Ajde ima Kani moj broj a ako nema poslacu mu na PM ili tebi licno,imam ja DVD-eve koliko treba, a za mokrenje, pa neznam bas imam jaku besiku,a i dvoriste,mogu da soram gde ocu...
Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka
Cestitam na kupovini
Ako moze samo jedna informacija kad je kupljen, mislim kad ste bili u Nisu?
Jer mi se ucinilo da sam ga video na auto pijaci pre dve nedelje kad sam sa milannikom isao na mini skup u Nisu. Ja mu kazem vidi ga ae86, a on me ubedjuje ma nije, kaze nisi lepo video.
Zelim ti da se lepo navozas sa njim sto pravo sto po strani
@ Hypersonic Taj crveni je vozio momak sa NBGD-a inace frizer, uradio generalnu motora full i prodao ga liku u Pancevu,covek koji ga je kupio ga je prefarbao u crno (kaze lepse mu tako) i skoro ga je prodao drugaru koji mislim da takodje prodaje taj auto sad.Nesto mi tu nije bas...
Taj motor kada smo ga gledali je radio na 3 cilindra i bio mu je sjeban protokomer. Sto se tice limarije bio je u predobrom stanju, cak je i unutrasnjost bila u dosta dobra. Iz kog razloga se toliko vlasnika izmenjalo nemam pojma, osim da ljudi ne znaju sta imaju kod sebe. Pogotovo taj Pancevac
Nakon duge potrage i pomoci prijatelja sa raznih krajeva nase zemlje Srbije konacno u mom vlasnistvu nasla se AE86-ica. Auto je 1985. god. presao 190 i kusur hiljada, u savrsenom stanju s obzirom koje je godine proizveden i besprekorno je odrzavan. Do sad imao dva vlasnika,jedan u Svajcarskoj do 97, a drugi od 97 pa do 2008 u Srbiji , i evo ja sam treci neracunajuci preprodavca koji se tu nasao par dana onako usput. Kao sto rekoh u vrlo vrlo dobrom je stanju pocev od limarije pa do motora koji je posebna prica. Motor je 4AGE standardni njen, 1.6 16v twin cam, 115HP , radi kao sat i vuce kao LUD svojih 900 i kusur kila, vrti se inace do 7500 ,eh kako to dobro zvuci zar ne? Nema servo volan,nema abs, i ostale skracenice,nema elektro podizace,ima fabricke alu felne 14", P.S. Veliko HVALA Igoru (Kick) i Maretu iz Nis na pomoci i pronalasku auta, i naravno Bokiju Kurbaliji na drustvu u putesestviji po Srbiji.
Pozdrav i dobrodošao u klub AE86!
Samo jedno prijateljsko upozorenje. AE86 iz 1985. godine za evropsko, a samim tim i švajcarsko tržište _NEMA_ LSD. Prvo nađi nekog slupanog novijeg godišta, prebaci kompletan zadnji diff, pa onda vežbaj, ovako možeš jako loše da se provedeš.
Ja inače vozim Levina iste boje, 1987, 151k km, 124KS.. Ako nađem jeftino TRD-ov LSD na i-beju, možda ti i prodam moj ako si zainteresovan. Inače mislim da je grehota ovako izbalansiran auto kidati po driftu kada je rođen za uživanje po krivudavim i uskim putevima.
Hvala hvala,samo mala ispravka auto inace ima LSD,ako je stigao iz swice nemora da znaci da je za to trziste,znam da u manualu pise da model za svajcarsko i evropsko trziste nemaju LSD ali eto,ko ce ga znati odakle je dosao tamo,elem auto nisam namenio samo za drift nego sa svakodnevnu voznju i mnogo mi se svidja kako se auto ponasa po krivinama i uopste u voznji. A par puta po neki drift nece da mu skodi...
Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka
Hvala hvala,samo mala ispravka auto inace ima LSD,ako je stigao iz swice nemora da znaci da je za to trziste,znam da u manualu pise da model za svajcarsko i evropsko trziste nemaju LSD ali eto,ko ce ga znati odakle je dosao tamo,elem auto nisam namenio samo za drift nego sa svakodnevnu voznju i mnogo mi se svidja kako se auto ponasa po krivinama i uopste u voznji. A par puta po neki drift nece da mu skodi...
