optimalan.On može da se pronadje na svakom boljem otpadu.Meni lično smeta i ona mala antenica za radio, na zadnjem krilu.Predlažem ti montažu antene na zadnjem delu krova(kao kod Golfa GTI) koja odlično izgleda!
      Pozdrav druže i nemoj zameriti na sugestijama!
      Naravno da ti ne zameram na sugestijama i uopste nemam nameru da ga budzim, vec neke stvari da sredim koje sam vec ranije spomenuo. Inace ovako kako sada izgleda, takvog sam ga i uzeo od tipa koji ga dovezao iz strangerhood-a i takav mi se i svidja najvise. Jos jedna stvar. Zbog niskoprofilnih guma (185 60 14) cini mi se da je malo nizi i sa lakocom zakacim pri nekim prelazima preko neravnina. Da li da mu uzmem 185 70? Ili je stvar u oprugama?
      Idiots authority, promising equality, so where is the land of the free... STOP IT YOU'RE KILLING ME

      Comment

      • zverko
        CBC Senator XXL
        • 19.08.2005
        • 7085
        • BGD
        • Audi A4

        #18
        pazi vamo, ja te krstim a ti prdis... nema veze automat vec plastican salter. to se kupuje polovno. vidim tamo si trazio eMu opruge, koj ce ti opruge kad se to ne menja bre nikad osim ako neces da ga spustas pa uzimas neki KIT. ako ti auto mnogo stosuje kad prelazis preko neravnina onda su amotri iscureli i treba da promenis uliske samo. trci tamo kod ema u radnu i prepravi post. dakle, ne treba ti automat vec salter(kupujes polovan) u Blacu ima 101%, ne trebaju ti opruge nego ulosci amortizera i eventualno stos gume posto su 100% propale. pogledaj na poklopcu rezrvoara st5a pise, koje dimenzije guma fabrika preporucuje za taj model. mislim da mozes i na 15" da ides. i ok, mali amortizercici za gepek. ti rece da se tesko otvara ili nece da drzi poklopac, sta je od ta dva? ako se tesko otvara tj da kazemo da je tvrdo a drzi onda je sve ok. ne valj ako su mekani tj ako se lako otvara i ne drzi nego mora da se pridrzava rukom.
        deutsche gemacht-gut gemacht...

        Comment

        • Chibbyka
          CBC Član
          • 28.11.2007
          • 71
          • Jagodina

          #19
          Originally posted by zverko
          pazi vamo, ja te krstim a ti prdis... nema veze automat vec plastican salter i deo na njemu koji pritiska prekidac na automatu. to se kupuje polovno. vidim tamo si trazio eMu opruge, koj ce ti opruge kad se to ne menja bre nikad osim ako neces da ga spustas pa uzimas neki KIT. ako ti auto mnogo stosuje kad prelazis preko neravnina onda su amotri iscureli i treba da promenis uliske samo. trci tamo kod ema u radnu i prepravi post. dakle, ne treba ti automat vec salter(kupujes polovan) u Blacu ima 101%, ne trebaju ti opruge nego ulosci amortizera i eventualno stos gume posto su 100% propale. pogledaj na poklopcu rezrvoara st5a pise, koje dimenzije guma fabrika preporucuje za taj model. mislim da mozes i na 15" da ides. i ok, mali amortizercici za gepek. ti rece da se tesko otvara ili nece da drzi poklopac, sta je od ta dva? ako se tesko otvara tj da kazemo da je tvrdo a drzi onda je sve ok. ne valj ako su mekani tj ako se lako otvara i ne drzi nego mora da se pridrzava rukom.

          ok Skontao sam. Ima tu mnogo stvari koje ne poznajem, konkretno lupio sam za opruge i ostao ziv A i ta terminologija mi bas nesto ne ide. Shalteri, stos gume(valjda ih neki zovu pogace)... Gepek se otvara ali tesko i ne mora da se pridrzava. Ipak sam mu tamo napisao za Shalter pa ako ima nesto, javi ce se. Da ne ispadne da se zahvaljujem stalno ali hvala za trud!
          p.s.A ulosci amortizera? Sta mu je to? Ceo amortizer ili sta? A ako stavim 15" jel moram i felne da menjam? Ja sam ti ko oni klinci koji postavljaju po 100 pitanja u minuti i ne cekaju odgovore!
          Idiots authority, promising equality, so where is the land of the free... STOP IT YOU'RE KILLING ME

          Comment

          • zverko
            CBC Senator XXL
            • 19.08.2005
            • 7085
            • BGD
            • Audi A4

