Odrzavanje guma?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    Uglavnom se mnogo losije pokazala u odnosu na konkurente, samo sto se tice aquaplanunga je dobila 2- sto je i tu je nadmasila neke top-marke. Ali je zato na svim ostalim poljima ubedljivo najgora, sve 3+.. 4 (1 najveca, 5 najmanja)....mada, kosta 35e sto je daleko manje od svih
    jeste najgora ali nije bas tako losa. mislim na fakte koji su izmerene a ne na subjektivne procene, na primer kocenje.
    meni zaostatak u kocenju pri 100-0 od samo 2 metra za najboljom gumom na testu ne deluje kao mnogo losije ( oko 5% losije).
    razlika u osobinama koje su pokazane nije tako velika koliko je razlika u ceni, kako se meni cini.
    a svi znamo da je Trayal i ovde B kategorija u odnosu na Tigar. bilo bi interesantno videti kako bi prosao Tigrov novi program pri merenju s obzirom da su bolje od Trayala.
    mozda bi se dogodio i sok da prevazidje poznatija imena
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Wiz
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 3104
      • Nish

      Pilot primacy su kod mene na astri gurale sve do 120.000km oda sam jednu izbusio na udarnoj rupi i odlucio da ih zamenim,mislim da joj je i ovde tolika cena

      Comment

      • luka1
        CBC Senator XXL
        • 20.10.2004
        • 170
        • Skoplje-Makedonija

        wiz

        Pozdrav za prijatelja
        Gume se voze sve dok im sara padne na dubinu od 4mm ,poslje toga gube vozne performanse, kod nas propisi kazu do 1.6mm.Obicno standardna dubina sare je 8mm pa do 10mm za ljetni profil. sto znaci da se samo koristi maksimum od 4-6mm .Ne radi se tu samo koliko je duboka sara Ti na 120.000 km zavisno od opsega gume imas rotaciju od oko 60 miljona obrtaja. Koji to treba biti materijal da ostane u kondiciji koja ti daje bezbednu voznju. Zapamti da sa 100km/h se kreces kroz prostor 27.7m/sek ili guma rotira oko 14 obrtaja u sek (zavisno od dimenzije gume .Nakon 60.000 km platna (4) su naprosto premorena te preti svakog momenta opasnost da popuste ,sto rezultira njihovom eksplozijom.
        Tako dragi prijatelju za tvoju licnu bezbednost preporucujem ti da menjas gume mnogo ranije,

        Pozdrav za mladog druga
        Pozdrav za staro drustvo

        Comment

        • TETAK
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 3034
          • Čačak, Srbija

          Luka brate mislio sam da tamo postoji neki novogodišnji popust ...Nego da kažem i ja nešto o A-539, naime ja sam sa njom savršeno zadovoljan sa aspekta ponašanja u vožnji ali imam problem sa šumom(zvukom) koji ove gume izazivaju kod kotrljanja.Kod mene je to tako izraženo da sam u momentu mislio da mi je neki ležaj otišao.Da li možeš da daš neki komentar na ovo?Napominjem da brižno pazim na pritisak u gumama.Gume su potrošene negde oko 50%.
          Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

          Comment

          • luka1
            CBC Senator XXL
            • 20.10.2004
            • 170
            • Skoplje-Makedonija

            Brat -Tetak

            Da nisi ti popio neku vise pa ti se nesto pricinilo sala naravno
            Batka Obrati paznju,vidi ovako. A 539 je stvarno solidna guma meduti nema na sebi oznaku DB znaci da je fabrika time dala do znanja da ne spada u red tihih guma. Pomoc u tvom slucaju je samo azot zato sto ce on biti pravilno rasporeden u citavoj supljini gume.Posto je azot inertan gas i bez prisustva vlage jednako se rasporeduje u nutar gume ,daje meksu i tisu voznju,temperatura je za 10% manja,guma ostaje elasticna i kod nizih temperatura,prijana bolje uz podlogu, zaustavni put kocenja ti je manji,trostruko duze drzi konstantan pritisak u gumi zato sto teze prolazi kroz masu gume i tubeles omotac koji je debeo oko 2mm..Felne ne korodiraju ,ventili ne korodiraju,,prilikom voznje po neravninama ili rupama udarci se jednakoreflektiraju po citavoj povrsni unutrasnjeg dela gume,guna traje 25-30% duze i pravi veci broj km , itd itd.
            Jedina mana kod azota sto ga nemas svuda pa kad ti se izbusi guma punis je sa obicnim vazduhom,ali to se moze zamenti u prvom servisu koji ima azot.Brick je jednom u svom komentaru rekao "pa sto da placam azot kad ga ima 78% u vazduhu" No zaboravio je nas drag drugar da ima i 21% kiseonika ali i veliki postotak vlage koja u gumi pravi negativne procese, vrtloge te u sastavu sa vlagom cini vazduh neinertnim tj,nejednako rasporedenim u unutrasnjosti gume sto daje gumi dodatne nekontrolirane vibracije.KOd guma koje imaju oznaku Np. YokohamaAVS DB 550 molekule materijala su jednako rasporedene u baznu sirovinu sto gumi daje bezsumnu voznju,naravno da su iraspored sara i njezina tvrdoca faktori ja "tihu"gumu.
            Ja mislim da si zadovoljan sa objasnjenjem.
            Sledece gume stavljamo AVON ZV1,nesto su tvrde od Yokohame ali zato su za ostruvoznju tata mata.
            Pozdrav za mog dragog brata Tetaka
            Pozdrav za staro drustvo

