@"imenjace"
Care...jos ja sav zbunjen,izlazim iz teme...reko, na pogresnu temu kliknuo
Aj da probam ukratko svima.
Tezina auta.
Ja sam uvek mislio da je tu negde...oko 1700kg.Citajuci jedan test, vidim da se zalena tezinu i da spominju da je sa vozacem nesto preko 2 tone.Ja se izbecim...dohvatim knjizicu, i vidim da je gross weight 2075kg.3 dana sam bio u depresiji
I nikako mi nije bilo jasno kako uspeva da se drzi po performancama sa Suprom i Sky-em a tezi je od njih o-ho-ho.Ja recimo u knjizici nemam drugu tezinu sem gross weight, pa sam stoga mislio da je to tezina cisto auta.Uporedivsi sa testom koji sam citao...delovalo mi je da je to-to.
Bem li ga.
3000gt vs Stealth.
Znate kako u americi zovu Stealth - "Gov*o koje bi trebalo da lici na 3000GT"
@Bane, ne sekiraj se...nije mitchu ovde nista pokupio od amera - pu-pu daleko bilo", ovde su ameri hteli da otmu ono sto vredi
U principu su isti sem izgleda (koji je jako slican naravno).Stealth nema activnu aerodinamiku (koja je bila u proslim modelima 3000GT-a), i jos neke sitnice.
Sto se tice 4WS,evo malo info-a

@Bane
Nisam imao prilike da vozim po vijugavim putevima.Toga ovde nema.Ima blagih krivinama na hwy, ali oni imaju 4-5 traka ( na prosirenjima i vise) tako da...od krivine postane pravac
Ono gde jesam probao je pri ukljucenju sa jednog hwy-a na drugi.Ako si bio u US-u onda znas kako izgledaju kruzni tokovi - jedna uza linija napravljena kao "savrsen" krug.Standardne brzine (speed limit i brzina kojom se normalni auti krecu, zavisno od velicine kruga) je 25-35mph.Par puta kad se trkamo, tu uletimo...neznam koja je brzina (nije ispid 60-70mph) ali znam da mi se zamuti pred ocima
Sto se izgleda i velicine tice
Prednji deo, opet- uzivo (mnogo) bolje izgleda.iskreno, meni se vise svidja prethodni model sa podizucim farovima.
Felne su hromirane, original Mithc-u, i one isto...bolje su uzivo.Mislio sam da idem na 19incha ali, sa tim bih morao da imam perfektne puteve (a-la Nemacka).Sve preko 19incha je Geto-style.
Kad sam spomenuo activnu aerodinamiku, prosli modeli su imali zadnji spojler nizi, koji mi se opet, vise svidja nego ovaj moj.+ je bio movable-pokretan.Pri brzini od preko 50mph se pomerao da bi obezbedio vise downforce,a i imao si i dugme u kabini za njega.

A drugo..ovaj moj je tako podesen da DIREKTNO sece liniju kad gledas u retrovizoru.Znaci..ti vidis neposredno iza sebe...do nekih..sta znam 15-20m (mozda i malo vise), ali ne mozes NISTA da vidis u daljini (da li je guzva, ili nema nikog, ili ti se 'pak policija priblizava).
Sirina auta...ha..da.Mark i njegov drug ga zovu "prase"
.Dok se nisam naviko na velicinu auta, svaki put kad ga parkiram na ulici izmedju drugih automobila...sve mislim auto mi viri.i onda osetim da tockovima gulim trotoar.Izadjem i vidim hondu Civic ispred mene koja je dobrih 20-30 cm uza.
A da me neko pitao..zakleo bih se da u Srbiji ne postoji ni jedan 3000gt
Daleko od toga da ljudi nemaju para...ali ono...balkanac ce uvek pre da kupi 5 BMW kockice, 3 MB-a 190D i 8 Golfa 2 nego jednog 3000GT
Btw, jesu to dole VR-4 ili SL modeli?


Aj da probam ukratko svima.
Tezina auta.
Ja sam uvek mislio da je tu negde...oko 1700kg.Citajuci jedan test, vidim da se zalena tezinu i da spominju da je sa vozacem nesto preko 2 tone.Ja se izbecim...dohvatim knjizicu, i vidim da je gross weight 2075kg.3 dana sam bio u depresiji

I nikako mi nije bilo jasno kako uspeva da se drzi po performancama sa Suprom i Sky-em a tezi je od njih o-ho-ho.Ja recimo u knjizici nemam drugu tezinu sem gross weight, pa sam stoga mislio da je to tezina cisto auta.Uporedivsi sa testom koji sam citao...delovalo mi je da je to-to.

Bem li ga.
3000gt vs Stealth.
Znate kako u americi zovu Stealth - "Gov*o koje bi trebalo da lici na 3000GT"
@Bane, ne sekiraj se...nije mitchu ovde nista pokupio od amera - pu-pu daleko bilo", ovde su ameri hteli da otmu ono sto vredi

U principu su isti sem izgleda (koji je jako slican naravno).Stealth nema activnu aerodinamiku (koja je bila u proslim modelima 3000GT-a), i jos neke sitnice.
Sto se tice 4WS,evo malo info-a

@Bane
Nisam imao prilike da vozim po vijugavim putevima.Toga ovde nema.Ima blagih krivinama na hwy, ali oni imaju 4-5 traka ( na prosirenjima i vise) tako da...od krivine postane pravac

Ono gde jesam probao je pri ukljucenju sa jednog hwy-a na drugi.Ako si bio u US-u onda znas kako izgledaju kruzni tokovi - jedna uza linija napravljena kao "savrsen" krug.Standardne brzine (speed limit i brzina kojom se normalni auti krecu, zavisno od velicine kruga) je 25-35mph.Par puta kad se trkamo, tu uletimo...neznam koja je brzina (nije ispid 60-70mph) ali znam da mi se zamuti pred ocima

Sto se izgleda i velicine tice
Prednji deo, opet- uzivo (mnogo) bolje izgleda.iskreno, meni se vise svidja prethodni model sa podizucim farovima.
Felne su hromirane, original Mithc-u, i one isto...bolje su uzivo.Mislio sam da idem na 19incha ali, sa tim bih morao da imam perfektne puteve (a-la Nemacka).Sve preko 19incha je Geto-style.
Kad sam spomenuo activnu aerodinamiku, prosli modeli su imali zadnji spojler nizi, koji mi se opet, vise svidja nego ovaj moj.+ je bio movable-pokretan.Pri brzini od preko 50mph se pomerao da bi obezbedio vise downforce,a i imao si i dugme u kabini za njega.

A drugo..ovaj moj je tako podesen da DIREKTNO sece liniju kad gledas u retrovizoru.Znaci..ti vidis neposredno iza sebe...do nekih..sta znam 15-20m (mozda i malo vise), ali ne mozes NISTA da vidis u daljini (da li je guzva, ili nema nikog, ili ti se 'pak policija priblizava).
Sirina auta...ha..da.Mark i njegov drug ga zovu "prase"


A da me neko pitao..zakleo bih se da u Srbiji ne postoji ni jedan 3000gt


Btw, jesu to dole VR-4 ili SL modeli?
Comment