fenomen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • duma
    CBC Član
    • 10.01.2008
    • 16
    • sm

    #16
    nije problem kod verglanja leti,moze i jedan,ali zimi mora oba...kao sto neko rece cim je jedan slabiji-povlaci struju diz drugog i nastaje komplikacija.Kod mene je problem sto elektricar ne moze da pronadje gde se gubi struja i posle par dana acu prazan i ne moze da zavergla.Solucija sa jednim jacim umesto 2 manja ne vredi jer nema mesta u koshu...ja imam jedan od 72 i jedan od 45(posto je sa leve strane manji prostor i ne moze da stane veci)
    neka prica ko sta hoce,meni se japanke svidjaju...zato i vozim samo japanca...

    Comment

    • duma
      CBC Član
      • 10.01.2008
      • 16
      • sm

      #17
      neka prica ko sta hoce,meni se japanke svidjaju...zato i vozim samo japanca...

      Comment

      • Vocko
        CBC Senator XXL
        • 25.04.2005
        • 4556
        • nBGd

        #18
        Samo jedan gubi struju ili oba ?

        Comment

        • duma
          CBC Član
          • 10.01.2008
          • 16
          • sm

          #19
          oba...
          neka prica ko sta hoce,meni se japanke svidjaju...zato i vozim samo japanca...

          Comment

          • Vocko
            CBC Senator XXL
            • 25.04.2005
            • 4556
            • nBGd

            #20
            Originally posted by UkiMazda
            i posle, evo otprilike, 5 meseci, uspem da nadjem da je u pitanje svetlo u kabini , i naravno raskacim ga!Dobro, sad ostaje problem sto nemam nikakvo svetlo kad otvorim vrata, ali to mi je najmanji problem...
            Eto, covek uvek nadje resenje, sad, dal za 5 minuta ili 5 meseci(kao ja), nije bitno,al bitno da ga nadje!

            Comment

            • duma
              CBC Član
              • 10.01.2008
              • 16
              • sm

              #21
              mislis,dakle da negde ima spoj pa me to zeza i izvlaci struju... desavalo mi se da mi kontrolne sijalice na tabli trepere ...ali sad vise ne...
              neka prica ko sta hoce,meni se japanke svidjaju...zato i vozim samo japanca...

              Comment

              • deki-ascona
                Bio nam je drug! RIP
                • 10.04.2007
                • 2118
                • NI , Trosharina

                #22
                vezani su paralelno
                onda radi na naponu od 24v
                Originally posted by Valent Vudriga
                ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                Comment

                • duma
                  CBC Član
                  • 10.01.2008
                  • 16
                  • sm

                  #23
                  ne bi trebalo posto je to paralelna a ne redna veza...
                  neka prica ko sta hoce,meni se japanke svidjaju...zato i vozim samo japanca...

                  Comment

                  • ivanlavsd
                    CBC Veteran
                    • 10.04.2008
                    • 107
                    • Smederevo

                    #24
                    Redna veza daje veci napon na izlazu (napon od 24V), a paralelna daje vecu struju na uzlazu!

                    Comment

                    • duma
                      CBC Član
                      • 10.01.2008
                      • 16
                      • sm

                      #25
                      znaci da nije napon u pitanju vec samo amperaza...gresim li...
                      neka prica ko sta hoce,meni se japanke svidjaju...zato i vozim samo japanca...

                      Comment

                      • deki-ascona
                        Bio nam je drug! RIP
                        • 10.04.2007
                        • 2118
                        • NI , Trosharina

                        #26
                        NAZIVNI NAPON – elektropokretaca za vecinu putnickih vozila je 12 V. Samo u retkim slucajevima i kod zasebnih vozila on iznosi 24 V. Postoji i kombinacija od dva akumulatora po 12 V, gde je celokupna oprema 12 V, a samo alnaser radi na 24 V. U tom slucaju je potreban poseban relej za redno i paralelno povezivanje tih akumulatora.
                        na ovo sam mislio

                        skinuto sa www.autoelektricar.co.yu
                        Originally posted by Valent Vudriga
                        ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                        Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                        Comment

                        • JNC
                          CBC Senator XXL
                          • 19.12.2006
                          • 1332
                          • Beograd

                          #27
                          Nema on to, znaci dva akumulatora su vezana paralelno samo da bi dobio veci kapacitet, sve radi na 12V.

                          Comment

                          • duma
                            CBC Član
                            • 10.01.2008
                            • 16
                            • sm

                            #28
                            upravo tako...a cini mi se i da ide sa oba acu na anlaser struja...
                            neka prica ko sta hoce,meni se japanke svidjaju...zato i vozim samo japanca...

                            Comment

                            • JNC
                              CBC Senator XXL
                              • 19.12.2006
                              • 1332
                              • Beograd

                              #29
                              Ta dva akumulatora ti se ponasaju kao jedan veliki, sa oba ide struja svugde, zato su i stavljena dva manja, nema mesta za vece, a treba ti dosta struje da bi motor mogao da vergla.

                              Comment

                              • deki-ascona
                                Bio nam je drug! RIP
                                • 10.04.2007
                                • 2118
                                • NI , Trosharina

                                #30
                                Malo uputstvo za otkrivanje gde nestaje struja.Skinuti + klemu i izmedju povezati ampermetar na pr opsega do 10 A(napomena nikako nemojte alanasovati dok je spojen)blokirajte tastere vrata i zatim vadite jedan po jedan osigurac dok ne otkrijet koje kolo vuce struju , inace struja cca do 300ma ne bi trbalo da bude uzrok tako brzom praznjenju akumulatora ,ako kvar nije u osiguranim kolima onda otkacite ialternator alnaser i eventualnu dodatnu opremu koju ste ugradili ,Obavzno proverite i struju punjenja ili bar napon koji treba da bude od 12,8 V do 14,2.
                                ovo je sa CBC... made by deki-74

                                probaj. Najgore je da kupujes novi akumulator, zbog neke sijalicice ili slicne gluposti.
                                Taj autoelektricar koji ne ume takvu stvar da otkrije ne treba da sebe naziva autoelektricarem. U Nishu ima radnja koja prodaje akumulatore i prodavci ga iznesu, postave, provere kais na alternatoru i uvek provere da nema skrivenih potrosaca (jer samo tako daju garanciju).
                                Originally posted by Valent Vudriga
                                ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                                Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                                Comment

                                Working...
                                X