Pre nekih godinu ipo dana sam kupio Palit 8600 grafičku karticu, koja je danas ispustila dušu.
Našao sam njenu kutiju, i u njoj garanciju koja bi trebalo da važi do novembra ove godine. Međutim, firma koja mi je izdala garanciju i prodala karticu, zatvorena je sredinom ili krajem prošle godine.
Da li je neko od Vas bio u sličnoj situaciji? Da li garanciju koju izdaje distributer, u ovom slučaju sada nepostojeći Eurolink, mora da prihvati zastupnik Palita u Srbiji, ako zvanični zastupnik uopšte postoji? Poslao sam mail direktno Palitu sa molbom da mi dostave kontakte generalnog zastupnika, videću da li će mi stići ikakav odgovor.
Našao sam njenu kutiju, i u njoj garanciju koja bi trebalo da važi do novembra ove godine. Međutim, firma koja mi je izdala garanciju i prodala karticu, zatvorena je sredinom ili krajem prošle godine.
Da li je neko od Vas bio u sličnoj situaciji? Da li garanciju koju izdaje distributer, u ovom slučaju sada nepostojeći Eurolink, mora da prihvati zastupnik Palita u Srbiji, ako zvanični zastupnik uopšte postoji? Poslao sam mail direktno Palitu sa molbom da mi dostave kontakte generalnog zastupnika, videću da li će mi stići ikakav odgovor.
Comment