Sportski automobil vs. motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • skyline
    CBC Senator XXL
    • 31.07.2007
    • 3149
    • Cacak

    #31
    aaaaaaa, znaci trotinet je zasluzan.....
    Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

    Comment

    • Tomic
      CBC Veteran
      • 20.06.2007
      • 182
      • Zrenjanin
      • Audi A4, Corsa C

      #32
      Originally posted by skyline
      znas kako, i bager moze da ti pruzi osecaj koji ne moze ni jedno drugo vozilo ( probao i veruj mi na rec ) iako ide max 30km/h, tako da sve ima svoje
      A sta tek utovarivac radi ... Kad osetis tu snagu :kadr
      Sve ima svoje, u pravu si
      Eto

      Comment

      • skyline
        CBC Senator XXL
        • 31.07.2007
        • 3149
        • Cacak

        #33
        utovarivac sam samo malo vozio, ali......
        Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

        Comment

        • Markoni147
          CBC Senator XXL
          • 18.09.2007
          • 537
          • Beograd, Zvezdara
          • SEAT Altea XL 1.9 TDI

          #34
          Na motoru mora biti dobar vozac da bi uspeo da parira brzom automobilu... Jednom prilikom me je Vuk vozio u f430 i naisli smo na tipa sa novim Gsxr1000 na Nbgd-u i znam da motor nije mogao da nas stigne na tom delu gde smo se pojurili... A Vuk mi kaze da ga motor prestize na oko 100km/h, a onda ga on opet obilazi na oko 190km/h...
          SEAT Klub Srbija

          Comment

          • stefanves
            CBC Senator XXL
            • 10.12.2006
            • 1351
            • BG

            #35
            Ko je Vuk?Neko sa foruma?
            Fiat Punto MK1, 1.2 16v @85hp, '99
            Konacno i ja imam auto :-)

            Comment

            • Bane
              CBC Senator XXL
              • 30.05.2006
              • 344
              • Konjarnik Bg

              #36
              Bajrusevic vozio sa Vladom(tref)
              nije sa foruma

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #37
                Nema sta da ga stize na 100
                motor je brzi od 0 pa sve tamo do 250 a i posle toga je brzi od F430

                Ali i u autu mora biti dobar vozac da bi se drzao s motorom.

                Ko da je u ferariju od 430 konja zezanje stisnuti pun gas po gradu
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • skyline
                  CBC Senator XXL
                  • 31.07.2007
                  • 3149
                  • Cacak

                  #38
                  490 konja

                  a 430 oznaka je zbog zapremine
                  Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                  Comment

                  • Bane
                    CBC Senator XXL
                    • 30.05.2006
                    • 344
                    • Konjarnik Bg

                    #39
                    Originally posted by M-power
                    Ko da je u ferariju od 430 konja zezanje stisnuti pun gas po gradu
                    ne nego je zezanje posle stiskanja stati na pesacki prelaz

                    Comment

                    • Markoni147
                      CBC Senator XXL
                      • 18.09.2007
                      • 537
                      • Beograd, Zvezdara
                      • SEAT Altea XL 1.9 TDI

                      #40
                      Originally posted by M-power
                      Nema sta da ga stize na 100
                      motor je brzi od 0 pa sve tamo do 250 a i posle toga je brzi od F430

                      Ali i u autu mora biti dobar vozac da bi se drzao s motorom
                      Ja sam samo preneo ono sto mi je on rekao, dakle nisam prisustvovao pa da mogu da tvrdim, to je on isprobavao sa nekim drugom, ali mu verujem jer me je uverio kako taj auto ide i video da gsxr1000 ne moze da nas stigne...

                      Ti u f430 uvek mozes da napravis ubpzanje do 100 za 4 sekunde, a da bi sa motorom napravio bolje vreme ipak treba malo vise iskustva... Zasto fabrike motocikala u zvanicnoj specifikaciji ne navode ubrzanje od 0-100? Mi znamo da je ubrzanje u klasi od 1000 cm3 negde oko 3.2 sekunde ali retko koji vozac moze da postigne to vreme...
                      SEAT Klub Srbija

                      Comment

                      • TETAK
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 3034
                        • Čačak, Srbija

                        #41
                        Voziti auto na iberu po gradu je čista ludost, a motocikl, e to je već za psihijatriju!Kad se samo setim kako sam završavao u "parteru" zbog bakice sa cegerom na sred puta, pa zbog kombija koji se pojavio niotkud iz bočne ulice, zatim, zahvaljujući liku koji je iznenada započeo polukružno okretanje na punoj........
                        Znači kacigu na glavu i otvorite četvore oči (kada vozite motor) kad već nemate četiri točka!
                        Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                        Comment

                        • Superbird
                          CBC Senator XXL
                          • 06.02.2006
                          • 384
                          • Sabac ---> Novi Sad
                          • Audi 100 Typ 43

                          #42
                          Originally posted by TETAK
                          Opet, normalno je da na reliju Pariz-Dakar uvek prvi na cilj stižu ,odnosno najbolje vreme prave motocikli!
                          Gledao sam neku emisiju o reliju, i rekli su da jednu od najvecih opasnosti po motocikliste predstavljaju automobili koji ih u toku trke prestizu (jer ovi na motorima krecu ranije), pa su zbog toga instalirali neki uredjaj u sva vozila putem kog vozaci automobila obavestavaju motocikliste o svom prisustvu, kako bi se ovi na vreme sklonili.

                          Comment

                          • skyline
                            CBC Senator XXL
                            • 31.07.2007
                            • 3149
                            • Cacak

                            #43
                            tacno tako
                            automobili su najbrzi na Dakaru
                            Kada se glupost toliko namnoži, čitava društvena zajednica postaje jedan veliki debil.

                            Comment

                            • TETAK
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 3034
                              • Čačak, Srbija

                              #44
                              Nisi u pravu, nejbolje vreme na Dakaru imaju motocikli, što znači da su i najbrži!To nema nikakve veze jer se učesnici takmiče po kategorijama!Taj sistem protiv naletanja zaista postoji jer se takmičari neprestano stižu, obilaze i opasnost od sudara je realna, pogotovo u predelima sa mnogo peska, prašine i sl.!
                              Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                              Comment

                              • Uzelac
                                CBC Senator XXL
                                • 03.12.2006
                                • 1717
                                • munZe

                                #45
                                top auto, top motor - auto dobija u svakoj opciji, zajebano moze biti samo kratka relacija sa startom iz mesta, ali sve preko 200m auto dobija sigurno.gde ima i krivina, auto je neprikosnoven.

                                realno brz auto (300+ ks), realan brz motor (litarska klasa 150+ ks)
                                - auto dobija uvek kada ima krivina, posebno ako je rwd ili awd.
                                - motor dobija pravce

                                svaka kola ispod 200ks ce imati problem sa bilo kakvom zujkom sem ako nije u pitanju "karting staza" ili neasfaltna povrsina.

                                kola ispod 100ks imaju problem sa svakim ne skuterom u svakoj opciji.

                                value for money, motori rules naravno, na bilo kojoj povrsini u bilo kojim uslovima.

                                skill trazi svaki prevoz, nemojte se zavaravati da je ista lako voziti. pravac, djene djene, to bi se moglo reci da moze svako (sem ekstremnih varijanti) ali krivine, drift, rally/cross, tu znalac dobija nooba sa dve klase losijim prevozom.

                                toliko, hvala na paznji
                                work in progress

                                Comment

                                Working...
                                X