Lada 2104
Collapse
X
-
upravo ovaj motor koji sam stavio. verovatno najlakse mozes da nadjes motor i menjac od fiat argente 2.0 112ks ili 122 u efi varijanti. Batali verzije sa fiata sa prednjim pogonom, MNOGO je komplikovanije
Felne su secene i ubacen prsten od 5cm sirine. sad su 7*13. kad zumiras sliku lepo se vidi gde je ubacen.
Comment
-
-
veoma bitna stavka u celoj prici je da su gume 205/60/13 extra mekane, a diff 43/10 (ili 41/10? ko ce ga znati sa ladinim diferencijalima?) u svakom slucaju kratak prenos, sto u kombinaciji sa zadnjim pogonom omogucava da se snaga lepo prenese na podlogu...
Comment
-
-
pa i nisu skupe, kupio sam yokohama v 161 nove za 50e/komad za napred pre mesec dana. svidja mi se taj look sa malim tockovima.

sto se menjaca tice, ne preporucujem ladin nikako, zivi su shit, sahranio sam 3 komada sa ladinim originalnim motorom. zuje, zvizde...
menjac od fiata mirafiori moze da stane u tunel ali mu je birac brzina izbacen nazad pa moras manje da seces tunel ali ce se onda sudarati sa rucnom kocnicom. mozes i da uzmes zvono menjaca od fiata 125 special (tesko da ces ga naci, uzasno su retki) i da ga prisrafis na ladin menjac i onda nema nikakvog secenja ali nek ti je bog u pomoci, menjaces menjace na svakih 1000km...
Comment
-
-
Ok, kako god okrenes **** ti pozadi (salim se), znaci nista bez secenja tunela.
Kako se ponasa karavanka sa tim motorom kad je opterecena? Moze li da se vozi na duge staze, a da nezamara mnogo? (500-600 km dnevno), posto vidim da je ti koristis za posao?
Comment
-
-
imam jedno 100kg alata koji i ne vadim iz gepeka, retko vucem nesto bitno teze od toga.
isao sam do subotice i nazad prosli vikend, znaci oko 400km, i sve je ok.
nemam obrtomer (jos uvek) pa nisam sasvim siguran ali 130km/h je 4-4.500o/min. max je 180km/h. ubrzanja su neverovatna. moja riba je do skoro vozila bravo 1.6 16v i lada ubrzava bolje od njega definitivno, posebno uocljivo preko 100km/h.
na 120 vratim u 4. i ni mnogo jaca kola ne mogu da me stignu, pre neko vece je bmw 118 odustao na 160
. mozes da mu zamislis facu kad me je posle stigao na semaforu
.
kocnice moraju da budu tip-top, sa kvalitetnim diskovima i grafitnim plocicama, pa i onda pri jacem kocenju sa 180km/h pocinju da se pregrevaju. morace da legnu diskovi pozadi za pocetak
slepao sam neke drugare u poslednje vreme pa cak i sa zakacenim autom od 1000kg krece potpuno bez napora. u redovnoj voznji cesto krecem drugom, osecaj je kao na vecini automobila kad kreces prvom. scena za smejanje je kad na semaforu krenem drugom povucem ga do 80km/h bez saltanja.
potrosnja: bolna tacka. vozim na lpg 90%vremena. trosi oko 15l/100km u gradskoj voznji. imajte u vidu da u beogradu gradska voznja znaci 50%stajanja u mestu. takodje je faktor sto je bas ne mazim, malo mi je teza noga
. do subotice i nazad je trosila 10.3l/100km lpg pri 120-130km/h
Comment
-
-
Volim kad neko sredjuje nesto staro i pomalo egzoticno (da, ova lada je u danasnje vreme egzotika
). Lepo si krenuo, malo joj fali da izgleda sjajno.
Lako je privuci poglede nekim atraktivnim, sportskim autom, al' kad to ucinis sa Ladom, postigao si uspeh
Comment
-










Comment