@kill
Ako stvarno nisi mislio zlonamerno onda izvini
ali stvarno ne bih da piskaram koliko je i sta placeno iz prostog razloga sto ce neko da se nadje pametan i da kaze za te pare mogao si avion,kamion...a opet znas i sam kakvo je vreme danas ,neko nema para leba da jede a mi se sad ovde sprdamo sa tim kako sam ovo platio ovoliko i onoliko,ma ja dok sam pakovao auto kupio sam jos dva ista za delove itd.
Nekako mi je to malo glupo da bi bilo opste javno
Sto se tice delova yebemli ga da li je to mnogo ili malo,znas kako ja gledam na to!? Do sad sta god sam menjao na autu manje vise bili su delovi iz prve ugradnje i sad pazi,taj auto je pre mene unistavalo 4-5 ljudi i on je preso 300.000-400.000 mozda i vise,a mozda i manje ne bitno bitno je da je on gazen i akan kod svakojakih vlasnika.Ako je taj original deo izdrzao toliko treba procentualno izracunati da li ces stednjom na novom delu ne kupivsi original uspeti da predjes toliko kilometra takve voznje
Ja prilicno brzo vozim uvek i svuda i volim da se "zezam" sa kolima pa mi se nesto ne svidja zamisao da mi se taj neki kineski deo polomi,otkaci...prilikom mojih egzibicija. Ja auto nisam vozio nekoliko meseci pa zato sto nisam imao para da kupim sve to sta treba ali pre cu da ga gledam na parkingu nego da imam glavu u torbi. Nije ovo bas bukvalno receno ali ljudi mnogo stede na svojoj bezbednosti pa im sve zvuci nekako skupo,glupo...
Surova realnost!
@dario
Prvo i osnovno jeste to da moras da se naoruzas zivcima,podizanje mrtvaka je mnoooogo mukotrpan posao i zahteva dosta para. Moj ti je savet nemoj nista da budzis van fabrickih normi jer to odlazi u beskrajnost. Kad ga spakujes onako fabricki e onda mozes da se raspitujes oko budzinga sta,gd,koliko itd.
Ako stvarno nisi mislio zlonamerno onda izvini

Nekako mi je to malo glupo da bi bilo opste javno

Sto se tice delova yebemli ga da li je to mnogo ili malo,znas kako ja gledam na to!? Do sad sta god sam menjao na autu manje vise bili su delovi iz prve ugradnje i sad pazi,taj auto je pre mene unistavalo 4-5 ljudi i on je preso 300.000-400.000 mozda i vise,a mozda i manje ne bitno bitno je da je on gazen i akan kod svakojakih vlasnika.Ako je taj original deo izdrzao toliko treba procentualno izracunati da li ces stednjom na novom delu ne kupivsi original uspeti da predjes toliko kilometra takve voznje

Ja prilicno brzo vozim uvek i svuda i volim da se "zezam" sa kolima pa mi se nesto ne svidja zamisao da mi se taj neki kineski deo polomi,otkaci...prilikom mojih egzibicija. Ja auto nisam vozio nekoliko meseci pa zato sto nisam imao para da kupim sve to sta treba ali pre cu da ga gledam na parkingu nego da imam glavu u torbi. Nije ovo bas bukvalno receno ali ljudi mnogo stede na svojoj bezbednosti pa im sve zvuci nekako skupo,glupo...

Surova realnost!
@dario
Prvo i osnovno jeste to da moras da se naoruzas zivcima,podizanje mrtvaka je mnoooogo mukotrpan posao i zahteva dosta para. Moj ti je savet nemoj nista da budzis van fabrickih normi jer to odlazi u beskrajnost. Kad ga spakujes onako fabricki e onda mozes da se raspitujes oko budzinga sta,gd,koliko itd.
Comment