            #20
            nije problem ako ne znas kao ni da pitas, za to postoji CBC. jeste da si "curan" ali nema veze oprosteno ti je

            pazi vako, ne znam sta podrazumevaju pod pogacama, verovatno solje amortizera ali ja sam mislio na gume koje se navlace na osovinu amortizera. stite amorte od vlage i prljavstine, neko ih zove i brisaci i kaze da sluze i kao granicnici da amorti ne probiju. salter mozes da vidis kad podignes onu kozicu ispod rucice menjaca. bele boje, plastican. gepek ti je ok, ako je samo u pitanju tvrdoca otvaranja a ne da negde zapinje, kaci, ne zatvara se lepo mora da se tresne i to, ne diraj nista. ako kod tebe nikad nisu menjani amorti onda se samo promene ulosci, patrone ne ceo amortizer ovo vazi za napred, pozadi se menja ceo. kako ti se ponasa auto po krivinama, da li se naginje, da li lupa pozadi i skace? da li trese i skace kad oces da ga "potpises"?
            deutsche gemacht-gut gemacht...

            Comment

            • TETAK
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3034
              • Čačak, Srbija

              #21
              Tebi su točkovi 14" ,a ako želiš da postaviš točkove od 15" naravno da u kompletu mora da uzmeš felne i gume.Audi sa 15-ticama odlično izgleda tako da se ta konverzija isplati pogotovo ako u dil ubaciš tvoje komplet točkove i ostalo doplatiš!
              Što se tiče dimenzija guma pogledaj u tehničkom uputstvu ili na poklopcu rezervoara gde su navedene dimenzije pneumatika kao i podatak o pritisku vazduha u njima!
              Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

              Comment

              • Chibbyka
                CBC Član
                • 28.11.2007
                • 71
                • Jagodina

                #22
                Originally posted by zverko
                nije problem ako ne znas kao ni da pitas, za to postoji CBC. jeste da si "curan" ali nema veze oprosteno ti je

                pazi vako, ne znam sta podrazumevaju pod pogacama, verovatno solje amortizera ali ja sam mislio na gume koje se navlace na osovinu amortizera. stite amorte od vlage i prljavstine, neko ih zove i brisaci i kaze da sluze i kao granicnici da amorti ne probiju. salter mozes da vidis kad podignes onu kozicu ispod rucice menjaca. bele boje, plastican. gepek ti je ok, ako je samo u pitanju tvrdoca otvaranja a ne da negde zapinje, kaci, ne zatvara se lepo mora da se tresne i to, ne diraj nista. ako kod tebe nikad nisu menjani amorti onda se samo promene ulosci, patrone ne ceo amortizer ovo vazi za napred, pozadi se menja ceo. kako ti se ponasa auto po krivinama, da li se naginje, da li lupa pozadi i skace? da li trese i skace kad oces da ga "potpises"?
                Za pogace je verovatno to sto ti kazes, a za te gume koje se navlace na osovinu amortizera nisam nikada cuo ali kapiram sada i videcu sa majstorom sta kaze. I za salter mi je sada jasno pogledacu to uskoro, nadam se da nije problem da se podigne ona koza sa menjaca!
                Mislim da mi auto lezi u krivinama ok mada ga ja i ne ganjam nesto preterano! Pozadi je malo bucniji malo se jace osecaju i cuju prelazi preko rupa i cuje se neko skicanje i pretpostavljam da su te gume u pitanju (solje ili ti granicnici) a cini mi se da je i jedan amort pokazao malo ulja. Mislim da ne skace preko rupa a kada se potpisuje ponasa se ok, nema toga sto ti navodis.
                Tebi su točkovi 14" ,a ako želiš da postaviš točkove od 15" naravno da u kompletu mora da uzmeš felne i gume.Audi sa 15-ticama odlično izgleda tako da se ta konverzija isplati pogotovo ako u dil ubaciš tvoje komplet točkove i ostalo doplatiš!
                Mislim da cu ipak da stavim 185 70 14 tako da ostane na mojim felnama jer mi se extra svidjaju
                Idiots authority, promising equality, so where is the land of the free... STOP IT YOU'RE KILLING ME

                Comment

                • shonsy
                  CBC Senator XXL
                  • 11.05.2007
                  • 1391
                  • London/Beograd
                  • Honda CBR 125R

