yugo 2.0 16v

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • starac vujadin
    CBC Senator XXL
    • 27.08.2005
    • 2617
    • Stari grad

    #31
    Year
    1991-1993 1993-1995
    Tipo I Tipo II

    Engine Specifications

    Engine Position Front
    Engine alignment Transverse
    Bore * stroke 84 * 90 mm
    Cylinders 4 in line
    Valve Gear DOHC
    Valves per Cylinder 4
    Cylinder head Aluminium alloy
    Displacement 1,995 cc
    Coolant Water
    Compression ratio 10.5
    Fuel system Electronic multipoint fuel injection and ignition
    Maximum power 148 bhp/107 kW 139 bhp/102 kW
    Power Peak 6,250 rpm 6,000 rpm
    Maximum Torque 177 Nm 180 Nm
    Torque Peak 5,000 rpm 4,500 rpm
    Catalytic converter Yes
    Aspiration Unleaded 98 RON
    Power-weight ratio 128.70 bhp/ton (93.04 kw/ton) 120.45 bhp/ton (88.39 kw/ton)
    Specific Output 74.19 bhp per litre (53.63 kW per litre) 69.67 bhp per litre (51.13 kW per litre)

    Comment

    • Aki
      CBC Senator XXL
      • 04.08.2006
      • 1133
      • Beograd
      • Yugo 1603, Yugo 1301

      #32
      Ne kontam sto je to sa motorom toliko bitno. Svuda ista prica za taj natipis. Ja mogu samo da kazem svaka cast za odradjen posao oko ubacivanja motora i "pravog" izgleda auta spolja, bilo bi lepse da je vise ovakvih kod nas.
      "Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
      - Lousie Smith

      Comment

      • TurboCharger
        CBC Veteran
        • 30.05.2007
        • 153
        • BG, Resnik

        #33
        Jel si prevario skoljku ? Kakva ojacanja ima ?

        Inace, mnogo lep yugic, jako lepo i kulturno sredjen...

        Comment

        • F I K I
          CBC Član
          • 12.01.2008
          • 63
          • zemun

          #34
          tuto sam kupio nov 2005 god

          auto je komplet ojacan napred od vrata

          na skoljci sam prepravljao krak gde se nalazi yugov nosac,deo kraka nema jedno 10 12 ccm ali je pojacana plocom 6 mm tako da negubim na slaboci kraka.smetalo je pumpi za vodu tj. remenici koja je pravljena i upustena ka motori.

          jedan deo koji nije vazan toliko za karoseriju ,posto mu je auspuh napred morao sam malo donji deo da odsecem tj gde se na fabrickom jugu kaci tranverzna,i posto je velik motor hladnjak je isao u vezni lim.mnogo je skuceno ali lepo izgleda.

          sto se tice trzista na 2.0 16 v svakom pise da ima 107 kw u saobracajnoj
          ima razlike od godista motora i trzista.jacina motora za nemacko trziste i za trziste italije pise isto ali ima razlike u par konja 1/10.
          moj je pravljen za italijansko pa je isao u nemacku tako pise na vlasnickom listu.

          starac vujadin

          ono sto pise je za 1.8 i 2.0 16v ima razlike da li je boshov i magnetimareli ubrizgavanje
          hvala momci

          Comment

          • Manfred
            CBC Senator XXL
            • 04.08.2007
            • 905
            • Beograd

            #35
            jel ti viri malo prednji levi tocak napolje zbog duze poluosovine?

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #36
              Ne odredjuje duzina poluosovine koliko ce tocak izaci napolje. Ona moze samo da prihvati taj prostor ili mora da se preradjuje.
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • starac vujadin
                CBC Senator XXL
                • 27.08.2005
                • 2617
                • Stari grad

                #37
                ono sto pise je za 1.8 i 2.0 16v ima razlike da li je boshov i magnetimareli ubrizgavanje
                Ne - to su specifikacije za 2.0 16v. Lepo pise. 1.8 16v je imao 138ks. To sam napisao da se ne smarali oko ne toliko bitnih stvari, pa nisam ni komentarisao.

                Comment

                • Manfred
                  CBC Senator XXL
                  • 04.08.2007
                  • 905
                  • Beograd

                  #38
                  meni se chini da viri, tachnije josh nekima se "chini" da viri i da vuche auto u tu stranu, moje mishljenje je da je zbog poluosovine, ali ja nisam toliko potkovan znanjem da bih znao zbog chega je.

                  Comment

                  • Aki
                    CBC Senator XXL
                    • 04.08.2006
                    • 1133
                    • Beograd
                    • Yugo 1603, Yugo 1301

                    #39
                    Kako moze da vuce zbog poluosovine? Sto rece eM, ona se prilagodjava i ulazi u menjac koliko moze.
                    "Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
                    - Lousie Smith

                    Comment

                    • F I K I
                      CBC Član
                      • 12.01.2008
                      • 63
                      • zemun

                      #40
                      polu osovine su skracene obe ne znam tacno koliko ali dosta sigurno.ne mogu da se setim.

                      imam 3 polu osovine jedna izlazi tacno iz menjaca ova druga je centralna koja izlazi iz menjaca na koju se nastavlja ta treca da kazemo

                      kad sam motor ubaci i namontirao nosace onda sam merio kolike trebaju poluosove da se skrate.

                      Comment

                      • Manfred
                        CBC Senator XXL
                        • 04.08.2007
                        • 905
                        • Beograd

                        #41
                        ma ajd nebitno.. super ti je auto, samo napred i josh malo izbushi one diskove ne koche kako treba. a chuo sam da mogu i doboshi da se bushe, bolje se hlade pa bolje koche.

                        Comment

                        • TOKYO
                          CBC Senator XXL
                          • 17.07.2006
                          • 1696
                          • Beograd- NBGD

                          #42
                          @F I K I

                          Svaka cast na projektu,odlicno odradjeno!

                          P.S Gledaj malo da promenis nacin pisanja....,skroz je nepovezano pa se tesko cita??
                          MY ex RWD Alfa
                          Drift & Donuts & Track

                          Comment

                          • V-Tec
                            CBC Senator XXL
                            • 30.06.2006
                            • 1615
                            • Beograd
                            • '89 Civic d16a6

                            #43
                            Ne verujem svojim ocima da je taj motor stao u yuga!

                            P.S.Sta napadoste coveka za tu deklu, neka pise i "Tuning by Mile Patak" , bitno je da je to 2.0 16v i da auto ide kao blesav.

                            P.S.S.Kolika mu je max brzina?Ubrzanje do 100km/h?
                            shuto-expressway.com

                            Comment

                            • F I K I
                              CBC Član
                              • 12.01.2008
                              • 63
                              • zemun

                              #44
                              maximalno sto sam ga vozio je oko 220 ,isao sam iza bmw.535.nisam smeo vise da ga stiskam ali mislim da je to kraj.auto strasno dobro ide od 100 do 170.
                              ubrzanje ne znam koje je od prilike oko 6 ili 7 s.

                              hvala momci

                              Comment

                              • Laki GSi
                                CBC Senator XXL
                                • 15.10.2006
                                • 2426
                                • Beograd-Vozdovac

                                #45
                                Ma ovaj jugic je keva,stvarno svaka cast po drugi ili treci put!?
                                Uzivaj ti u voznji ove tvoje sprave kako tebi najvise prija ,a da li je motor by ferari to je nebitno jer je sve to jedan fiat!!!

                                Boli te qrac sta drugi pricaju,ti ga vozis i znas sta ti odgovara na njemu tako da neke dobre navike netreba menjati!
                                Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

                                Comment

                                Working...
                                X