Probao sam sa Tar&Bug remover-om, nece ni da pipne. Proizvod sam po sebi nije losh daje i shine efekat, ali chini mi se da ce funkcionisati tek posle skidanja ovih tvari sa nekom jachom pastom.
Laki, moj prijatelj sa posla mi je rekao da je te sitne fleke od lipe na svom Golfu 2 skinuo sa Cif-om, ako se dobro secam. Ako hoces mogu da ga cimnem i proverim?
“Alfa Romeo is something special. It occupies a place apart...It is a way of life...”
Proveri Biggy, a posebno proveri za proceduru; suv auto + krpa vlazhna ili oboje suvi, shta, kad, kako - tachno redosled radnje...
Inache, isprobao sam josh i TW Safe Cut i Sonaxovu (gorepomenutu) pastu = rezultat smeshan takodje, nema teorije skinuti ove tvari. Posle destominutnog guljenja malog parchenceta jedva se video napredak. Mislim da bi mi za ceo automobil trebalo mesec dana.
Ove slike sa poluispoliranim automobilima su verovatno potpomognute sa nekom mashinom i kantom mleka za poliranje... Razmishljam da odvezem automobil na takav tretman.
Znaci u pitanju je Cif krem. A postupak je sledeci: operes auto, sacekas da se osusi, potom naneses malo Cif-a na auto, uzmes vlaznu krpu i pocnes da lagano trljas. Nadam se da ce ti ovo pomoci u skidanju glupih fleka
“Alfa Romeo is something special. It occupies a place apart...It is a way of life...”
Uzmi malo Cif-a pa ga protrljaj izmedju prstiju...kad vidis koliko je abrazivan nece ti pasti na pamet da ga prineses blizu auta a kamoli trljas po farbi. Skinuce fleke, ali i sav lak ispod nje.
The difference between men and boys is the price of their toys
Cif je kao vim samo u tecnom stanju. Onako po secanju je bar 2x abrazivniji od rubbing compound- a koji se inace upotrebljava samo u beznadeznim slucajevima. Budi pazljiv i bojazljiv sa tim cifom.
Ja sam samo preneo iskustvo mog kolege sa posla, i naglasio sam da je bio u pitanju Golf 2, tako da je i pitanje da li je on ista na tom autu mogao ostetiti sa Cif-om. A inace on mi tvrdi da taj Cif po abrazivnosti veoma slican pastama za poliranje, a da li je tako ili ne ja to ne znam. Zato sam za poliranje mog auta sve to prepustio profesionalcima i ispalo je odlicno.
“Alfa Romeo is something special. It occupies a place apart...It is a way of life...”
@killaz:
Problem sa hrapavim naslagama, verovatno od nekakvog "soka" sa drveca sam imao na starom vozilu (da mu marku ne pominjem) posle letovanja u CG. Nikakvim pranjem , voskovima i sl. nisam mogao da ih otklonim . Jedini lek - poliranje. Ne bih se usudio ni da prinesem Cif svojoj Alfi :: . Postoji jako dobra pasta za poliranje koju je koristio limar kada mi je sredjivao posledice divljanja po krivinama na brdu (ofarbao oko 3dm2) . Pastu sam inace ja kupio u prodavnici, ali sam joj zaboravio naziv i gradaciju (najfinija). Provericu danas popodne pa sutra javljam. Moracu i ja da je primenim na celom autu zbog ozloglasenih koncentricnih krugova.
Koristio sam Turtle Wax Original u crnoj boji sa stikom u nadi da pokrijem bele tackice od kamencica na putu i plitke ogrebotine na laku. Bez rezultata . Inace, zadovoljan sam sjajem i to je jedini primetan efekat. Posle TW Original, naneo sam TW Gloss Guard kao zastitu za vosak. Ne postize se nikakav vizuelni efekat (drugaciji od TWO), jedino se nadam da produzava trajnost ukupnog sloja voska. Posle takvog tretmana, Alfa mi se mnogo manje prlja i mnogo se lakse pere. To se posebno odnosi na kapljice sa drveca i pticije "projektile". Preporucujem.
Inace da pitam i ja nesto. Debil u perionici mi je premazao kompletan interijer nekakvim mlekom . Kreten nikad nije video mat sivi kokpit . I jos mi kaze : "Gle kako sam ti sredio unutra. A bio je skroz urnisan." Idiot, da bi idot jedan ! Sad mi je kokpit crn i sve se cakli! Ima li nacina da se to sr...e nekako opere, a da kokpit ponovo dobije originalni izgled .
Da, vidim da cu definitivno ici i ja do profi-a...
Za tablu, hmm... Definitivno bi je trebao skinuti nechime taj znojavi look, probaj za pochetak vlazhnom magichnom krpom, pa onda eventualno sa blazhim rastvorom sapunice i magichnom krpom. Kapiram da je taj premaz onaj ljigavi silikonski sprej...
Na srecu nije bas onaj garaganski sprej vec silikonsko mleko, ali svejedno, ne volim taj "fancy look".
Sto se poliranja tice, mislim da se mogu postici dobri rezultati ovom pastom (kosta 600-700 din). Majstor ju je koristio posle "uprskavanja" laka da se ne primeti prelaz sa starog na novi sloj. "Operacija" je bila veoma uspesna, posebno imajuci u vidu da je u pitanju crna perla tj. "kameleon" boja. Polirao je lagano, rucno, sa dosta ispiranja vodom.
Pozdrav.
Pogledah za onu pastu. Nisam uspeo da prokljuvim proizvodjaca (nisam dobio pastu u ruke), tuba je zuto-bele boje, u velikom crnom krugu ima belim slovima oznaku gradacije (finoce) "G6". Kazu da je iskljucivo za masinsko poliranje, a mora se povrsina kvasiti kao i kod rada sa vodenom smirglom. Umesto toga uzeo sam "Turtle Wax Safe Cut" pastu za poliranje, pise na njoj "...removes light scratches and swirl marks."
Mogu reci da nisam postigao skoro nikakve rezultate. Moze biti da je stvar u "osecaju za filing" u ruci, ali ipak cu stvar prepustiti profesionalcu.
To ti pricham, Safe Cut je primenljiv bukvalno ako jedan auto zagrebe malko drugi i ostavi svoju boju na istom... Uz sve to, trebash se poroditi od turpijanja sa istim.
Najbolji recept je poliranje kod specijalca a voskiranje u svojoj rezhiji. Posle toga mislim da cu biti miran makar godinu dana (shto se tiche poliranja), dok cu voskiranje raditi sporadichno.
Comment