Konačno je legao i petostepeni menjač.
Prvi utisci i nisu toliko loši. Ima malo kraće brzine, pa je ubrzanje na benzinu osetno bolje, dok se na plinu ne oseti skoro ništa... Baš lagano ulazi u sve brzine i malo je lepši osećaj voziti sa ovim menjačem. Za petu ima snage iako sam mislio da neće imati. Malopre sam ga vozio po autoputu 140Km/h i milina petom. Samo mi se čini da preko toga neće da ubrzava, ali mi ni ne treba više...
Toliko za sada.
Ma znam ja da može da se razvuče četvrtom (i u fabričkoj knjižici piše da se maksimalna brzina postiže u četvrtoj), ali ovo mi je puna kapa. Ne treba mi više.
Definitivno je lepše voziti sa 5 brzina. U 5. može da se opušteno ubaci već na 70Km/h. Zadovoljan sam.
Dobro, nije sve savršeno... Ponekad malo huji u trećoj brzini, ali ništa strašno...
Sinoć sam primetio da mi zadnja desna guma kači rub kada je pun auto.
Nije mi jasno kako se to ranije nije dešavalo?
Sinoć nas je bilo četvoro, a ranije sam vozio i po petoro + pun gepek i nije kačilo...
Felne imaju fabrički ET (49), a gume su 175-ice...
Sutra ću proveriti. Prednji amortizeri su mi loši i njih sam planirao da menjam, ali zadnji bi trebali da budu dobri, nisu mnogo prešli od kako su menjani zajedno sa oprugama...
To je mana kada voziš stari auto. Ne znaš šta ćeš pre da mu menjaš.
Možda na leto padne osveženje motora.
Comment