Sportski automobil vs. motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • goxee
    CBC Veteran
    • 20.03.2007
    • 119
    • Beograd, Vozdovac

    Sportski automobil vs. motor

    Dakle, nocas smo imali malu raspravu (umalo da se pobijemo ) oko toga ko je brzi,fabricki motor 1000ccm (npr. zx10, r1, gsxr...) ili ozbiljan sportski automobil? Prepustam vam slobodu oko odabira automobila, dokle god su street legal i naravno da nemaju 2200hp . A discipline su npr. 402m, 1000m i neka staza za auto trke.

    Uzivo sam video dve trke auto vs. motor i u obe su bili prilicno izjednaceni (EVO VI vs. R1 od Fransa do Autokomande i F430 vs. Ducatti 996 u V. Stepe).

    Video sam i u temi o M3 Aero da se prica o slicnoj stvari pa me zanima ima li neko nesto pametno da kaze/napise
    Don't mess with da Big Dogs, if u piss like a Puppy!
  • Durango
    CBC Senator XXL
    • 01.02.2006
    • 590
    • Zemun, Srbija

    #2
    Trebalo bi da na youtube ima dosta klipova na tu temu. I kod nas je jednoj epizodi Top Speed-a bila trka Yamahe R1, Porschea 911 Turbo (mislim) i aviona Orao. Motor je naravno bio ubedljivo najbrzi. Mislim da su motori tipa R1, GSX-R 1000 i sl. uvek brzi od serijskih sportskih automobila. Stvar je u tome da motor mora da vozi neki extra dobar vozac jer ga je tesko zadrzati na oba tocka pri naglom i munjevitom ubrzanju. Jednom prilikom sam gledao (trebalo bi i to da ima na youtube) trku Hondinog racing motora i Hondine formule. Cini mi se da je dok su dostigli nekih 150 km/h motor bio u prednosti, a posle je aerodinamika ucinila svoje i formula ga je oduvala!
    MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität

    Comment

    • TETAK
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 3034
      • Čačak, Srbija

      #3
      Ja svakako navijam za motocikle i u realnom saobraćaju automobil tu nema šta da traži, medjutim kada se stvar dovede do kontrolisanih uslova, čitaj piste, sve se menja i automobili drže šnjur!
      Opet, normalno je da na reliju Pariz-Dakar uvek prvi na cilj stižu ,odnosno najbolje vreme prave motocikli!
      U slučaju koji si pomenuo (trka sa "Orlom") motocikl je samo najbolje startovao, da bi ga kasnije ostali oduvali!
      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

      Comment

      • skijash
        CBC Senator XXL
        • 07.09.2007
        • 1354
        • Beograd
        • wrx

        #4
        Njemu je na R1 prs`o menjač valjda, da je izdržao do kraja možda i ne bi bio takav ishod, mislim da bi porše bio poslednji.

        Comment

        • goxee
          CBC Veteran
          • 20.03.2007
          • 119
          • Beograd, Vozdovac

          #5
          U slučaju koji si pomenuo (trka sa "Orlom") motocikl je samo najbolje startovao, da bi ga kasnije ostali oduvali!
          Upravo tako, motor cak nije ni zavrsio trku koliko se secam, navodno zbog kvara menjaca, e sad da li je bilo kvara ili se malo razocarao kad ga je Porsche "preskocio"...
          Don't mess with da Big Dogs, if u piss like a Puppy!

          Comment

          • jevtic
            CBC Senator XXL
            • 26.11.2006
            • 729
            • beograd

            #6
            u realnom saobraćaju auto nema sta da trazi pored motora. na pisti je drugacija stvar.

            911 vs r1
            ex - fabia 1.9 tdi
            golf 2.0 tfsi

            Comment

            • shonsy
              CBC Senator XXL
              • 11.05.2007
              • 1391
              • London/Beograd
              • Honda CBR 125R

              #7
              a al su isprozivali motriste! Strasno!

              Meni je ovo jako cudno... nisam znao da su motori toliko sporiji u krivinama, cak sam mislio suprotno... U svakom slucaju, tacno je to sto kaze Tetak, da u kontrolisanim uslovima motor gubi, ali mislim da je u neuporedivoj prednosti po gradskim uslovima!

