Mitsubishi 3000GT VR-4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Skyline GT-R
    CBC Senator XXL
    • 13.02.2005
    • 806
    • Chicago - My Kind Of Town

    #31
    @"imenjace"

    Care...jos ja sav zbunjen,izlazim iz teme...reko, na pogresnu temu kliknuo


    Aj da probam ukratko svima.

    Tezina auta.

    Ja sam uvek mislio da je tu negde...oko 1700kg.Citajuci jedan test, vidim da se zalena tezinu i da spominju da je sa vozacem nesto preko 2 tone.Ja se izbecim...dohvatim knjizicu, i vidim da je gross weight 2075kg.3 dana sam bio u depresiji
    I nikako mi nije bilo jasno kako uspeva da se drzi po performancama sa Suprom i Sky-em a tezi je od njih o-ho-ho.Ja recimo u knjizici nemam drugu tezinu sem gross weight, pa sam stoga mislio da je to tezina cisto auta.Uporedivsi sa testom koji sam citao...delovalo mi je da je to-to.
    Bem li ga.

    3000gt vs Stealth.

    Znate kako u americi zovu Stealth - "Gov*o koje bi trebalo da lici na 3000GT"

    @Bane, ne sekiraj se...nije mitchu ovde nista pokupio od amera - pu-pu daleko bilo", ovde su ameri hteli da otmu ono sto vredi

    U principu su isti sem izgleda (koji je jako slican naravno).Stealth nema activnu aerodinamiku (koja je bila u proslim modelima 3000GT-a), i jos neke sitnice.



    Sto se tice 4WS,evo malo info-a




    @Bane

    Nisam imao prilike da vozim po vijugavim putevima.Toga ovde nema.Ima blagih krivinama na hwy, ali oni imaju 4-5 traka ( na prosirenjima i vise) tako da...od krivine postane pravac

    Ono gde jesam probao je pri ukljucenju sa jednog hwy-a na drugi.Ako si bio u US-u onda znas kako izgledaju kruzni tokovi - jedna uza linija napravljena kao "savrsen" krug.Standardne brzine (speed limit i brzina kojom se normalni auti krecu, zavisno od velicine kruga) je 25-35mph.Par puta kad se trkamo, tu uletimo...neznam koja je brzina (nije ispid 60-70mph) ali znam da mi se zamuti pred ocima


    Sto se izgleda i velicine tice

    Prednji deo, opet- uzivo (mnogo) bolje izgleda.iskreno, meni se vise svidja prethodni model sa podizucim farovima.
    Felne su hromirane, original Mithc-u, i one isto...bolje su uzivo.Mislio sam da idem na 19incha ali, sa tim bih morao da imam perfektne puteve (a-la Nemacka).Sve preko 19incha je Geto-style.

    Kad sam spomenuo activnu aerodinamiku, prosli modeli su imali zadnji spojler nizi, koji mi se opet, vise svidja nego ovaj moj.+ je bio movable-pokretan.Pri brzini od preko 50mph se pomerao da bi obezbedio vise downforce,a i imao si i dugme u kabini za njega.



    A drugo..ovaj moj je tako podesen da DIREKTNO sece liniju kad gledas u retrovizoru.Znaci..ti vidis neposredno iza sebe...do nekih..sta znam 15-20m (mozda i malo vise), ali ne mozes NISTA da vidis u daljini (da li je guzva, ili nema nikog, ili ti se 'pak policija priblizava).

    Sirina auta...ha..da.Mark i njegov drug ga zovu "prase" .Dok se nisam naviko na velicinu auta, svaki put kad ga parkiram na ulici izmedju drugih automobila...sve mislim auto mi viri.i onda osetim da tockovima gulim trotoar.Izadjem i vidim hondu Civic ispred mene koja je dobrih 20-30 cm uza.


    A da me neko pitao..zakleo bih se da u Srbiji ne postoji ni jedan 3000gt Daleko od toga da ljudi nemaju para...ali ono...balkanac ce uvek pre da kupi 5 BMW kockice, 3 MB-a 190D i 8 Golfa 2 nego jednog 3000GT

    Btw, jesu to dole VR-4 ili SL modeli?

    Comment

    • jomini
      CBC Senator XXL
      • 11.03.2007
      • 490
      • Novi Sad

      #32
      Originally posted by Skyline GT-R
      Btw, jesu to dole VR-4 ili SL modeli?
      Ovaj u NS je VR4.
      San ispunjen. Impreza Turbo.

      Comment

      • Manfred
        CBC Senator XXL
        • 04.08.2007
        • 905
        • Beograd

        #33
        Super auto..

        Pre 5 godina sam video jedan zeleni 3000 vr4 slupan od napred u garazi kod ortaka. To je njegov bata odvalio tako dobro da je chak i blok motora pukao toliko da mozes lagano da proturish shaku

        Taj auto je posle promenio par vlasnika i izgubio mu se trag, a postoji i opcija da je rasparchan.
        Posle toga sam video jos jedan 3000 u zarkovu, shlepali su ga u servis na ibarskoj, on je bio isto zelene boje i popravljen je.

        Dodz stelt je postojao jedan crveni i parkirao se svaki dan kod FON-a, a mozda se i dan danas parkira tamo, ne znam, dugo nisam proshao tuda.