Pa pazi, dovoljno je da je u svojoj dugoj istoriji imao jednog ludog vlasnika koji ga je apgrejdovao, ili naručio to kao dodatnu opciju pri kupovini. Šta da ti kažem nego uživaj u krivinama, znam kako je meni bilo kad sam tek uzeo auto .
I jedno pitanje, kod tebe je crveno na 7500, a ne na 7700? Ima one žute crte, jedva sam ih prebrojao, slabo se razlikuju od crvenih.
Pozdrav!
p.s.
Proveri ulje u diffu, prosečan srpski vlasnik (pritom ciljam na prethodnog, ne na tebe) nema pojma da se to ikada menja, a može da te košta skupih zadnjih lagera, i ne samo njih.
bravo cvrle za auto super je ,,a i auspuh je extra
ali tvoja faca na auto putu kad si video 7500 u drugoj je nezaboravna,, kao i sam put tamo i nazad...
kao sto tokiyo kaze ne na kosutnjaku trenirati nije on za drift ...
AUTO JE EXTRA ja sam se odusevio detaljima koji nisu jasni kako su tako dobro ochuvani
cvrle uskoro pochinje sa treninzima zajedno samnom ide sezona jos malo,,,nadam se da ce ove godine biti jos novih driftera ..kome treba neka pomoc nek se javi rado cu mu pomoci koliko mogu.. bar oko saveta jer mislim da mu mogu u tome dosta pomoci ...
ako uspem da napravim neki jos bmw mozda pochnem i chasove da drizim na stazi za drift kao i sto rade holandjani..ne moj pogresno da me svatite
Nekoliko puta do sada sam video ovakav isti, samo crveni ae86 kod mene u kraju, sa BG tablama...A znam i za dva (plavi i beli) koji stoje na Zvezdari kod groblja(ulica Severni Bulevar), jedan ima jap style izduv i leteci alu spojler, mada se razlikuju od ovog Cvrletovog po stopovima...
@ Snejk Tvoja pomoc i iskustvo ce mi dobro doci ako budes imao vremena ponekad, ili bar saveti,hvala ti puno na tome. Poznavajuci sebe jako puno vodim racuna o kolima i trudim se da se sve odrzava besprekorno tako da cu da zamenim i ulje u diffu uskoro, prvo sam krenuo od nekih osnovnih stvari, svecica, filtera, ulja, plocica , diskova, krajeva spona... pa polako ostalo.
Kazaljka na satu krece u zuto od 7300 a u crveno od 7700
@ Bojan 335 , Matori pa kakva da mi bude faca,neznam sta me je snaslo,ali smo se ismejali ljudski ceo put i mislim da nam je bilo vrlo zabavno,seti se pete brzine uz begaljicko brdo i bubanj potok i kako sam se smejao .Naravno da necu da se zezam po Kosutnjaku,usko je to mnogo za mene i za sad,mada znam svaku krivinu napamet,tu sam odrastao ali opet nije za zajebanciju. Prvo poligon iznad bazena pa polako dalje.
@ V-Tec , Kao sto rekoh vec taj beli vozi nas drugar Nesa,a takodje je i vlasnik plavog, koji se sredjuje za njegovu zenu,inace su fanatici za ovaj auto takodje, a Nesa i zna mnogo oko njih . Razlikuje se karoserijski jer je to coupe a ovaj je hachback samom tim su i stopaljke pozadi drugacije
Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka
@ Snejk Tvoja pomoc i iskustvo ce mi dobro doci ako budes imao vremena ponekad, ili bar saveti,hvala ti puno na tome. Poznavajuci sebe jako puno vodim racuna o kolima i trudim se da se sve odrzava besprekorno tako da cu da zamenim i ulje u diffu uskoro, prvo sam krenuo od nekih osnovnih stvari, svecica, filtera, ulja, plocica , diskova, krajeva spona... pa polako ostalo.
Kazaljka na satu krece u zuto od 7300 a u crveno od 7700
E tako već može.. Vidim da kod tebe radi lampica za ekonomičnu vožnju, meni samo ona POWER daje znake života . Kaiševe si preskočio? Zupčasti obavezno zameni ako nemaš napismeno kada je menjan, posebno što vidim da voliš da vrtiš mučenika . Španer?
