Re: VTS kutak
Kao sto ti rece Goran, nema tu puno filozofije, bar kada je u pitanju nacin brzog starta. On vec na 20-30% gasa blago proklizava, kada osetis da su prednji tockovi konacno uhvatili asfalt ožežeš do kraja. E sad, posto on brzo dohvati crveno u prvoj, mislim da je bitno ranije saltati u drugu. Negde vec na 6k, jer ide malo teze u drugu sto su visi obrtaji (cini mi se). U drugoj kidas, a vec u trecoj gubis ako je jaci automobil kraj tebe. Start bi trebao da ti je jaca strana,
Stvarno sam daleko od znalca kada je u pitanju ogibljenje, ali pretpostavljam da je sa losijim oprugama transfer mase ka zadnjem kraju izrazeniji, a prijanjanje prednjih tockova slabije, pa i to moze biti razlog neuobicajenog proklizavanja pogonskih tockova.
Kao sto ti rece Goran, nema tu puno filozofije, bar kada je u pitanju nacin brzog starta. On vec na 20-30% gasa blago proklizava, kada osetis da su prednji tockovi konacno uhvatili asfalt ožežeš do kraja. E sad, posto on brzo dohvati crveno u prvoj, mislim da je bitno ranije saltati u drugu. Negde vec na 6k, jer ide malo teze u drugu sto su visi obrtaji (cini mi se). U drugoj kidas, a vec u trecoj gubis ako je jaci automobil kraj tebe. Start bi trebao da ti je jaca strana,
Stvarno sam daleko od znalca kada je u pitanju ogibljenje, ali pretpostavljam da je sa losijim oprugama transfer mase ka zadnjem kraju izrazeniji, a prijanjanje prednjih tockova slabije, pa i to moze biti razlog neuobicajenog proklizavanja pogonskih tockova.
Comment