        Toliko o 3000 i Srbiji od mene

        Comment

        • jomini
          CBC Senator XXL
          • 11.03.2007
          • 490
          • Novi Sad

          #34
          A koja je pozadina, odnosno razlog ove priče oko Steltha i 3000gt? Čije je u osnovi i otkud druga strana da sklapa istu stvar kad je druga filozofija tržišta, kupaca...?
          San ispunjen. Impreza Turbo.

          Comment

          • Manfred
            CBC Senator XXL
            • 04.08.2007
            • 905
            • Beograd

            #35
            To je prisutno koliko ja znam josh od 90. godine od saradnje mitsu-a, eagle-a i plymouth-a kad su napravili jedan te isti auto odnosno eclipse (eagle talon i plymouth laser)

            Comment

            • SAAB PoWeR
              CBC Senator XXL
              • 26.04.2005
              • 1394
              • tu iza coska(Milwaukee USA)

              #36
              @Skyline GT-R
              odes na truck stop i izvazes ga , cini mi se da za auta naplacuju 10-15 $ , daju ti totalnu tezinu i tezinu na prednjim i zadnjim tockovima , koja naravno nije 100 % u dlaku ali za orentaciju posluzi

              3000 gt za mene je ok , imao sam jednog ali non turbo ,davno je bilo , nije mi se nesto svideo , idalje 300 zx i 3000 gt po meni zaostaju za rivalima , skyline,supra pa rx7
              _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

              Comment

              • skyline
                CBC Senator XXL
                • 31.07.2007
                • 3149
                • Cacak

                #37
                Originally posted by jomini
                A koja je pozadina, odnosno razlog ove priče oko Steltha i 3000gt? Čije je u osnovi i otkud druga strana da sklapa istu stvar kad je druga filozofija tržišta, kupaca...?
                3.0 twinturbo v6 sa 280ks

                aj pogodi ciji je u osnovi
                Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                Comment

                • skyline
                  CBC Senator XXL
                  • 31.07.2007
                  • 3149
                  • Cacak

                  #38
                  @SAAB PoWeR - i ja se slazem da, ma koliko bili fantasticni automobili, ipak zaostaju za pomenutom trojkom
                  Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                  Comment

                  • jomini
                    CBC Senator XXL
                    • 11.03.2007
                    • 490
                    • Novi Sad

                    #39
                    Originally posted by skyline
                    Originally posted by jomini
                    A koja je pozadina, odnosno razlog ove priče oko Steltha i 3000gt? Čije je u osnovi i otkud druga strana da sklapa istu stvar kad je druga filozofija tržišta, kupaca...?
                    3.0 twinturbo v6 sa 280ks

                    aj pogodi ciji je u osnovi
                    Znači japanski kao što sam i mislio. Ali i dalje mi ne ide u glavu ta varijanta sa Amerima.
                    San ispunjen. Impreza Turbo.

                    Comment

                    • Vocko
                      CBC Senator XXL
                      • 25.04.2005
                      • 4556
                      • nBGd

                      #40
                      Imas istu frikombinaciju i sa Mazdom i Fordom, sve od Mazde (vesanje, motor...), samo karoserija od Forda.

                      Smanjivanje cene pravljenja automobila, ali im tako odgovara da dizajn prilagode USA trzistu, a koriste oprobanu tehniku iz Japanaca

                      Comment

                      • jomini
                        CBC Senator XXL
                        • 11.03.2007
                        • 490
                        • Novi Sad

                        #41
                        A otkud onda u US ovi 3000-ke ,kad već ima domaćih Stealthova, a verovatno je ovaj drugi jeftiniji...
                        San ispunjen. Impreza Turbo.

                        Comment

                        • starac vujadin
                          CBC Senator XXL
                          • 27.08.2005
                          • 2617
                          • Stari grad

                          #42
                          Jomini, tad je bilo malo drugacije vreme. Ameri su bili u vecoj defanzivi sto se tice sportskih kola, a "japancima" su tad cvetale ruze. 3000 GT je tada bio vrlo moderan i sofisticiran kupe koji je imao prodju na USA trzistu koje je zelelo sportska kola za "sire narodne mase". Medjutim, imas u Americi i solidan broj ljudi koji ne bi kupovali "japance", vec samo domace i tako naprave Stealth da podidju i ovom "drugom delu". Tako se prodavao pod tim imenom i s nesto manjom cenom nego 3000GT.

                          Meni je 3000GT bio lepsi od Stealtha, pogotovu prva verzija koja je imala najvise gadgeta, a njih je bilo i izobilju. To je recimo prvi auto sa promenljivim radom izduva...posle su to ukinuli da bi pojeftinili auto, kao i jos neke stvari...

                          Comment

                          • V-Tec
                            CBC Senator XXL
                            • 30.06.2006
                            • 1615
                            • Beograd
                            • '89 Civic d16a6

                            #43
                            @Skyline GT-R: Konacno! Prelep auto jos i brz.

                            Koliko si isao maximalno s njim na hwy-u?
                            shuto-expressway.com

                            Comment

                            • Skyline GT-R
                              CBC Senator XXL
                              • 13.02.2005
                              • 806
                              • Chicago - My Kind Of Town

                              #44
                              Nista spec...mislim da je bilo oko 160mph.

                              Comment

                              • jomini
                                CBC Senator XXL
                                • 11.03.2007
                                • 490
                                • Novi Sad

                                #45


                                kakav cool odgovor!!!
                                San ispunjen. Impreza Turbo.

                                Comment

                                Working...
                                X