Kakvi su ti hidropodizači ventila? Meni klakću malo na nekom prelaznom gasu, pa nerviraju, kažu u servisu da je to normalno za auto koji je dugo stajao, začepe se kanali pa treba čistiti motor bla truć..
Ja sad jurim ceo zadnji deo sa nezavisnim ogibljenjem, videćemo dal će išta ispasti, a treba i izduvnu granu da odradim. Ako imaš kakva konkretna pitanja, pucaj, a ako ne, napravićemo neki miting pa da razmenjujemo iskustva . Poz.
Zupcasti i spaner zamenjeni u avgustu prosle godine tako da je to ok, imam nesto sto me muci,posto je auto malo vozen a vise stajao da kazem, diskovi su onako bili zardjali po kocionoj povrsini, e sad posto od kad sam je uzeo vozim auto redovno i polako su se zadnji diskovi ocistili i sad je ono kao normalno,dok se sa prednjima nista nedesava,tripujem se da ni nekoce ,mada kad ga malo zaletim i nabodem kocnicu koce u mestu normalno i skripe sve gume. Jer znas koja je minimalna dozvoljena debljina zadnjih i prednjih diskova,da vidim dal su za zamenu ili mogu da ih obradim i da teram jos neko vreme,plocice cu svakako zameniti ali su mi diskovi malo preskupi.
Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka
Zupcasti i spaner zamenjeni u avgustu prosle godine tako da je to ok, imam nesto sto me muci,posto je auto malo vozen a vise stajao da kazem, diskovi su onako bili zardjali po kocionoj povrsini, e sad posto od kad sam je uzeo vozim auto redovno i polako su se zadnji diskovi ocistili i sad je ono kao normalno,dok se sa prednjima nista nedesava,tripujem se da ni nekoce ,mada kad ga malo zaletim i nabodem kocnicu koce u mestu normalno i skripe sve gume. Jer znas koja je minimalna dozvoljena debljina zadnjih i prednjih diskova,da vidim dal su za zamenu ili mogu da ih obradim i da teram jos neko vreme,plocice cu svakako zameniti ali su mi diskovi malo preskupi.
Heh. Ae86 ima dva kočiona cilindra, jedan glavni i jedan pomoćni, moguće je da je nešto zaribalo, a proveri i nivo kočione tečnosti. Za to ti preporučujem da odeš i premeriš sile kočenja po diskovima, tj na neki tehnički pregled, častiš ih malo da samo odrade kočnice, pa da znaš odakle da kreneš. Postoji realna šansa i da su samo paknovi potrošeni, a to se često manifestuje užasnom škripom pri kočenju. Meni je ručna geknula od stajanja, ne radi ni pod razno, sad je baš u servisu, to mu se sređuje.
Obrada diskova je najgora moguća stvar, a evo i zašto tako mislim:
Dok sam vozio Reno 5 GT Turbo, obradio sam diskove i bili su kul jedno 4 meseca, posle su se pri agresivnijem kočenju pregrevali mnogo lakše pošto nisu imali 'mesa' i demonstrativno raspali.. Probaj da nađeš nove kod uvoznika diskova i pločica, original Tojota sigurno koštaju 'an arm and a leg'. Pazi kad mi za zadnji amortizer - podizač trećih vrata traže 100 plus evra po komadu , a u Inbaco ih prave za 1x00 dinara, samo im odneseš stare za šablon.
p.s.
Ako se odlučiš da obradiš diskove obavezno poslušaj savet majstora i prvih 5-6 puta koči 10x ranije nego što bi trebao. Meni su ljudi to stvarno rekli, ali ja sam zaboravio dok sam se okrenuo i na prvom kočenju prošetao kroz crveno svetlo, i 5-6 automobila na raskrsnici, na sreću nikom ništa nije bilo, malo sam se pomogao ručnom i prošao neogreban, ali..
p.s.2
Imaš diskova po ebay relativno jeftino.. Možeš tamo da nađeš dosta delova za ove naše šklopocije .
Dimenzije prednjeg diska:
Fronts Vented - Diameter=258mm Height=47.5mm Thickness=22mm front
Comment