BEOGRAD - I šta će sad sa njima?!
Konačno je zabranjena upotreba kamera*i uređaja za audio snimanje u patrolnim vozilima saobraćajne policije! Da zlo bude veće, za njih jeiskeširano 1,5 miliona evra,*a prema nalogu poverenika za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti Rodoljuba Šabića, ta skupocena oprema biće izbačena iz 180 patrolnih vozila. Pored toga, svi video i audio zapisi moraju biti obrisani u*roku od 20 dana.*Ova zabrana je usledila pošto se MUP oglušio o Šabićeva upozorenja da takva vrsta snimanja nije uređena nijednim zakonom.
Ugrožena bezbednost
Poverenik Rodoljub Šabić za Kurir*objašnjava da se zabrana ne odnosi na uređaje, takozvane presretače, kojima se snima sa velikog rastojanja, već na kamere ugrađene u patrolna kola koja snimaju sa tri do pet metara razdaljine, kao i uređaje za audio snimanje instalirane na opremi i uniformi službenika saobraćajne policije.
Rodoljub Šabić: zabrana se ne odnosi na uređaje presretače
- U aktu MUP pod nazivom „Objašnjenje o policijskoj kontroli upotrebom audio i video nadzora u vozilima saobraćajne policije“ piše da se vozilo opremljeno ovim nadzorom koristi za snimanje intervencije policijskih službenika u pokretu, kretanjem iza kontrolisanog vozila na udaljenosti od tri do pet metara.*
Ne treba biti nikakav stručnjak za saobraćaj da bi se znalo da snimanje sa udaljenosti do tri do pet metara direktno ugrožava bezbednost saobraćaja - kaže Šabić za Kurir i dodaje da se može razgovarati o tome da li je takav nadzor sa stanovišta suzbijanja korupcije ili torture dobar i legitiman, ali da nikako ne može biti dobro i legitimno da se to sprovodi na neustavan i nezakonit način.
Bez komentara
Načelnik Uprave saobraćajne policije MUP Dragiša Simić nije hteo da govori na ovu temu bez odobrenja nadležnih. Iako smo pitanja MUP poslali elektronskim putem, do zaključenja broja nismo dobili odgovor.
Direktor policije Milorad Veljović rekao nam je da je na putu i da će o ovoj temi moći da govori tek kad se vrati u Beograd.

Damir Okanović
OVA OPREMA JE KORISNA!
Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja kaže da je zabranjena oprema korisna i da zato Skupština Srbije mora da reši taj problem.
- Reč je o različitim pravnim tumačenjima MUP s jedne strane i poverenika Šabića sa druge. U Zakonu o bezbednosti saobraćaja piše da određeni uređaji mogu da snimaju prekršaje. Skupština će dati autentično tumačenje zakona - kaže Okanović i ističe da je oprema za audio-video snimanje korisna jer sprečava da se onaj ko je načinio prekršaj izvuče pred sudom, ali i da se oslobodi odgovornosti onaj ko nije kriv.
Kurir
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Nije ni pogledala, ostali delovi, trag vode... žensko i džip...
Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless." 11.04. 0:12 #2 Rule #51:Sometimes — You're Wrong!
ista cena za litru i 0,9. Jeste da su dva proizvoda u pitanju, jedan je dasak jutranjeg sunca a drugi je prirodni miris, necega. Boja ista, naziv isti, podnaslov malo drugaciji, meni to deluje kao prevara.
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Nije prijatno i meni su u 12 nocu dosla dva pandura i pitaju jesi ti samardzic reko jesam! Ajde spremi se i podji sa nama!
Ja zbunjen al reko aj da se ja polako obuvam pa cu polako kroz pricu da vidim o cemu se radi. Pitam izokola zbog cega me vode, oni fini i ne gledaju u mene nisu u pripravnosti nego ono opusteno sto bi se reklo. Kaze zbog nekih kosnica. Kakve kosnice pitam ja! Ma neke za pcele pa nema covek papire pa ga saobracajci priveli.
Meni brate nista nije jasno al polako se obuvam. Oni onako kroz salu ajde bre obuvas se celu noc. Proradi mi kliker pitam a kojeg Samardzica trazite? Kad oni traze mog rodjaka koji je tada bio inspektor u privrednom kriminalu. Vi ste znaci pogresili kucu ja nisam taj. A gde zivi on pitaju me. Eno kuca iza moje kazem ja. Ajde idi pozovi ga veceras je on na pasivnom dezurstvu, ne javlja se na mobilni a nas su poslali da ga nadjemo po adresi. Meni laknulo otrcim ja do njegove kuce i zvonim a vec zaboravio da je proslaponoc. Bude se oni oni onako zacudjeni i on nevoljno izlazi i ode sa njima.
Ispostavilo se da je saobracajac zaustavio kamion sa novim kosnicama, trazio coveku otpremnice za njih a covek nije imao. Covek kaze da je odneo daske kumu u Kaludjericu cini mi se i da mu je ovaj od dasaka napravio kosnice. Saobracajac nije poverovao u tu pricu, covek izvadio mobilni da pozove kuma a policajac ga savladao, oduzeo mu mobilni i priveo ga u stanicu. Sve sto je pricao bila je istina al opet po zakonu nesmes da napravis toliki broj kosnica i da ih transportujes a da ne platis porez ili tako neka glupost i coveku je napisana neka prijava a sta je bilo sa klosnicama i kamionom neznam.
Jelena | 14. мај 2014. у 10:19 Nažalost sve ovo, ali u drugom ruhu i mi preživljavamo. Kasnije ću pojasniti… Nažalost ne mogu vam napisati reči ohrabrenja! I nažalost i mi razmišljamo od kratkoročnog prodavanja kuće i menjanja mesta boravka do odlaska u zemlju gde je sistem ipak drugačiji (iako znamo da nigde ne cvetaju ruže): Naša borba traje već nekih 50 godina i dočekala je i 5 generaciju moje porodice. Verovatno zato što nismo stoka i ne idemo mimo zakona već sve po zakonu i pravilima. U našem stanu živi čovek koji nema na to prava po Zakonima ove države (on misli da ima), ne plaća stanarinu, ne plaća račune. Mi plaćamo sve to jer institucije bi nas teretile za dug pošto smo na papiru mi vlasnici. Uz sve to više puta je napao članove moje porodice, i još češće se verbalno iživljavao. Naravno sve to vreme se mi uzdamo u sud i zakon ove države i strpljivo čekamo pravdu.
Na kraju i stiže rešenje koje potvrđuje naše tvrdnje. Avaj! Nakon žalbe Apelacionom sudu, sud kaže da smatra (ne poziva se na zakone!!?) da on može tu da živi na neodređeno… I da smo mi kao stranka koja u ovom slučaju gubi spor plati njemu troškove suđenja. E onda moji roditelji (1 na sizu, dr. mali penzioner) dižu kredit da bi čoveku za kojeg plaćaju račune, porez, koji nas maltretira itd. platili i troškove suđenja. Da ne spominjem zdravstveno stanje koje se zbog ovakvih situacija pogoršava. Ne želim da vas obeshrabrim, ali bojim se da prepuštanje slučaju državnim institucijama nećete nipta rešiti. MOžda još i budete morali njemu da se vi izvinjavate i lii da mu plaćate…
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Beograd -- Svih 416 autobusa privatnih prevoznika neće najverovatnije izaći na ulice u ponedeljak, 2. juna, pošto Grad nema više novca da ih plaća, saznaju “24 sata”.
Gradski čelnici održaće danas sastanak s lizing kućama i dobavljačima goriva da bi pokušali da omoguće privatnim prevoznicima da nastave da rade. Kako saznaje list, gradski čelnici obavestili su pre tri dana privatne prevoznike da u junu neće moći da ih plaćaju pošto Grad nema novca. Privatni prevoznici tvrde da se nalaze u očajnoj situaciji jer su se gotovo svi zadužili.
Linije koje će najviše biti ugrožene
Linije na kojima saobraćaju samo privatni prevoznici su: 24, 34, 49, 60, 81, 81L, 310, 406, 513, 522, 553 i 613. Privatni prevoznici rade i kao dopuna GSP-u, ukupno na 83 od 133 autobuskih linija gradskog prevoza.
"Grad nam je pre nekoliko dana isplatio 150 miliona dinara, a duguje nam skoro dve milijarde dinara. Mnogi od nas su u velikim kreditima. Svih 400 autobusa uzeli smo na lizing i svakog dana preti opasnost da nam ta vozila oduzmu. Dogorelo je do nokata. Bukvalno nemamo više ni za gorivo. Jednostavno, od ponedeljka nećemo moći da isteramo autobuse iz garaže", žale se privatni prevoznici.
U Gradu već tri dana ne žele ništa da komentarišu u vezi sa ovom temom, ali kako saznajemo, gradski čelnici održaće danas u 14 sati sastanak s lizing kućama i dobavljačima goriva kako bi pokušali da ih ubede da ne blokiraju račun privatnim prevoznicima.
Inače, svakog radnog dana na ulice grada izađe 1.337 vozila javnog prevoza računajući i autobuse privatnih prevoznika. Ukoliko privatni prevoznici zaista prestanu da rade u ponedeljak, to će značiti da će u saobraćaju biti za trećinu manje vozila.
Comment