Presretaci na dva tocka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zverko
    CBC Senator XXL
    • 19.08.2005
    • 7085
    • BGD
    • Audi A4

    #31
    Re: Presretaci na dva tocka

    bas bih voleo da vidim tog strucnjaka koji ce da potera 250 na autoputu i da ga isto toliko drzi neko vreme a da ne izgine. pa sam eM kaze da nije probelm poterati motor 200 nego se odrzati na njemu pri toj brzini. a ako vec pojuri nekog na 250 da bi ga snimio mora i da ga zaustavi jer je taj prekrsaj oma za tvorza, nema cestitke na vrata a pogotovo ne ako je recimo stranac u pitanju ili ako neko vozi tudji auto.
    deutsche gemacht-gut gemacht...

    Comment

    • Uzelac
      CBC Senator XXL
      • 03.12.2006
      • 1717
      • munZe

      #32
      Re: Presretaci na dva tocka

      Originally posted by sri98
      taj suzuki po performansama lici na ovo?

      http://www.blog.hr/print/id/1621492558/ ... rquee.html

      valjda su videli da radi kod nekih drugih pa kupili taj R

      a mogli su i ovo



      http://www.cleanmpg.com/photos/data/500 ... police.jpg
      Sve je to isto, GSX-R 1000, CBR 1000R, Hayabusa ili ZX14-R. Sve je to manje vise jednako (pre)brzo.
      Verovatno je kvaka samo koji uvoznik ce bolje da zamaze pandure na visim polozajima.
      work in progress

      Comment

      • sri98
        Admin od Trpeze
        • 24.10.2004
        • 7262
        • Republic of Konjarnik
        • Toyota Corolla E 210

        #33
        Re: Presretaci na dva tocka

        ko ce i da li ce da zamaze koga nije bitno za ovu temu, vec da ako se koristi u celom svetu, mozda valjda i kod nas, verovatno su neki malo pametniji i struciji od nas smislili da takvi dvotockasi odgovaraju nameni
        Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

        Comment

        • alexa05
          CBC Senator XXL
          • 23.07.2006
          • 1769
          • Smederevo
          • Opel Vectra B 2.0DI 16v

          #34
          Re: Presretaci na dva tocka

          Jel stvarno verujes u to sto si napisao?
          EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

          NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

          SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

          Comment

          • sri98
            Admin od Trpeze
            • 24.10.2004
            • 7262
            • Republic of Konjarnik
            • Toyota Corolla E 210

            #35
            Re: Presretaci na dva tocka

            A ti? ?
            Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

            Comment

            • alexa05
              CBC Senator XXL
              • 23.07.2006
              • 1769
              • Smederevo
              • Opel Vectra B 2.0DI 16v

              #36
              Re: Presretaci na dva tocka

              He, he, he, ...
              EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

              NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

              SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

              Comment

              • Dzoni_mkv
                CBC Senator XXL
                • 29.04.2007
                • 875
                • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                #37
                Re: Presretaci na dva tocka

                Sri, ono gore sto si postavio e to je trebalo da kupe tj jesu (V-storm) enduro bajk koji je mnogo laksi i udobniji za grad a moze dosta da se potera ili neki BMW, R jednostavno nije za tu namenu. Evo ima ljudi koji voze R-ove to nije za grad, neka ti objasne koliko se greje i kako se ponasa kao slon u staklarskoj radnji u gradskoj guzvi. Nema agilnosti. Valjda su pametni pa ce samo za auto-put i magistralu da ga koriste.
                Sto se tice zustavljanja i jurcanja, nema tu nekog problema, treba samo da ga snimi ako nece da stane i pocne da bezi, dovoljno je da javi da prave sacekuju nema razloga da jurca. Tu je njihov posao zavrsen. Ako su pametni onda im ovi motocikli jesu dobra ideja, ali opet znam mnogo ljudi koje voze R-ove ma to je napravljeno za prva gas, druga gas i koci jer si vec na 200, ili cepaj po stazi to je sve. Daleko je to od motocikla koji moze udobno da se vozi.... To bre u prvoj ide 120 i za to mu treba 2-3 sec. Nema potrebe za tako necim jer postoji prakticniji nacin.
                Inace tu se neko lepo uglavio, cak i da ih nije lupio po usima na tenderu jer to treba odrzavati, gume se menjaju na 5-6000 km, redovni servis je tu negde, neka napise neko ko 100% zna, samo na servisu ima DOBRO da se zaradi.
                You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                Comment

                • Shazalakazoo
                  CBC Senator XXL
                  • 15.10.2007
                  • 545
                  • Beograd

                  #38
                  Re: Presretaci na dva tocka

                  Da li ce imati opremu za merenje brzine? To su malo vece budze ipak...

                  Comment

                  • Kanarinac
                    CBC Senator XXL
                    • 08.10.2004
                    • 2870
                    • BG,Weedikovac

                    #39
                    Re: Presretaci na dva tocka

                    Jedna mala ispravka dzoni V Strom, ne Storm )

                    Pazi moze sa R motorom po guzvi da se vozi i da se provlaci. Problem je to raditi posle 4 sata voznje.

