Sada ce sri da napise kako je to ustvari dobro i kako policajci i ne trebaju da zaustavljaju divljake sa besnim kolima koji ugrozavaju bezbednost okoline...
6
5 -Odlicno, svaka chast
0%
0
4 -Vrlo dobro
0%
0
3 -Dobro, moze i bolje
0%
0
2 -Dovoljno (jedva)
0%
4
1 -Lose, totalno
0%
2
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Jok, ali napisacu da treba da zaustavljaju sve koji udju u raskrsnicu iz koje ne mogu da izadju, sve kojima se iz aviona vidi da ni priblizno nisu tehnicki ispravni, kao i one koji obozavaju da od ulica prave staze, pogotovo u gradu.
Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.
Nisam ni ja mislio na raskrsnice, to nikoga ne ugrozava. Ali prolazenje kroz crveno i razni drugi oblici divljanja na ocigled pandura... Pa makar da to "okretanje glave" ne bude tako ocigledno...
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Ako pogledam realno, kao neko ko je profesionalno za volanom 14 godina, da nam nije te milicije imali bi divlji zapad na ulicama. Naravno da stvari jos uvek nisu kako treba ali treba vremena i verujte, mislim da su ti saobracajci najmanje krivi. Kako mi jedam od njih rece, oni su ti zadnja rupa na svirali, i moraju da rade svoj posao onako kako im narede, moraju da ispune normu, a normalno je da idu linijom manjeg otpora i da gledaju da sto manje problema sebi natovare na vrat. Ako pogledate sta se desavalo svih proteklih godina, pa licno sam bio svedok kada su jednog Audia koji se parkirao u sred Sremske u Beogradu odneli paukom i posle pola sata vratili na isto mesto (odneli paukom i paukom ga vratili) zato sto je baja intervenisao kod svojih ili je sam posedovao legitimaciju. Verujem da su svi ti saobracajci prilicno motivisani u pocetku da rade svoj posao kako treba, pa na kraju krajeva pripadnici su drzavne policije, ali u stvarnosti verovatno nije tako. Ako dobijes kritike od sefa sto si maltretirao neku "facu" na ulici ili ti taj mozda i licno zapreti ili u jednom momentu shvatis da si u sustini sam na svetu iako nosis uniformu, onda radis svoj posao da odradis i ne trazis djavola.
Sve dok se mogucnosti za improvizacije ne svedu na minimum i dok se stvari ne usklade jasno i dok drzava kao pravno telo ne ojaca bice tako kako je. I zaista nema potrebe pronalaziti toplu vodu, sve vec postoji i funkcionise oko nas i to samo treba primeniti.
Kad si pomenuo pauka, bas su revnosni oni sto daju nalog da se dizu kola oko bolnica, i oko stambenih zgrada na periferiji grada,a da vozilo uopste ne remeti saobracaj.
A o radnicima parking servisa, sto rade na pauku, pa to je olosh nad oloshom, licno poznajem dvojicu, zato i kazem.
Kad bi vam rekao da u nekim slucajevima oni kao radnici BIRAJU koji ce auto od "ponudjenih" da se digne a ne saobracajac kao OSL, ne bi verovali, a koji su im kriterijumi, jos manje.
Ko se seca nekada su saobracajci nosili digitalne aparate, slikali svaki auto pre dizanja, kao dokaz da je vozilo parkirano ne propisno, a u zadnje vreme vidim da ne slikaju, ne isplati im se.
Mozda gresim, ali zar oni ne treba da odnesu automobil samo ako ugrozava bezbednost saobracaja, a u suprotnom da napisu kaznu za nepropisno parkiranje i da ostave na automobilu?
Inace, ja nisam ogorcen samo na saobracajce koji su na ulicama i sa kojima imam kontakt, nego na ceo sistem
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Zez je u tome da cim je nepropisno parkiran na mestu na kojem to nije dozvoljeno, automatski ugrozava saobracaj. Ako si propisno parkiran i istekne ti vreme dozvoljenog parkiranja, ugrozavas drugog vozaca koji bi hteo da parkira ali ne moze jer mu ti zauzimas mesto, tako da pauk uredno sme da te skloni.
Pa nisam bas siguran u to.
Ako prekoracis vreme parkiranja, oni ti ostave doplatnu kartu i ne diraju te, zar ne? Jer kada stojis na propisno obelezenom parking mestu ti ne ugrozavas bezbednost, ali posto si prekoracio vreme parkiranja moras da platis kaznu.
Tako bi trebalo da bude i na ostalim mestima.
A ako si stao na ulicu ili tako da pesaci moraju da idu po ulici jer si blokirao trotoar, onda je u redu da odnesu auto.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
I jos nesto, znak 'zabranjeno parkiranje (i zaustavljanje)' vazi za kolovoz, osim ako nema dodatne table na kojoj pise 'i na trotoaru'. Oni cesto nose vozila sa trotoara pod izgovorom da stoji znak da je zabranjeno, a nema dopune 'i na trotoaru'.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
To je tacno, ali za trotoar, on je po difoltu namenjen pesacima, i ako si se parkirao na trotoar automatski si u prekrsaju.
Samo sto je kod nas to normalno, jer je bolje parkirati na trotoar nego na ulicu pa da se svi provlace iako nema znaka za zabranu parkiranja na ulici.
Ja koliko sam primetio, sa cime rade, zasta rade jedva da i rade.
Dakle, efikasnosti sistema je u nachelju ekonomske prirode.
Motivacija za ici na posao nije plata, sa njom se samo prezivljava, te odatle i proishodno naciji snalazenja po raznim principima.
Za njih je glupost trositi svoju energiju na nesto sto nedonosi licnu korist .
Tu je problem.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment