Ostala je samo Mackica, Milica je pod drugim vlasnikom
Ukoliko nisi stavio, obavezno stavi sanke ... mnogo znace za upravljivost vozila, pogotovo pri penjanju na trotoare, prolasku kroz krivine...
Sto se tice koske - s tim motorom ti ne treba, ali 'ajde... nije lose imati je.
Nisam bas siguran da ce rezervni tocak moci da ostane u motornom prostoru ukoliko stavis kosku...
Najveca zamerka koju licno imam na taj auto, bio on tvoj ili bilo ciji je vesanje... cim pre uradis nesto po tom pitanju bice ti bolje i bices bezbedniji,,
Nagledao sam se Yugica i Stojadina koji idu pravo a postavljeni su dijagonalno... sve zbog nezavisnog vezanja koje je toliko nezavisno da pocinje da samo podesava na ovim nasim putevima . A i vlasnici nisu voljni da plate boljeg i skupljeg majstora da im namesti auto na pravac
Ne znam gde si navalio odmah cim si uzeo auto da menjas, dodajes, oduzimas, ne mozes da menjas motor zbog garancije...
Polako, imas nov auto, i to je samo po sebi super. Sto zuris, polako, skupljaj kintu pa uzimaj kvalitetne stvari za njega. Batali taj styling sa buvljaka, imitacije kojecega, umesto svega toga sto si kupio, bolje da si sacuvao te pare, sacekao jos neki mesec ako treba, i kupio neke kvalitetne felne, pa skupljao jos pola godine ako treba i ubacio finu muziku, i tako to.
I sto ste zapeli odmah da menja auto cim istekne garancija, ovo je super auto za mladje osobe, narocito ako moras sam da ga odrzavas ili nemas neki narocit izvor prihoda. Bolje nego kupi neki strani auto pa nema para da ga odrzava ili krpi neke delove po otpadima.
Moze da se ugradi i nije toliko komplikovano koliko je vec skupo,mislim nepotrebno bacanje para. Mora da se izmeni kompletna instalacija kontrolne table,druga tabla i kilometar sat sto izadje negde oko 300-400eur+ruke
Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!
Ostala je samo Mackica, Milica je pod drugim vlasnikom
Ukoliko nisi stavio, obavezno stavi sanke ... mnogo znace za upravljivost vozila, pogotovo pri penjanju na trotoare, prolasku kroz krivine...
Sto se tice koske - s tim motorom ti ne treba, ali 'ajde... nije lose imati je.
Nisam bas siguran da ce rezervni tocak moci da ostane u motornom prostoru ukoliko stavis kosku...
Najveca zamerka koju licno imam na taj auto, bio on tvoj ili bilo ciji je vesanje... cim pre uradis nesto po tom pitanju bice ti bolje i bices bezbedniji,,
Nagledao sam se Yugica i Stojadina koji idu pravo a postavljeni su dijagonalno... sve zbog nezavisnog vezanja koje je toliko nezavisno da pocinje da samo podesava na ovim nasim putevima . A i vlasnici nisu voljni da plate boljeg i skupljeg majstora da im namesti auto na pravac
MIlica je jos sa nama, iako je promenila vlasnika, jel tako Laki?
E sad, mogli bi da mi objasnite sta je i cemu sluzi ta koska, moze i slika... A za sanke, ako se ne varam to je ono cudo ispod motora, mada mislim da to ne smem da stvljam zbog garancije... ako se ne varam zahteva prepravke, ispravi te me ako gresim... Mada i mislim da mi ona ne treba, na ovako ne jak motor... RECITE STA IMATE O TOME!
Sto se tice vesanja, mislim da ovi noviji nemaju probloema s tim, evo moj deda ima vec 8 god skalu jedino sto je menjao je AC pumpa i to skoro, sem toga auto skroz dobro sljaka, koliko njemu treba...btw: nema problema sa vesanjem, cak ni sa upravljanjem, i dan danas skine ruke sa volana i on drzi pravac....
Ne znam gde si navalio odmah cim si uzeo auto da menjas, dodajes, oduzimas, ne mozes da menjas motor zbog garancije...
Polako, imas nov auto, i to je samo po sebi super. Sto zuris, polako, skupljaj kintu pa uzimaj kvalitetne stvari za njega. Batali taj styling sa buvljaka, imitacije kojecega, umesto svega toga sto si kupio, bolje da si sacuvao te pare, sacekao jos neki mesec ako treba, i kupio neke kvalitetne felne, pa skupljao jos pola godine ako treba i ubacio finu muziku, i tako to.