                    Ali videcemo kako ce sve to da fercera

                    I love my

                    Comment

                    • Dzoni_mkv
                      CBC Senator XXL
                      • 29.04.2007
                      • 875
                      • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                      #40
                      Re: Presretaci na dva tocka

                      Lapsus...Meni jedan detalj nije jasan, nasa policija odavno koristi i dugo je koristila BMW-ove motocikle, uopste mi nije jasno zasto nisu nastavili sa tom praksom jer BMW ima odlicnih modela i modela specijalno pravljenih za policiju......pa ne treba im 10 dovoljno je i 5 (BMW je sigurno skuplji tu nema dileme) i opet imaju sredstvo prilagodjeno njihovom poslu koji koristi jako veliki brzoj drzava a opet ima vise struku namenu (sem snimanja prekrsaja, dobri su i kao prateci motocikli u paradi prilikom posete drzavnika, hitnu isporuku lekova ili organa, pruznja hitne medicinske pomoci jer imaju dosta velike kofere, cak mogu i zimi da se koriste a ove R-ove ce sutra malo da koriste zimi itd). Mislim da im je ovo sve malo ishitreno i da je sve pocelo posle one nesrece u Novom Sadu pa se radilo preko kolena samo sto pre da se oformi nesto novo i da se one budale sto tockare i sto cepaju u sred grada punim gasom malo pokaznjavaju i sklone sa ulica....
                      You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                      Comment

                      • JAPANX
                        CBC Senator XXL
                        • 10.08.2006
                        • 2159
                        • Beograd

                        #41
                        Re: Presretaci na dva tocka

                        ne znam samo kako ce da snima i salje prijave bez zaustavljanja kada je poznato da R-asi voze sa tablicom koja je ispod repa tj ne vidi se

                        Comment

                        • low rider
                          CBC Senator XXL
                          • 03.04.2006
                          • 613
                          • Beograd

                          #42
                          Re: Presretaci na dva tocka

                          GSX je patrolni motor, isto koliko je formula 1 patrolni auto.
                          Moze imati ulogu na autoputu i magistrali, ali motor u repu je nesto sto se jos lakse detektuje nego automobil presretac. Policijski motori su jako korisni, koliko puta je saobracajni kolaps u Beogradu, prvi koji se provuku do zeljenog mesta su policajci motordzije. A tu su i povrsine zatovrene za automobile, kao sto su izletista, parkovi, obale reka... motordzije prve stizu da intervenisu.

                          Preksinoc, ponoc, prelazim ulicu Neznanog junaka, kad se u daljini cuje MotoGP karavan, za koji sekund vise motora je proletelo pored mene brzinom ne manjom od 150kmh, a da ogranicenje je 40. Pored mene stoje panduri koji su tu stalno locirani i prokomentarisu ovako je svako vece kako je lepo vreme, ne diramo ih, bolje da se izduvaju nego da u jurnjavi sa nama izginu.
                          Kad zamislim crnog jahaca na GSX-u koji ih pojuri ka Banjici, u najavi je holivudska akcija sa mnogo krvi. Ima laksih nacina da se takvima dohaka, ako se zeli ...

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #43
                            Re: Presretaci na dva tocka

                            Bas to, vecina tih divljaka za volanom vozi neregularne motore, kradene bez tablica ili skrivenim tablicama zato se i ponasaju bahato prema njima. E nih onda moraju da jure a to nece da ide ni po gradu ni po autoputu. Stvarno je smesno da u pratnji ili paradi ispred ide GSXR. Bas kako rider rece motor je patrolni koliko i formula 1. Ima toliko normalnijih motora prikladnijih za tu namenu ali sigurno je da je neko sklopio dil na tenderu nema govora.
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • zverko
                              CBC Senator XXL
                              • 19.08.2005
                              • 7085
                              • BGD
                              • Audi A4

                              #44
                              Re: Presretaci na dva tocka

                              Originally posted by sri98
                              ... verovatno su neki malo pametniji i struciji od nas smislili da takvi dvotockasi odgovaraju nameni...
                              nemoj ljubi te brat. degutantno je pricati o pameti i srucnosti ljudi koji vode ovo kolo... jasno je meni da je srbina bog dao za sve ali smo ga ovaj put bas preterali. svakodnevnica me sve vise podseca na onaj vic kad su pitali lika dal zna da svira violinu a on im odgovorio: "nisma probao ali znam 100%".
                              deutsche gemacht-gut gemacht...

                              Comment

                              • Uzelac
                                CBC Senator XXL
                                • 03.12.2006
                                • 1717
                                • munZe

                                #45
                                Re: Presretaci na dva tocka

                                Ne znam sto ste se uhvatili tog da mora da bude paradni.
                                GSXR nece biti paradni, kao sto nisu ni automobili presretaci. Nismo bas tolika banana drzava da nam isto sredstvo treba za sve namene.
                                R zujalica ima najvise, a GSX-R je izuzetno zastupljen. Laicima ce biti nemoguce prepoznati da li je motorcikl presretac ili je u pitanju civil. Odradice posao u vecim gradovima i sirokim bulevarima.
                                Slazem se da je verovatno bilo boljih modela za ovu namenu, no... sta je tu je. Ono sto je sigurno jeste da ce sliti pare u kasicu i da rese malo problem divljanja po ulicama, kako motora tako i automobila, ako to ozbiljno namere.
                                work in progress

                                Comment

                                Working...
                                X