              Comment

              • miQzma
                CBC Član
                • 31.07.2007
                • 97
                • Beograd,Mirijevo

                #8
                U trci sa "Orlom" ne bi imali sanse ni jedan ni drugi,da su propozicije malo slobodnije.Npr. da avion moze da se odvoji od zemlje bar minimalno.Zamislite koji je napor pilotu da ga odrzi na zemlji,a da opet ide brzo koliko je to moguce.
                Originally posted by Sheta_Junior
                50% ljudi u srbiji vozi zastavu. 30% ljudi u srbiji vozi VW. ostalih 10% su drugi automobili.

                Comment

                • skyline
                  CBC Senator XXL
                  • 31.07.2007
                  • 3149
                  • Cacak

                  #9
                  zavisi gde se porede

                  magistralni put - tesko da je ko dovoljno lud da vozi nesto sa 500+ks , 4x2m i 1500kg toliko brzo da moze da odrzi korak sa motorom, plus sto prednosti motora u guzvi dolaze do izrazaja

                  autoput - ovde je cisto odnos snaga/tezina, sto je stvarno na strani motocikla i potreban je ozbiljno jak auto da bi odrzao korak sa 150ks na 250kg tezine, ali je mnogo puta dokazano da je moguce

                  http://www.youtube.com/watch?v=tX3T-pnO ... re=related
                  http://www.youtube.com/watch?v=1VFuQPFl ... re=related
                  http://www.youtube.com/watch?v=0fPss6g3 ... re=related

                  i moja omiljena, Walser Supra



                  staza - videli smo na snimku 911 vs. R1 da ovde stvarno nije potrebna neka zver da bi pobedila motor

                  drag staza - ozbiljni RWD ili 4WD oduva motor, dok FWD, pa cak i sa 660ks, ne moze da dobije


                  http://www.youtube.com/watch?v=yvojxFW6 ... re=related




                  drift staza - ovde ga motori duvaju
                  Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                  Comment

                  • skijash
                    CBC Senator XXL
                    • 07.09.2007
                    • 1354
                    • Beograd
                    • wrx

                    #10
                    Originally posted by skyline
                    ...korak sa 150ks na 250kg tezine
                    Sad se to bliži ka 200 konja, 150 je imao gsxr još 90-ih
                    Originally posted by skyline
                    drift staza - ovde ga motori duvaju
                    Cccc, nisi izgleda pratio moto gp dok je rosi vozio hondu

                    Comment

                    • skyline
                      CBC Senator XXL
                      • 31.07.2007
                      • 3149
                      • Cacak

                      #11
                      da, ali
                      http://www.youtube.com/watch?v=Kw3m69XC ... re=related
                      http://www.youtube.com/watch?v=2J4KdQQI ... re=related
                      Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #12
                        Noviji motorcikli 1000 idu oko 10sec. na 402m 600-totke idu ispod 11 sto znaci da ne mogu da im stanu sportski automobili na crtu sem supersportskih Enzo, Zonda, McLaren, porsche GT.

                        Na autoputu auto je brzi. Na magistralnom putu ne racunajuci da ima saobracaja auto je brzi, na stazi auto opet brzi.

                        U realnom saobracaju motor je najbrzi!
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • skijash
                          CBC Senator XXL
                          • 07.09.2007
                          • 1354
                          • Beograd
                          • wrx

                          #13
                          Ma bre zezao sam se za drift Ovaj prvi klip je
                          Nego kad već idemo u off, ne znam da li si video http://youtube.com/watch?v=u7DVe9oIhic

                          Comment

                          • skyline
                            CBC Senator XXL
                            • 31.07.2007
                            • 3149
                            • Cacak

                            #14
                            ma, zezao sam se i ja, naravno da se ne mogu porediti

                            a sto se tice GT i M5, gledao sam ih poodavno ali svaka im cast
                            Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                            Comment

                            • Alekre
                              CBC Senator XXL
                              • 12.09.2005
                              • 780
                              • Smederevo

                              #15
                              Sve sto ste do sada rekli stoji, mada mislim da poredjenje nije na mestu. Evo zasto: Za 13 000 eura dobijes ****no brzu 2007 R1 masinu u stock izdanju. A da bi na nesto na cetiri tocka moglo na crtu treba ti bar 80 000 eura za polovnu 2001 Corvette ZO6 427 CID Twin Turbo Lingenfelteru. 727 konja ima. Sta ima brze za te pare na cetiri tocka? Najeftinija brzina se dobija motorciklom.

                              Ako nekog zanima Vette gore pomenuta:
                              http://www.lingenfelter.com/2001Lingenf ... deBody.htm
                              Sloboda i divljina, nesputanost i zivot van formalnih drustvenih okvira.

                              Comment

                              Working...
                              X