I sto ste zapeli odmah da menja auto cim istekne garancija, ovo je super auto za mladje osobe, narocito ako moras sam da ga odrzavas ili nemas neki narocit izvor prihoda. Bolje nego kupi neki strani auto pa nema para da ga odrzava ili krpi neke delove po otpadima.
Pa ovo mi je bilo neophodno patosnice i prsvlake cisto da se ne prlja, mada i lepse izgleda, ali na tome ce i ostati... Naravo muzika je u planu, nadam se uskoro...samo da se ovo malo slegne! A neke lepe 14ice bi voleo da stavim, ali cu morati to jos da pocekam, bar dok ne zaradim svoje prve ozbiljnije pare...
Hvala! Imas Imprezu, svaka cast, to je auto, mogo bi da napises koju rec o njoj, mislim da jede asvalt... a?
Inace moj san je LANCER EVO VIII/IX, nadam se da ce mi se ostvariti... ima vremena!!!
Sanke su dve zakrivljene motke koje se zasrafljuju na dve tacke na kosevima (s donje strane kola). Sluze tome da kosevi ne zevnu jer Zastava nema sasiju, vec se drzi na svom limu koji i nije neki...
Nije to nikakva nadogradnja, da fabrika ne stedi svaki dinar, to bi i sama ugradila. Kupis ih na Bubanj potoku, a mozes i sam da ih ugradis. S njima dobije i malo dize srafove koje zavrnes umesto postojecih. Ne znam koliko kosta par (za svaki kos po jedan) ali ne bi trebalo da predje 20e.
Koska je motka kojom se vezuju kosevi s gornje strane, dakle, tamo gde su ti solje amortizera. Koska ide preko motora (motornog prostora) i (donekle) sprecava uvijanje karoserije. Auto bude nesto cvrsci.
Sto se vesanja tice ... pusti nekog da sedne za volan tvoh auta i naglo krene ka tebi ... samo posmatras tockove kako beze pod auto...
...Sto se vesanja tice ... pusti nekog da sedne za volan tvoh auta i naglo krene ka tebi ... samo posmatras tockove kako beze pod auto...
Prvo vesanje, pa onda felne.
Ovo se veoma lako primeti i na Floridi...
A, ipak je taj model nesto najbolje sto je Zastava sama pravila...
Sanke su dve zakrivljene motke koje se zasrafljuju na dve tacke na kosevima (s donje strane kola). Sluze tome da kosevi ne zevnu jer Zastava nema sasiju, vec se drzi na svom limu koji i nije neki...
Nije to nikakva nadogradnja, da fabrika ne stedi svaki dinar, to bi i sama ugradila. Kupis ih na Bubanj potoku, a mozes i sam da ih ugradis. S njima dobije i malo dize srafove koje zavrnes umesto postojecih. Ne znam koliko kosta par (za svaki kos po jedan) ali ne bi trebalo da predje 20e.
Koska je motka kojom se vezuju kosevi s gornje strane, dakle, tamo gde su ti solje amortizera. Koska ide preko motora (motornog prostora) i (donekle) sprecava uvijanje karoserije. Auto bude nesto cvrsci.
Sto se vesanja tice ... pusti nekog da sedne za volan tvoh auta i naglo krene ka tebi ... samo posmatras tockove kako beze pod auto...
Prvo vesanje, pa onda felne.
Hvala puno! Bilo bi dobro da stavim kosku, dok je auto nov... Ovo poslednje cu probati, cim mi se ukaze prilika. Hvala jos jednom!!!
Stavi prst u falc izmedju krila i haube,i mrdaj volan levo-desno...
Trebace ti ojacanja,bolje sad dok je jos u "vinkli"...A malo mu treba da "ispadne" iz nje...zastava...
Probacemo, cim pre!
KOXTERe pitam direktno tebe, naravno prilozite i drugi komentare ako znate: Kako je najbolje 'razraditi' taj novi motor, kao u mom slucaju, pitam tebe jel mi rece da je tvoj mator god dana i da si ga uzo novog....
Drugar mi rece da ga treba chepiti, da se sto bolje razradi, ne znam bas koliko je to pametno, koliko ja znam tako cu ga samo zaklati... A ja zelim mojom Mackici sve najbolje...
Comment