                  #23
                  Originally posted by Chibbyka
                  Mislim da cu ipak da stavim 185 70 14 tako da ostane na mojim felnama jer mi se extra svidjaju
                  Daj nemoj da zezas...pa de ces bre tu debljinu, to su klasicne balonjare. To je za penzose kojima svaka rupa pridaje bolove razne vrste. Za nas treba da bude, tvrdo, nisko, bucno i sto vece(mislim na felnu)! Jbt pa ja sam na klija stavio 16ice sa gumom 195/45, a ti na tolki auto 14''... Veruj mi mnooogo ce ti se vise svidjati neke 16ice ili 17ice! 100%

                  Comment

                  • TETAK
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 3034
                    • Čačak, Srbija

                    #24
                    Nemoj nikako da ideš na te /70, jer ćeš na račun nešto malo veće udobnosti izgubiti vozne karakteristike.Ovde pre svega mislim na ležanje u krivinama, kočenje, upravljivost, ubrzanje.....
                    Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                    Comment

                    • jevrem
                      CBC Senator XXL
                      • 04.11.2006
                      • 948
                      • Smederevska Palanka
                      • A4 2.0TDI quattro

                      #25
                      Gde ces na /70 pa ja te gume imam na mom Renault kangoo, koji je teretno vozilo.
                      Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
                      Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks

                      Comment

                      • Chibbyka
                        CBC Član
                        • 28.11.2007
                        • 71
                        • Jagodina

                        #26
                        Dobro. Aj mi recite kakao da mu podignem zadnjicu malo. Previse je nizak! Kada je pun, moram sa puno opreza da prelazim preko malkice vecih izbocina! Vece felne ili sta???
                        Idiots authority, promising equality, so where is the land of the free... STOP IT YOU'RE KILLING ME

                        Comment

                        • shonsy
                          CBC Senator XXL
                          • 11.05.2007
                          • 1391
                          • London/Beograd
                          • Honda CBR 125R

                          #27
                          Vece felne ce ti samo pogorsati situaciju, vise ce ti kaciti. U stvari, ne zavisi od velicine felne vec od duzine precnika felne + gume. Recimo tocak koji ima felnu od 16" sa gumom 195/45 je iste velicine kao 14" sa 185/65. Na to obrati paznju. Inace, auto mozes da podignes kupovinom duzih opruga. Znas da ljudi spustaju kola tako sto seku, sabijaju ili kupuju fabricki kratke opruge... a kod tebe je obrnuta situacija. S tim sto oni moraju da menjaju i amortizere, a ti ne moras. Dakle ako su ti amorti ipak u redu, ali jednostavno ne trpe veci teret, onda samo kupi duze opruge i podici ces ga.

                          Comment

                          • TETAK
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 3034
                            • Čačak, Srbija

                            #28
                            Prvo proveri kakve su ti opruge, odnosno da li su orginalne ili možda skraćivane!Postojao je S(sport) model koji je imao fabrički manji klirens od standardnog modela!
                            Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                            Comment

                            • miloica
                              CBC Član
                              • 14.08.2006
                              • 52
                              • N>BGD

                              #29
                              Originally posted by shonsy
                              Vece felne ce ti samo pogorsati situaciju, vise ce ti kaciti. U stvari, ne zavisi od velicine felne vec od duzine precnika felne + gume. Recimo tocak koji ima felnu od 16" sa gumom 195/45 je iste velicine kao 14" sa 185/65. Na to obrati paznju. Inace, auto mozes da podignes kupovinom duzih opruga. Znas da ljudi spustaju kola tako sto seku, sabijaju ili kupuju fabricki kratke opruge... a kod tebe je obrnuta situacija. S tim sto oni moraju da menjaju i amortizere, a ti ne moras. Dakle ako su ti amorti ipak u redu, ali jednostavno ne trpe veci teret, onda samo kupi duze opruge i podici ces ga.
                              1. Nije ista visina te 16 i 14, razlika je 1cm
                              2.Kupovina duzih opruga ?
                              Sumnjam na dotrajale amortizere
                              Kosta

                              Comment

                              • shonsy
                                CBC Senator XXL
                                • 11.05.2007
                                • 1391
                                • London/Beograd
                                • Honda CBR 125R

                                #30
                                da razlika je 1 cm al u korist ovih od 14".
                                Pa duze opruge, sto?! To kod nas nije moda ali na zapadu podizu sve zivo na taj nacin. Imas na you tubu razne klipove pa baci pogled. A sto se tice amortizera, to sam i ja mislio ali sam se onda setio da je na Zverkovo pitanje odgovorio kako nema problema, da niti trese niti ljulja... Te sam zato rekao: "Dakle ako su ti amorti ipak u redu..."

                                Comment

                                Working...
                                X