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              te u sastavu sa vlagom cini vazduh neinertnim tj,nejednako rasporedenim u unutrasnjosti gume
              ?? kakve veze ima inertnost elementa (gasa konkretno) sa nejednakim raposredom u unitrasnjosti gume ?
              nesto se ne secam da hemija pominje to kao osobinu inertnosti.

              pozdrav starom drugu
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • BRABUS
                CBC Senator XXL
                • 15.10.2004
                • 2399
                • London

                Luka, posalji mi kontakt na PP ili ga ostavi ovde, da te kontaktiram kad i ako dodjem u Skopje.

                Pozdrav

                Comment

                • Wiz
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 3104
                  • Nish

                  Na 120.000km gume su bile skoro slik,ali platno iznutra u veoma dobrom stanju

                  Comment

                  • TETAK
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 3034
                    • Čačak, Srbija

                    Zadovoljan sam odgovorom brate Luka, ali ove moje gume ne želim da puno štedim sobzirom da su već potrošene preko polovine.Za ZV 1 ili neke druge ćemo se dogovoriti.Imaj to na umu ako bude nekih rasprodaja(novih guma).Ako se to desi slobodno uzmi jedan komplet 185/60(65)-14!
                    Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                    Comment

                    • luka1
                      CBC Senator XXL
                      • 20.10.2004
                      • 170
                      • Skoplje-Makedonija

                      za Bricka

                      Brate Brick pa zar nije azot sa mesavinom vlage i kiseonikom spoj tri kobinacija ,znaci nije cist element te se zato i ne ponasa kao azot od 96% koji se stavlja u gumu. Slazes se da to nije isto. Narocito imaj u vidu da se prilikom ubacivanja normalnog vazduha koriste kompresori koji dodatno ubacuju kondenzat-vlagu u unutrasnjost gume. Azot potpuno "SUH" ulazi u gumu preko komprimiranih boca .ILi specijalnih agregata koji ga direktno preraduju i ubacuju u gumu po sistemu spojenih posuda .
                      pozdrav za mog dragog druga.
                      Pozdrav za staro drustvo

                      Comment

                      • luka1
                        CBC Senator XXL
                        • 20.10.2004
                        • 170
                        • Skoplje-Makedonija

                        Za Wiza

                        Dragi mladi prijatelju . Nisi se bas nesto pohvalio sa time sto vozis gumu dok ne bude slik.Tu te moram ukoriti za tvoje dobro . Prihvati savet sto sm ti ga dao
                        Puno srece u daljnjoj voznji
                        Cika Luka1
                        Pozdrav za staro drustvo

                        Comment

                        • Wiz
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 3104
                          • Nish

                          Ma znam ali nisam tada imao para za nove a i mislio sam prodati taj auto.Inace takve gume su se zaglavljivale cak i u malo mokrijoj travi,a zamisli da sam ih cak vozio po ledu i snegu,ali cim dodje do uspona od 3-4% tu stajes

                          Comment

                          • 24v
                            CBC Senator XXL
                            • 11.12.2004
                            • 479
                            • Beograd, Karaburma

                            {Za Luka1} Cika Luka pazi ovako. Sto se tice guma i jednu i drugu sam vozio na vw corradu i nema veze jedno sa drugim. Amortizeri na kolima su KONI a trap je odlican tako da sam i jednu i drugu gumu istrosio do kraja i nemaju veze jedna sa drugom. Nemoj pogresno da me shvatis ali nisam klinac i nisam tupan sto se tice automobila, tako da znam vrlo dobro da je razlika velika. Dimenzije guma su uvek iste (195/50/15)i to je fabricka dimenzija. Neznam sta ti mislis ali ja se kunem u A520. 539 sam kupio iz radoznalosti da vidim kakva je ali bolje mi je drzala po krivinama 520 kad je bila istrosena nego 539 nova. Jebiga ali tako je. 539 je bila stara 2 meseca kad sam ih stavio na auto. Mogu ti reci da je i TOYO Proxes T1-S isto odlicna guma. Vozi je moj drugar na Peugeotu 206 GTI.
                            I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              Kunho V700 da vidis sta je "lepak"

                              Pazi samo kvacilo i menjac da nepuknu kad kreces
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • TETAK
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 3034
                                • Čačak, Srbija

                                Misliš na KUMHO??
                                Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                                Comment

                                Working...
                                X