cuo sam teorije nekih majstora koji se kunu da su imali slučajeve da pritisak ulja toliko naraste da ne mogu ventili da se skroz zatvore,pa roka na usis ili ne radi 1 cilindar.ja to u ličnoj praksi nisam imao a prilično sam skeptičan prema toj teoriji.
CENA DIJAGNOSTICKOG SERVISA?
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
prislonio bih metalni srafciger na izduvnu granu tik do bloka i drugi kraj na uvo i isao bi od prvog ka cetvrtom cilindru i tamo gde se najace cuje taj trokira..tako sam otkrio koji mi ventil klikce
znaci neki setoskop ili srafciger
ili skidas kabal po kabla da vidi s na koji trokira,ako je uvek jedan te isti cilindar brzo se otkruje..AKO je jedan te istiLakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
ta varijanta sa šrafcigerom ili stetoskopom ne pije vode,mislim tako bi čuo da nemaš pola klipa.e sad imamo šištanje i cilindar koji ne radi,a ne vuče falš vazduh.sačekaj malo razmišljam kako najbezbolnije da lociram cilindar ili cilindre,sa akcentom na najbezbolnije
Comment
-
-
e pa čekaj malo šištanje je ključna reč.dakle vazduh koji šišti, ako ga uvlači negde to možeš da proveriš najobičnijim dezodoransom.usisna grana je regija konstantne depresuje,znači samo podpritisak,duvanje ili pritisak možemo da imamo samo od stane cilindra to može da se desi da ventil ima gareži na sebi pa budući da se ukreće dok radi može da bude to,imao sam slučajeve,čas radi čas ne radi.znaš li servisnu istoriju auta,ti ga održavaš ili ti je prvi put u servisu,pređena km...
Comment
-
-
objasniti zvuk nekom pisanim tekstom,to je kao gluvom objasniti sedmu simfoniju.trudim se da o svakom problemu razmišljam jednostavno jer ako razmišljaš komplikovano, komplikovano ćeš i rešiti problem.dakle kako da lociram cilindar ili cilindre?dakle on ipak negde vuče falš vazduh?a da probamo ipak dezodoransom?
Comment
-
-
Originally posted by Valent Vudriga
BMW 740i, V8, 32 ventila, 8 bobina. Trokira naizmjenicno i nevezano ...
Sada, nema "fals" zrak, sve bobine rade, dobre svjecice, ubrizgavaci rade, kompresija dobra na svih 8 cil. Lanac/remen nije preskocio, bregaste dobro uzubljene, nema problema s ozicenjem, ECU dobar, opskrba benzinom dobra, sensori dobri...........itd. itd.
Sad, pošto sam odgovorio na ovo o Dieselmanu, ne mogu a da ne upitam oko ovog BMWa...kad je ovo sve OK, reci ti nama kako on izduvava?
Pozdrav!
BP
************
Comment
-
Comment