Ako uzmemo u obzir da vrata moraju da se izvedu iz uslovno recheno vodoravnog polozaja ako znachi da treba na njih da se primeni sila , e sad malo srpske statike (koju nisam polozio pre pet godina na mashincu nego promenio fakultet...) ako je 10eura da delujem silom od 15 kila 15cm u vis a 40 eura 2 cm silom od 10kila, mislim da mi se ova jeftinija varijanta bolje statichki pokazala u praktichnom delovanju ...
lambo doors
Collapse
X
-
EDIT 014: Ne citiraj post iznad
Potpuno se slazem sa tobom . Vrata se ionako ne otvaraju sama vec moraju rukom da se otvore .Prica koju je Uros pricao stoji na mestu ako je mislio da se vrata automatski otvaraju mada ni tada se nebi otvorila sve i da se stavi amortizer od 10000 N . Imao sam prilike da vidim motorizovane modele vrata i to se radi pomocu hidraulike ili elektormotora . Tako da ono sto sam rekao da je amortizer od 300N dovoljan je tacno jer taj amortizer moze da drzi vrata u vertikalnom polozaju e sad sto je jaci amortizer lakse ce se otvarati ali koliko para toliko i muzike....
BTW statika je nauka koja se bavi proucavanjem sistema u stanju mirovanja (ili ako se ceo sistem krece konstantnom brzinom ) a ovde to definitivno nije slucaj(pre ce biti dinamika sistema ) . Ali razmatranje problema je bilo ok samo mi se cini da je zakljucak bio pogresan
Comment
-
-
Da, dinamika tela u ovom slucaju, ali se staticki moze sasvim zadovoljavajuce resiti problem. Ja sam posmatrao nekoliko stanja vrata. Prvo je kada su vrata zatvorena, odnosno pre podizanja, drugo je negde na sredini hoda gde se moment vrata i moment amortizera poklapaju. Ako se stavi tako mali amortizer morace gotovo sva tezina vrata da se podize rukom a mislim da to nece biti nimalo jednostavno. U svakom slucaju ne bih voleo da cesto ulazim i izlazim iz takvih kola
Dajte neku skicu te srake i podatke o vratima pa cemo tacno da vidimo kakav amortizer treba za sta. Ali mislim da je taj od 300N u svakom slucaju previse slab.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Ne mislim da bi trebla bas toliko velika rucna sila za otvaranje vrata . Bas sam sad uzimao neke dimenzije sa mojih kola (Fiat Tipo )i izmerio sam i dosao do sledeceg zakljucka . Rastojanje od pretpostavljenog tezista vrata ( birao sam bas nerealno udaljenu tacku od oslonca cisto da bih tu uzeo neki stepen sigurnosti ) do tacke oko koje se vrata okrecu je duplo vece nego rastojanje od tacke gde je ucvrscen amortizer do te isste tacke oko koje se vrata okrecu sto znaci da amortizer od 300N u najpovoljnijem polozaju stvara dovoljan momenat da se podignu vrata od 15 kg (sto otprilike odgovara stvarnoj tezini ) E sad odnos izmedju rastojanja gde ja delujem rukom na vrata pri otvaranju i rastojanja tezista od tacke obrtanja je 4/3 pa je racunica prosta :Ugao koji zaklapa amortizer u pocetnom trenutku je 15 stepeni tako da pri otvaranju vrata treba dici 8 kg u pocetnom trenutku a posle mnogo manje (sto zavisi od tezine vrata i odnosa duzina ) sa dva amortizera od 300N se dobija da je u pocetnom trenutku potrebno dici 5.5 kg a sa amortizerom od 800N 3.5 kg . Odavde se vidi da je sa 800N veoma komforan rad . sa 300N ni ja bas nebih cesto ulazio u kola tako da barem za mene je najprihvatljivije 2x300N ( zbog toga sto cena amortizera raste eksponencijalno sa jacinom amortizera jer za par amortizera od 800 N treba 140EUR a 4 kom od 300N mogu da se nadju na otpadu za 2000din + sto necu morati da idem u teretanuOriginally posted by Uros PiperskiAko se stavi tako mali amortizer morace gotovo sva tezina vrata da se podize rukom a mislim da to nece biti nimalo jednostavno. U svakom slucaju ne bih voleo da cesto ulazim i izlazim iz takvih kola
) E sad ovo sve vazi ako su vrata 15kg teska (mozda su ona cak i laksa ako je neko merio neka javi ) Sto se tice izbora amortizera dakle sve zavisi od snage vaseg bicepsa i dubine vaseg dzepa pa izaberite sami
Comment
-
-
Zbunili ste me skroz. Ljudi nije sve tako prosto i numerichki prorachunjivo, prvo kako god vi to napravili vrata ce se (u vertikalnom polozaju) uvek klimati jer im prosto dve ose otvaranja to dozvoljavaju, ako u Pimp my Ride lsd klimaju klimace i vama.
Obavezno obratite paznju na to da ako stavite jak amortizer vrata ce se lako otvarati, chak i prelako (zakucavace) jer nema nishta da ih zaustavi, plus ce biti chudo zatvoriti vrata dok si u kolima, verujte mi na rech, imam ta vrata i moram da se obesim o njih da bi se zatvorila.
Comment
-
-
Ne znam ljudi za amortizer, moj je velichine prosechnog daljinskog upravljacha, nije veci, a dize tezinu od 35-50 kg. Josh jedan problem vam je to shto recimo kod mene vrata teze samo 30 kila, pa se teshko zatvaraju. A morate rachunati da ce i drugi hteti na manje automobile stavljati kit.
Comment
-
-
pa nek mi ostave broj na rista.m@sezampro.yuOriginally posted by KanarinacCena u Novom sadu ti je oko 700 evra sa ugradnjom znaci za oba vrata!
E sad telefon ce morati da ostavi Cepa ili Tijana ili ko vec zna Zmajev broj.Radnja traje oko 6-10 sati zavisi od auta!
Comment
-
-
Evo malo da obnovimo temu!
Ako niste znali pravilno je LAMBDA DOORS!!! (Srbija je najjaca zemlja na svetu)
http://www.fandjo.co.yu/NOVO U FANDJO RADIONICI
L A M B D A D O O R S
POKLONITE VAŠEM LJUBIMCU KRILA
Fandjo car
Jedini u gradu ugrađujemo LAMBDA DOORS na svim tipovima automobila po veoma povoljnoj ceni i u najkraćem roku.
Proverite zašto su Betmen i James Bond nama ukazali poverenje
Comment
-
-
evo ga crtez, program za CNC laser i dimenzije amortizera...pa da malo smanjimo monopol...



Maschinendaten C&C Laser
http://www.freefileupload.net/file.php? ... er_Pkw.cdr
http://www.freefileupload.net/file.php? ... er_Pkw.dxf
http://www.freefileupload.net/file.php? ... uer_Pkw.ai

---------------------------------------------
"Was brauch ich für den Umbau ?
2 x Spezialscharniere
2 x Gasdruckdämpfer
ca. 16 x Schrauben für Scharniere (13x M 8 x35mm)
ca. 12 x Unterlegscheiben für M 8
ca. 8 x Kabelbinder
ca. 20 x Stecker für Kabelverlängerung
ca. 5 m Kabel 1Polig schwarz zum verlängern
Viel Erfolg beim Umbau"
Injection is good,but I'd rather be blown!
Comment
-


Comment